Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lehet a membrán kitámasztani a benzin felöli részen?
Vagy kiszedni a fenébe és a vákuum csövet levakítani?
Bocsi, lehet butaságot írtam. Nézegetem a motorosboltok honlapját, látok olyat ami nem membrános, csak egy műanyag cső szűrővel és egy kivezetéssel. Esetleg ha valaki rendelt már ilyet, be tudná linkelni hogy melyik jó a Yamaha Neos-hoz?
Sziasztok! Abban tudnátok-e segíteni, hogy a tankot ( Yamaha Neos) hogyan tudnám a legegyszerűbben összekötni a mágnesszeleppel? Kivettem az eredeti csapot, ott van gumigyűrűs tömítés. És jó nagy a lyuk átmérője a benzincsőhöz képest. Tudtok-e olyan megoldást, hogy ne kelljen esztergáltatni, vagy ilyesmi. Az működne például hogy átfúrom a membránt, és a vákumnál le vak dugózom? Így maradhatna az eredeti benzincsap. Várom a jó ötleteket. Köszi: István.
Úgy legyen. Majd beszámolok az eredményről.
lovato
pöccre fog indulni 2 hónap után is csak hagyj annyi időt amíg megtellik a karbi
Üdv! Megérkezett a mágnesszelep amit rendeltem. Valami olasz szerintem. Lavato a neve. Amint időm lesz beszerelem, kíváncsi leszek az eredményre, mondjuk egy hét állás után.
Rendben,köszönöm. Megnézem hol tudom elhelyezni. Biztos találok vagy csinálok neki helyet. További szép napot: István.
úgy működik
ráadásul van egy kar vagy csavar (gyártótól függően) amivel ki lehet nyitni ha nem lenne áram vagy elromlana a szelep (zsigulikon 10+ évekig működött)
legalább akkora mint 2 gyufás skatulya egymáson vagy egy kicsivel több szóval igazán szűk helyre nem fér el a vákumos csap vékonyabb
Mindenkinek nagyon köszönöm a hasznos infót. Valószínű rendelni fogok egy mágnesszelepet akkor. Jól gondolom hogy az úgy működik, hogy amikor áramot kap kinyit, és amikor leveszem a gyújtást, ( nem kap áramot) gondolom egy rugó visszatolja és elzárja? Még egyszer köszi: István.
Hali! Az mitől lehet robogónál, hogy 60ig elég jól húz, de 70-75nél nem megy többet. Kompresszió van benne bőven. Amúgy egy 17.5ös karbin kívűl nincs benne más tuning. Köszi!
Levegőszűrőn 3mm-es furat és féktisztítót,hideg indítót befújni,sok ilyet láttam.Fiam robeszán is mágnesszelep van azóta nincs gond akár 1 hónap után sem.
Plusz olajat adsz mellé?Mert ha nem ,lehet,hogy megragad!
Hi!
Hol vetted a mágnesszelepet?
A kézi szívató nem oldja meg a benzin hamarabb történő karburátorba jutását. Hagyományos benzincsap, vagy amit Ini írt, másként nem fog könnyebben menni.
én kibasztam a gecibe a vákumos csapot és betettem egy mágnes szelepet
azóta pöccre indul 2 hónapos pihenő után is
ha nincs villany (pl akku kihalt nullára) akkor van a szelepen egy tekerő ami nyitja
Köszönöm a gyors választ, ezek a megoldások valóban működnek, már kipróbáltam én is. Az a gond hogy például a Yamaha Neos-nál nem lehet hozzáférni a karburátorhoz, csak komoly bontás után. Még egyszer nagyon köszönöm a választ. Azt hittem ez csak nekem probléma, de szerintem ezt sokan nem vallják be. Esetleg ha átalakítanám kézi szívatósra, szerinted jobb lenne? Köszönöm a választ: István.
Mivel ezek a robogók vákuumos benzincsappal szereltek, így a karburátorból elpárolgó benzin pótlása kínlódás és kényelmetlenség nélkül nem nagyon oldható meg. Addig kell rugdosni, vagy önindítózni, míg az úszóházba nem folyik annyi benzin, hogy eltudja kapni egy-egy pillanatra és akkor már a motor által létrehozott vákuum tovább nyitva tudja tartani a csapot, így egyszer csak lesz annyi benzin hogy beáll szépen az alapjárat.
Vagy lehúzod a benzincsap vákuumcsövét és azt megszíva telefolyatod a karburátort, vagy a levegőszűrőt levéve kis fecskendővel benzint spriccelsz a szívótorokba, majd próbálsz indítani. Ez utóbbinál egy-két ilyen spriccelés után menni fog a motor és már lehet is összerakni és gurulni. Ennél egyszerűbb módszer én nem tudok.
Sziasztok! Bocsánat, hogy így ismeretlenül fordulok hozzátok. Mit lehet tenni 2T 50-es robogónál ( Yamaha Neos) automata szívatós. 1 hét állás után alig akar elindulni. 1-2 napig azonnal indul. Az automata szívató működik szerintem. Több ilyen motorom is volt, ( Aprilia Scarabeo, Honda X8RS ) stb, mindnél ugyanezt tapasztaltam. Valakinek ötlete esetleg? Ti hogy hogy oldjátok meg? A válaszokat köszönöm: István.
Nekem van, már csak az a 200 km a legyőzendő akadály.
Köszönöm szépen. Pártól már kérdeztem, de mindegyik azt válaszolta, hogy robogóval nem foglalkoznak.
Rágúgliztam és találtam egy csomó csináld magad videót, ezért arra gondoltam, hogy ezt otthon végzik a boldog robogó tulajdonosok.
Azért tovább próbálkozom..., mégegyszer köszi a tanácsot!
Legegyszerűbb, ha bármelyik gumishoz benézel (aki motorral is foglalkozik), tuti adnak, ingyen is.
A rossz gumit szereltetés után senki sem szokta hazavinni szerintem....
Sziasztok,
azért írok ide, mert karácsonyra a gyerekünknek jégkorong lövőpadot szeretnénk csinálni, de kellene hozzá két robogó gumi.
Olyasmire gondolok, amit már ígyis-úgyis kikell dobni, mert már annyira kopott, azt szívesen elfogadnám...egyiknek a szemete, másiknak arany:)
Budapesti vagyok, ha lenne ilyened és nekem adnád, nagyon örülnék...
Köszönöm: Furikake
sziasztok. van egy peugeot buxy-m amibe raktam egy 70ccm-es szettet. Bejáratásnál nem volt semmi gond pöccre indul szépen jár,de most hogy odahúzom neki kb 1km után leáll gondolom elfogy a nafta,megrugdosom és indul megy tovább. Kérdésem az lenne elég e főfúvókát cserélni vagy karbi kell? ha fúvóka akkor mekkora?
Tucano Urbano vízálló motoros kabát
Termék eredeti ára: 50 000 Ft
A termék kedvezményes ára: 29 990 Ft
Elegáns, divatos kapucnis motoros kabát.
Most csak: 29.990Ft
Prémium minőségű anyaghasználat. Vízálló-lélegző, bélelt kabát.
CE szabványnak megfelelő protektorok helye kialakítva.
A protektorok nem tartozékok, külön vásárolhatóak meg!
Gumírozott derékrész és mandzsetta.
Levehető, műszőrme gallér.
4 külső és 2 belső zseb az iratok tárolására.
Fényvisszaverő betétek.

Elegáns viselet akár a hétköznapokban is, nem csak motoron!

0670 246 71 50 minden hétköznap 10-19 -ig hívhatsz.