csak az érdekelne hogy azt a fordulatot-sebességet ki tudja-e pörögni egy kisebb görgővel is
szóval ugyanúgy ki tud-e menni a gördő fullra súlytól függetlenül
az hogy x méter után vagy y méter után az most teljesen mellékes
mélyen nem akarom beleásni magam mert az sokba kerülne, aztán egy 20 éves motorra nem költök sokat mert nem ér annyit
Nem olyan egyszerű ez, hogy csak görgő cserével beállítsd a megfelelő váltást. Javaslom tanulmányozd át ezt a cikket és utána kezdj el variálni: http://www.egumotors.hu/robogo...
Sziasztok segítséget szeretnék kérni!
Egy tauris cubana 50 2t vennék használtan és nem találok róla igazán semmilyen friss véleményt. Azt szeretném tudni hogy milyen motor van benne, és ha van vkinek ilyen mik a tapasztalatai?
A válaszaitokat előre is köszönöm.
Csak vagyok 120+ kiló és nem ártana ha nem 2ezres fordulaton gurulna végállásba a görgő a homokon
De ha egyszer végállásba van akkor már elméletileg maxigázon csak egyforma a fordulat és sebesség, már ha kis súly ki tud menni a végállásig....
A végsebesség lehet ugyanannyi, de a hozzátartozó fordulat, nem egyforma. A nehezebb görgő szerintem kisebb fordulaton kitolja a tárcsát végső állásába. Kis lépésekbe érdemes próbálkozni, mert ha nagyon könnyűre cseréled, csak ordít induláskor, és nem mozdul sehova.
ez a variátor görgő súly változtatás hogy működik?
azt tudom hogy ha nagyobb súlyú van benne kisebb fordulaton "vált" felfelé ha könnyebb akkor nagyobb fordulaton
de végül ugyanabba az állásba megy ki mindekettő(maxigáz)
szóval a kicsi görgővel is annyi lesz a végsebesség kb azonos fordulaton mint a nagy görgővel?
igazándiból egy földesutas túrára tennék bele jóval kisebbet hogy tudjon menni erőlködés nélkül a homokon, de nem lenne jó ha utána lassabban menne maxigázon
Sziasztok!
Robogó szerelésben kellene egy kis segítség. Egy Aprilia Habana 50-est szereztem be, viszont akad egy kis gond vele. A moci kb 15-20 km után leáll, mintha kifogyna belőle a benya. Tankoláskor viszont csak kb 0,5 - max 1,5 litert tudok tankolni. A tank a taposó alatt van, így valószínűleg csak az ülés alatti üzemanyagbetöltő csőből tudja megkapni az üzemanyagot. Cseréltem benne membrán szivattyút, de ugyan úgy leáll. Dugulás lehet? Vagy valami más tipp? Egyébként jól indul, első rúgásra indul és normálisan megy.
Ha dugulás van a tankban, akkor hogy indul ilyen könnyen?
Azt néztem, hogy amikor beindítottam és letekertem a tanksapkát egy kis csövön keresztül a tankolócső besejében egy kis csövön keresztül (túlfolyó?) folyatta vissza a tankba a benzint. Ez normális?
Előre is köszi a válaszokat!
Üdv!
Tanyo
Sziasztok!
Robogó szerelésben kellene egy kis segítség. Egy Aprilia Habana 50-est szereztem be, viszont akad egy kis gond vele. A moci kb 15-20 km után leáll, mintha kifogyna belőle a benya. Tankoláskor viszont csak max 1,5 litert tudok tankolni. A tank a taposó alatt van, így valószínűleg csak az ülés alatti üzemanyagbetöltő csőből tudja megkapni az üzemanyagot. Cseréltem benne membrán szivattyút, de ugyan úgy leáll. Dugulás lehet? Vagy valami más tipp? Egyébként jól indul, első rúgásra, normálisan megy.
Ha dugulás van a tankban, akkor hogy indul ilyen könnyen? Azt néztem, hogy amikor beindítottam és letekertem a tanksapkát egy kis csövön keresztül a tankolócső belsejében egy kis csövön keresztül (túlfolyó?) folyatta vissza a tankba a benzint. Ez normális?
Előre is köszi a válaszokat!
Üdv!
Tanyo
Hogy lehet ilyen logikátlanul gondolkodni? Amit leírt, hogy mivel próbálkozott kb. 5-ször kellet szétkapni. A hengernek is biztos jót tett a hidegen 70...
Megkímélt állapotban eladó szerettet motorom...
Üdv Mindenkinek!
Gondom van az Aprilia Habana 50-el, mégpedig az, hogy kb. 10-20 km után leáll, mintha kifogyna belőle az üzemanyag. Viszont a 1,5 liter benzinnél többet nem tudok beletankolni. Ezek alapján a tankból nem kap üzemanyagot, csak a betöltő függőleges csőrből, amibe kb ennyi fér bele. Arra gondoltam, hogy a benzinpumpa hibája, kicseréltem, de ugyan úgy leállt. Dugulás lehet, vagy valami mást nézzek meg?
Előre is köszönöm a tippeket!
Tanyo
Sziasztok! Az mitől lehet, hogy hidegen nem éri el a végsebességét a robogó? Nem hinném, hogy a motorral lenne baj, mert az pörög rendesen. Szerintem a variátornál lehet valami hiba. Próbáltam már 3 féle varióval, elsővel - hátsóval, többféle szíjjal és kontrasztrugóval, de mindegyiknél ugyanez volt a jelenség. 80km/h körül van a vége, de ilyenkor csak 73-74 ami sikerül neki. Az számíthat, hogy nincs deknitömítés benne?
50ccm kínai robogóra mekkora hengert lehet max. rátenni, hogy a gyári főtengely még elbírja? Hengerfejet/szelepeket kell cserélni? Karburátorral mi a helyzet?
Valahol azt hallottam, max. 70-est bírnak el, mert afelett már nem tudja az önindító megforgatni a motort, ill. eltörhet a berugószerkezet/dekli. Esetleg van mód önindítót, ill. erősebb berugószerkezetetre és/vagy főtengelyre cserélni? Nekem az is elég lenne, ha rugásra el lehetne indítani.
70-80-90-100-as hengereket láttam. Melyiket ajánlanátok leginkább és miért? Pro-kontra.
Mennyi a különbség teljesítményben amúgy? Természetesen nem száguldozni szeretnék egy ilyen géppel, csak az lenne a cél, hogy picit dinamikusabb legyen, ne lassuljon be annyira emelkedőkön
THX. De ezt már átrágtam :(.... az a bajom, hogy már szerintem minden mókolva volt a kábelkorbácson is... (minden gagyi ragacsos szigetelőszalaggal barmolva) vezetékek jönnek mennek, tünnek el nyom nélkül a ragasztások alatt. A javát már kibogoztam, de amikor egy méteren háromszor is szint vált ugyanaz a vezeték akkor már fonom a szemöldököm. Szerintem a jeladó is már utólagos ezért nem stimmelnek a színek a rajzhoz :(....
szóval ugyanúgy ki tud-e menni a gördő fullra súlytól függetlenül
az hogy x méter után vagy y méter után az most teljesen mellékes
mélyen nem akarom beleásni magam mert az sokba kerülne, aztán egy 20 éves motorra nem költök sokat mert nem ér annyit