szép napot.. Yamaha Aerox 2004 Cat2 probléma h bele költözött a tücsök sz val nagyon visít valami a meghajtás körül kb 3000 fordulat felett minden gázadásnál-gyorsításnál-egyenletes tempónál is+vissza lassításnál is szakaszosan hallható..
eddig kicserélve az összes csapágy kerék-hátsó kihatásban-kuplung szval az összes létező ami a környékben van..+ új ékszíj-hátsó kerék tengely stb
igy sem szunt meg minden ugyan az.. 2 felvonásban kicseréltem a kompl.hátsó kihajtást + dekni+kompl kuplung+tárcsa és igy is maradt mi lehet a köv lépés vagy a hiba oka..nem okoz gondot szépen megy semmi hiba a menet tulajdonságában ..egyszerüen nagyon idegesitö ill szövá teszi mki.a csunya hanja miatt..
A főbb alkatrészek kb 1 évesek a jelenlegi felállásban Stage6 sport pro variátor zsir uj görgök csuszka-stage6 szíjtárcsa-stage6 kupl harang-malo xspec ékszij-polini 2g kupl.-top perc nardo kihatás dekni-de mint írtam a gyári nál is megvan a hang ugyan ugy.. stb köszönöm..
1/ nem kap üzemanyagot a szerencsetlen . uszohazban a benzinszintet emeld meg.
2/ kosz elzarhatja a benzin utjat , mindent tisztitani kell
3/ lehet , tul sok levegöt kap, be kell negyed fordulatonkent probalva, a levegöcsavart csavarni
Egy olyan problémám lenne, hogy vettem egy 2008-as JM Star Solana 50cc tipusú robogót a melóba járáshoz. Az előző tulaj majdnem 4000km ment vele, viszont én már csak egy 1000 tudtam megtenni vele. Egyik nap gyujtottam volna de semmi. Sokadik probálkozásra betudtam rugni de majdnem lefuladt. Aztán mikor indultam volna el akkor teljes gázkar behuzásnál elkezdett akadozni a motor mintha fuladna le vagy nem lenne üzemanyag esetleg gyujtás. Ezért kicseréltem benne a gyetyát de semmi változás. Kipucoltam a karburátort hátha az lenne a baja de most is úgyanazt csináljam. Észrevettem, hogy alig van üzemanyag a szűrőben. Pedig elég sokat hagytam hogy menjen mikor betudtam rugni. A karburátor tiszitás után látszik hogy áramlik be az üzemanyag a szűrőbe mikor tölti fel a karburátort de utánna semmi. Néztem a szelephézagot és gyári beállitáson van nem mozdult el. Az lenne a kérdésem szerintetek vákum probléma lenne vagy valami más? Megtudnátok mondani mit tudok ebben a helyzetben csinálni mi lehet a probléma? Köszi
kitöltöttem, független volt attól, hogy ki kérte... a kíváncsiság hajtott :) illetve tudom azt, hogy ,ennyire nehéz kérdőív alanyokat találni egy szakdolgozathoz....
Azt nem értettem, hogy a fontos dolgoknál miért lehet oszloponként csak egy jelölés? (azt hiszem 8 szint volt ott...)
Bezzeg ha a kis kolompár ricsike tette volna be a linket egyből nem töltötted volna ki...
Van egy olyan mondás hogy ha pinám lenne mindenem lenne
És ez így is van
Egy hengert vsgy hasonló dolgot bárki tud tervezni akinek van tudása hozzá
De egy járművet kompletten nem könnyű tervezni ha sosem tapasztalta meg milyen menni vele
Kb mintha valami hithű apácával terveztetnéd a műbrokit...
Ez nettó baromság. Vasúti fékrendszereket gyártó és tervező cégnél dolgozom. Ebből kiindulva aki nem mozdonyvezető, ne tervezzen féket? Ez eléggé behatárolt gondolkodásmód. Kíváncsi lennék egyébként egy neves motorgyárban, mennyi a mérnökök között az aktív motoros / nem motoros arány. Valószínű meglepő adat lenne, főleg azért mert a legjobb mérnökök általában a könyvmolyokból kerül ki...
Csak mert szeretek másokat baszogatni:
Ha nem robogózol miért akarsz robogót tervezni?
Ez kb az indiai mérnöki szint, akik elméletben nagyon okosak, ügyesek és jól informáltak, ellenben sose szereltek még egy biciklit se....
Harsányi Henrietta vagyok, BME-s végzős terméktervező hallgató. A diplomamunkám része, hogy segítsek egy kis csoportnak formába önteni az álmukat, ami egy jó minőségű, saját elektromos robogó megtervezése, megépítése, illetve később gyártása is. Mivel én még nem tartozom az aktív robogózók táborába, ezért elkészítettem egy maximum 5-6 perces kérdőívet, amelynek kitöltésével nem csak sokat segítenétek nekem, de ti is beleavatkozhattok a tervezés/gyártás lefutásába.
Sziasztok!
Volna egy kérdésem valaki biztosan tudja a választ.
Beverly 500 asom van és a problémám az első teleszkóp. Olyan kemény és pattogós mint amilyet még nem tapasztaltam. Ezelőtt Scarabeom volt de annak ehhez képest vaj puha a csillapítása. Ez gyárilag ennyire kemény vagy lehet vele valami gond?
Kérem ha valakinek van ezzel a témával kapcsolatban tapasztalata írjon pár sort.
Előre is köszönettel: Szabi
Sziasztok!
Volna egy kérdésem valaki biztosan tudja a választ.
Beverly 500 asom van és a problémám az első teleszkóp. Olyan kemény és pattogós mint amilyet még nem tapasztaltam. Ezelőtt Scarabeom volt de annak ehhez képest vaj puha a csillapítása. Ez gyárilag ennyire kemény vagy lehet vele valami gond?
Kérem ha valakinek van ezzel a témával kapcsolatban tapasztalata írjon pár sort.
Előre is köszönettel: Szabi
mit nevezel normálisnak?
csilli villi kell vagy megbízható?
mert épp most fontolgatom az enyémet hogy el kellene adni, mert megváltozott a meló és nem használom
malaguti centro a 90es évekből ugyanaz a minarelli blokk mint a jogban meg a többi japó-olasz corporationban
14-es kerék, egész jó rugózás, 2,8-3,1 liter fogyasztás, trafi szerint 63km/h végsebesség 130kiló alatt
bőven 100 alatt kínálom
ha érdekel írj mailt
Sziasztok . gy6 os blokk állandóan besül a dugattyú, kb 120 km tud menni egy hengerszettel , vagy kartergáza lesz,vagy áll az olaj a dugattyú tetején és a második gyűrű besül . mi lehet a baj olajnyomás van.
eddig kicserélve az összes csapágy kerék-hátsó kihatásban-kuplung szval az összes létező ami a környékben van..+ új ékszíj-hátsó kerék tengely stb
igy sem szunt meg minden ugyan az.. 2 felvonásban kicseréltem a kompl.hátsó kihajtást + dekni+kompl kuplung+tárcsa és igy is maradt mi lehet a köv lépés vagy a hiba oka..nem okoz gondot szépen megy semmi hiba a menet tulajdonságában ..egyszerüen nagyon idegesitö ill szövá teszi mki.a csunya hanja miatt..
A főbb alkatrészek kb 1 évesek a jelenlegi felállásban Stage6 sport pro variátor zsir uj görgök csuszka-stage6 szíjtárcsa-stage6 kupl harang-malo xspec ékszij-polini 2g kupl.-top perc nardo kihatás dekni-de mint írtam a gyári nál is megvan a hang ugyan ugy.. stb köszönöm..