Bocsi, lehet butaságot írtam. Nézegetem a motorosboltok honlapját, látok olyat ami nem membrános, csak egy műanyag cső szűrővel és egy kivezetéssel. Esetleg ha valaki rendelt már ilyet, be tudná linkelni hogy melyik jó a Yamaha Neos-hoz?
Sziasztok! Abban tudnátok-e segíteni, hogy a tankot ( Yamaha Neos) hogyan tudnám a legegyszerűbben összekötni a mágnesszeleppel? Kivettem az eredeti csapot, ott van gumigyűrűs tömítés. És jó nagy a lyuk átmérője a benzincsőhöz képest. Tudtok-e olyan megoldást, hogy ne kelljen esztergáltatni, vagy ilyesmi. Az működne például hogy átfúrom a membránt, és a vákumnál le vak dugózom? Így maradhatna az eredeti benzincsap. Várom a jó ötleteket. Köszi: István.
Üdv! Megérkezett a mágnesszelep amit rendeltem. Valami olasz szerintem. Lavato a neve. Amint időm lesz beszerelem, kíváncsi leszek az eredményre, mondjuk egy hét állás után.
úgy működik
ráadásul van egy kar vagy csavar (gyártótól függően) amivel ki lehet nyitni ha nem lenne áram vagy elromlana a szelep (zsigulikon 10+ évekig működött)
legalább akkora mint 2 gyufás skatulya egymáson vagy egy kicsivel több szóval igazán szűk helyre nem fér el a vákumos csap vékonyabb
Mindenkinek nagyon köszönöm a hasznos infót. Valószínű rendelni fogok egy mágnesszelepet akkor. Jól gondolom hogy az úgy működik, hogy amikor áramot kap kinyit, és amikor leveszem a gyújtást, ( nem kap áramot) gondolom egy rugó visszatolja és elzárja? Még egyszer köszi: István.
Hali! Az mitől lehet robogónál, hogy 60ig elég jól húz, de 70-75nél nem megy többet. Kompresszió van benne bőven. Amúgy egy 17.5ös karbin kívűl nincs benne más tuning. Köszi!
Levegőszűrőn 3mm-es furat és féktisztítót,hideg indítót befújni,sok ilyet láttam.Fiam robeszán is mágnesszelep van azóta nincs gond akár 1 hónap után sem.
A kézi szívató nem oldja meg a benzin hamarabb történő karburátorba jutását. Hagyományos benzincsap, vagy amit Ini írt, másként nem fog könnyebben menni.
én kibasztam a gecibe a vákumos csapot és betettem egy mágnes szelepet
azóta pöccre indul 2 hónapos pihenő után is
ha nincs villany (pl akku kihalt nullára) akkor van a szelepen egy tekerő ami nyitja
Köszönöm a gyors választ, ezek a megoldások valóban működnek, már kipróbáltam én is. Az a gond hogy például a Yamaha Neos-nál nem lehet hozzáférni a karburátorhoz, csak komoly bontás után. Még egyszer nagyon köszönöm a választ. Azt hittem ez csak nekem probléma, de szerintem ezt sokan nem vallják be. Esetleg ha átalakítanám kézi szívatósra, szerinted jobb lenne? Köszönöm a választ: István.
Mivel ezek a robogók vákuumos benzincsappal szereltek, így a karburátorból elpárolgó benzin pótlása kínlódás és kényelmetlenség nélkül nem nagyon oldható meg. Addig kell rugdosni, vagy önindítózni, míg az úszóházba nem folyik annyi benzin, hogy eltudja kapni egy-egy pillanatra és akkor már a motor által létrehozott vákuum tovább nyitva tudja tartani a csapot, így egyszer csak lesz annyi benzin hogy beáll szépen az alapjárat.
Vagy lehúzod a benzincsap vákuumcsövét és azt megszíva telefolyatod a karburátort, vagy a levegőszűrőt levéve kis fecskendővel benzint spriccelsz a szívótorokba, majd próbálsz indítani. Ez utóbbinál egy-két ilyen spriccelés után menni fog a motor és már lehet is összerakni és gurulni. Ennél egyszerűbb módszer én nem tudok.
Sziasztok! Bocsánat, hogy így ismeretlenül fordulok hozzátok. Mit lehet tenni 2T 50-es robogónál ( Yamaha Neos) automata szívatós. 1 hét állás után alig akar elindulni. 1-2 napig azonnal indul. Az automata szívató működik szerintem. Több ilyen motorom is volt, ( Aprilia Scarabeo, Honda X8RS ) stb, mindnél ugyanezt tapasztaltam. Valakinek ötlete esetleg? Ti hogy hogy oldjátok meg? A válaszokat köszönöm: István.
Köszönöm szépen. Pártól már kérdeztem, de mindegyik azt válaszolta, hogy robogóval nem foglalkoznak.
Rágúgliztam és találtam egy csomó csináld magad videót, ezért arra gondoltam, hogy ezt otthon végzik a boldog robogó tulajdonosok.
Azért tovább próbálkozom..., mégegyszer köszi a tanácsot!
Legegyszerűbb, ha bármelyik gumishoz benézel (aki motorral is foglalkozik), tuti adnak, ingyen is.
A rossz gumit szereltetés után senki sem szokta hazavinni szerintem....
Sziasztok,
azért írok ide, mert karácsonyra a gyerekünknek jégkorong lövőpadot szeretnénk csinálni, de kellene hozzá két robogó gumi.
Olyasmire gondolok, amit már ígyis-úgyis kikell dobni, mert már annyira kopott, azt szívesen elfogadnám...egyiknek a szemete, másiknak arany:)
Budapesti vagyok, ha lenne ilyened és nekem adnád, nagyon örülnék...
Köszönöm: Furikake
sziasztok. van egy peugeot buxy-m amibe raktam egy 70ccm-es szettet. Bejáratásnál nem volt semmi gond pöccre indul szépen jár,de most hogy odahúzom neki kb 1km után leáll gondolom elfogy a nafta,megrugdosom és indul megy tovább. Kérdésem az lenne elég e főfúvókát cserélni vagy karbi kell? ha fúvóka akkor mekkora?
Tucano Urbano vízálló motoros kabát
Termék eredeti ára: 50 000 Ft
A termék kedvezményes ára: 29 990 Ft
Elegáns, divatos kapucnis motoros kabát.
Most csak: 29.990Ft
Prémium minőségű anyaghasználat. Vízálló-lélegző, bélelt kabát.
CE szabványnak megfelelő protektorok helye kialakítva.
A protektorok nem tartozékok, külön vásárolhatóak meg!
Gumírozott derékrész és mandzsetta.
Levehető, műszőrme gallér.
4 külső és 2 belső zseb az iratok tárolására.
Fényvisszaverő betétek.
Elegáns viselet akár a hétköznapokban is, nem csak motoron!
0670 246 71 50 minden hétköznap 10-19 -ig hívhatsz.
Vagy kiszedni a fenébe és a vákuum csövet levakítani?