Sziasztok!
Robogókkal kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok. Van egy 200cm3 ös 4 ütemű robogóm. 20 ezer kilóméter van az órájában, a váltó kissé kezd megkopni. A szíj már csúszik. A tapasztaltabbaktól kérdezném, érdemes variátort vagy bármit cserélni gyáritól eltérőre? Úgyis meg kell venni, szóval nem baj ha picit jobban megy a masina. Egy variátor csere javít valamit vagy ez csak marketing fogás? Mert szívesen cserélném a variátort kuplungot meg kontraszt rugót "tuning"-ra ha van valami hatása. Polini nek néztem a 9 görgős változatát, ha beszerelem kell mást is cserélni vagy elég csak a variátort.
Ha valaki húzott már meg a 4 ütemű robogót, szívesen meghallgatnám tanácsait.
Előre is köszönöm mindenkinek!
hátsó teló meg olyan ha valaki cserélni akar benne akkor megveszed a bármilyen robogó teleszkópot aminek a hossza jó és beleteszed ennyi nem kell más mint egy persely a villás végénél a felfogatásgoz hogy ne húz össze a csavarral.minarelli teleszkópot is bele lehet rakni.nem egy nagy ördöngősség.
idomokat festeni kéne mert hiába gyáriak,karcosak.hátsó teló az én 87kilóm alatt tökéletesen üzemel.amit cseréltem egy fúrt hengerszett megvan a gyári is,főtengely szimeringekkel, csapágyakkal (skf).ékszíj dayco és a komplett variátor.van pluszba idom első teleszkóp szár.új első fékbetét illetve üléshuzat.így 50ezret szerintem megér ja és lehet választani a gyári autómata szivató és manuális között illetve kontrasztrugó és torziós tárcsa illetve gyújtástrafó (idm) között.bicikli van a tescoban ilyen áron
eladó malaguti crosser cr1 50 robogó Lovasberényben 50magyar pénzért (fixen).felújított amit kiszedtem belőle meg is mutatom, nem humbuk felújított.rengeteg alkatrésszel.
Eladnánk feleségemnek vásárolt, de nagynak és nehéznek bizonyult Kymco Grand Dink 250 ccm robogónkat.
Ha valakit érdekel, akkor a link: Kymco Grand Dink 250 ccm
Üdv mindenkinek! Az lenne a kérdésem hogy a malaguti f12 100ccm-nek milyen motornak a hengere paszol bele mert konkrétan nem találtam itt újat csak ebayen de az egy vagyon mire elküldik. Válaszokat előre is köszönöm!
simán megadnék egy újért 10 ezret de már nem gyártják
az enyém megszorult aztán meg sem moccan, szét se lehet szedni úgy hogy utána össze lehessen rakni
Robogókkal kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok. Van egy 200cm3 ös 4 ütemű robogóm. 20 ezer kilóméter van az órájában, a váltó kissé kezd megkopni. A szíj már csúszik. A tapasztaltabbaktól kérdezném, érdemes variátort vagy bármit cserélni gyáritól eltérőre? Úgyis meg kell venni, szóval nem baj ha picit jobban megy a masina. Egy variátor csere javít valamit vagy ez csak marketing fogás? Mert szívesen cserélném a variátort kuplungot meg kontraszt rugót "tuning"-ra ha van valami hatása. Polini nek néztem a 9 görgős változatát, ha beszerelem kell mást is cserélni vagy elég csak a variátort.
Ha valaki húzott már meg a 4 ütemű robogót, szívesen meghallgatnám tanácsait.
Előre is köszönöm mindenkinek!