Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az ez az ! Én is csattogtatom az öngyújtót mikor 2T-t szerelek !
Sziasztok. Segítséget szeretnék ahhoz, hogy kiderítsem egy "Piaggio nrg mc4 dd" Km csiga jeladó kábel sorrendjét. Az előző jó fej gazdi úgy háromszor vált szint az elszakadt ill valószínűleg eldörzsölt 40 cm-es kábelen..... (sodorva, taknyolva, szigeteletlenül stb.) Tehát a három kábel színsorrendje érdekelne a toldó csatiban ..... előre is köszi ha valakinek ez megy buksiból :) ...
Szerintem ne bontsd meg a gyári egységet...mert ha csak részletekben nyúlsz hozzá az szart sem ér....
Az én Sliderem motorja teljesen gyári...a variátoron moddingoltam kicsit (grammonként reszeltem a görgőkből+teflonoztattam a nyomólapot..
A 100 kilóm alatt 80 a vége...bár tudja fene mennyit csal az óra..... a motor soha nem volt bontva és 20 ezer km van benne.....csak full szint 2t kapott. Új korától nálam van.
lehet becsapok egy 72es fúvókát meg mellé a kisebb görgőt aztán meglátom mi lesz
ha felbasz akkor tábortűz
öreg vagyok már a sok stesszhez amivel egy ilyen kis szaros 2t jár
Görgő,karburálás,guminyomás,gyerty kérdése a fogyasztás egy átlagos karbantartottságú motornál.
a szíj lehet gyenge pont mert 2 féle méret volt amit találtam hozzá
igaz csak 4mm volt a különbség
görgőt nézek akkor kisebbet indítok egy 5 grammossal
mondjuk a fogyasztása is 4 liter felé van szóval tuti gyengült már a motor nem keveset, lehet rá kellene dobni egy 60as hengert
A kontraszt az a nagy!...A súly lehet ugyan gyári...de a görgő minősége nem biztos,hogy gyári...
A szíjat is mérd össze a régivel....mert a hosszbeli eltérés is okozhat ilyen galibát...Én kaptam már gyárinak mondott...de 2 centivel hosszabb szíjat.....na azzal előnyére változott a motor
Ha van lehetőséged tegyél bele egy 4-4,5 grammos görgőt és próbáld ki...
gyári 7 grammos görgő van benne
a kontrasztrugó az a nagy? vagy ami a röpsúlyokon van a kicsi?
nehéz a görgő...és/vagy elgyengült a hátsó kuplungtárcsa kontrasztrugója..
malaguti centro 50
új görgő+ szíj kb a gyári méret minden (nincs tuning extra cucc)
álló helyből ha gyorsul akkor szép lassan kigyorsul kb 30ig utána kisit lassulva gyorsul tovább kb 50ig utána felpörög jobban és kb 60 a vége
ez még kb elfogadható egy 20 éves lomtól
de
ha menet közben(50-55 az utazó) vissza kell lassítani akkor ilyen 40-42km/h sebességnél megáll nem gyorsul csak nagyon lassan gázhúzásra nem történik semmi 6-800 méter vagy több mire feltornássza magát 47-48-ig utána felpörög és kigyorsul akár 60-ig is
ennél az alig gyorsulok 40 es tempónál olyan mintha valami fogná vissza a motor fordulat is kicsit lejjebb van mint kellene
mi lehet a hiba?
Sziasztok. Tervezek egy nagytestű robogót, http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_leonardo_125_st-9837386. Vele szemezgetek.
Mire kell oda figyelnem erre a típusnál?
igen , arra a csavarra gondoltam . Ezek szerint a te karbidba 3 ford-ra kell kitekerni . Az alapjáraton ne görcsölj , hanem mikor meleg a dög , állítsd oda ahol nem akar felszállni még de ne is dögöljön meg ha állóhelyben ücsörögsz rajta és nem forog a kerék ! Nincs az a kétütemű szemét amelyiket könyvből lehetne beállítani ! Úgy hogy a szerelő is csak fül és tapasztalat alapján fogja beállítani és nem műszerrel ! Sok türelmet hozzá !
Köszönöm a választ, ez a 17.5 Dellortora is igaz ügye? Megnéztem és ilyen van benne.
Tehát valahol másfél és két fordulat között lenne a "pilot", és az alapjáratot meg hogy szépen pöfögjön?
A hivatalos leírásában az vagyon írva hogy 1800-as alapjárati fordulatra kéne állítani, de hát nekem csak a fülem van ehhez, szóval innen is csókoltatom olasz kézikönyv írókat hogy lusták voltak leírni a csavar fordulatot. :)
Angolul írja, a "carburator air screw"-t kéne kitekerni 3 és +- 1/4 fordulattal, ami gondolom ez a "pilot" lesz amit mondasz.
Na most lehet én vagyok béna, de nekem így nem igazán akaródzott működni ahogy a pizza evők írták gyárilag :)
Megpróbálom amit mondasz.
Esetleg ha elviszem egy szervizbe, ott van valami gép amivel mérni lehet a fordulatszámot, vagy ők is saccra csinálják?
Kb mennyit kérhetnek el ezért?
A pilot csavart betekered kopra , 1.5/8 -ot / +-1/4 / kitekersz , alapjárati csavarral alapjáratot állítasz . Ez az elméleti standard opció , de mivel a kétütemű külön állatfaj , sok-sok ora még több benzin és annál is több türelemmel életre lehet kelteni ! Most öregedtem pár évet egy 33 éves Yamaha Salient -el !
Sziasztok, új vagyok még a robogós témában.
Vettem egy Malaguti F12 100-ast, de úgy kaptam meg hogy elvolt állítva a karburátora, és nem találom a helyes beállítást, hiába próbálgatom, sehol nincs leírva hogy mennyit kéne csavarni a 2 csavaron.
Gyári a gép, elméletileg 19-es Dellorto van rajta, léghűtéses.
Van egy kis csavar, az a benzin-levegő keverék, meg egy aminek nagyobb a vége, az meg alapjárat elvileg.
Köszi a választ.
Sziasztok! Van esetleg Budapesten robogós közösség ?
A szíj mérete: http://www.maxiscoot.com/courr...

Görgő méretből két félét találtam:

Scarabeo 4T 01/03 200 10 040 0470 20 x 17 10 g

Scarabeo 200 10 040 0320 20,5 x 17 10,3g

Esetleg keress egy manual-t és abból keresd ki a megfelelő méretet, de az Egü-nél is segítenek szerintem a megfelelő méret kiválasztásában: http://www.egumotors.hu/
Sziasztok
Örökség útján hozzám került egy Piaggio NRG MC2-es "extreme" 50-es robogó. Úgy gondoltam megtartom, viszont nem tudok róla túl sok mindent, nem vagyok egy nagy motoros. Érdekelne néhány tapasztaltabb tulaj véleménye a gépről, mit érdemes tudni róla, mik az esetleges hibák melyek felmerülhetnek és ezek előjelei. Jó néhány évvel ezelőtt egy kisebb, Peugeot 2 sebességes kis robogóm volt, ott érezni lehetett ahogy az automata második fokozatba vált, ennél viszont ezt nem érzem. Ez normális? Illetve a műszerfalon nem működik a fordulatszám mérő, ennek is érdekelne az oka, illetve az esetleges javítási költsége. A másik dolog pedig, hogy elől a hűtő burkolati rács is hiányzik, de ha jól néztem ez egy kipattintható darab, gondolom külön is kapható. Egyébként a motor 2000-es évjárat és 18700 km van benne.
Sziasztok, ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék.
2004 scarabeo 250 és váriatot görgők mérete és súlya érdekelne, illetve a hajtó szíj mérete.
Yamaha MAjesty 125-öm van az első fényszórónak gyenge a világitása alig látni vele sötétben.
12V 35w égö van benne milyen megoldásal lehetne javitani rajta?
Sziasztok!juzakinak!Kecskeméten van egy czencz motors nevű szerviz és motorosbolt ők foglalkoznak kymcoval is!
Nekem xciting 500 van,egy ismerősnek van beverly.
sziasztok kérdésem lenne van egy Malaguti F12 robogóm azt szeretném kérdezni hogy a vízpumpa felőli oldalon a dekninél folyik a keverék olajam az mitől lehet ??? valaki tudna segíteni?
Sziasztok !
Ledimotors hozzád lenne kérdésem, mivel neked is xciting-od van.. szíjjat+ görgőket hol szerzed be?!
ledimotors,beverly 500-d van?