évjárat? bonyolult, mert egy jó hengerhez minimum a csapágyakat ki kell cserélni, szépen meg kell nézni, fötengely milyen állapotban van...
akkor ugye egy jó hengerhez kell egy jó karbi ami a te esetedben minimum egy 19 es... dellorto, vagy stage6 nagyon jó....stage 6 ból a black editiont ajánlom, kb 2000 el drágább a rendesnél, sokkal finomabban hangolható, és van benne egy két tuning ficsőőőr is....
a karbi mellé ugye üríteni is kell, tehát vagy nagyon ki kell pucolni a gyárit (égetni, folytástalanítás) de a legjobb az uj kipufff. sendára gond nélkül rámegy, a V6 os kipuff.
azt tudom, hogy a aprilia mx be belepasszol, de ezek egy felfogatási rendszerrel vannak csinálva, tehát szerintem bele passzol, am google a barátod. keress robbantott rajzot, ott látod a felfogatási pontokat, keress a gyári blokkodról is, ha az is passzol, akkor semmi gáz nem lehet.....
Szevasztok segítségre lenne szükségem. Egy 80-as honda hm cre típusú motorról szeretnék véleményt(alkatrész ellátás,költségigény stb ) sürgős lenne .Válaszotokat előre is köszönöm.
Nincs sok értelme, különben is, ha szegény motor elment ennyit baj nélkül, akkor, ha lehet ne b@szogasd. Sokkal nagyobb, értelmesebb eredményt érsz el egy légszürőcserével, vagy pucolással, illetve egy karbulárással.
Ez a legkultúráltabb megoldás, neont akár számítógépeset is, de a sarki robisboltba is vehetsz vezérlővel együtt 5000 ért, arra figyelj, hogy a neon két végére tegyél valamennyi sziloplasztot, hogy ne ázzon be.
Sziasztok!
Egy kis segítséget tudnátok adni..? Több dolgot is szeretnék:
1: Szeretném, hogy a motorom (gilera runner 50 sp) ne pörögjön annyit.. lehetséges, hogy ezen egy új variátortárcsa segítene?.. nem lenne gond, hogyha nem gyorsul annyira... Csak ne pörögjön nagyon.
2: Valami olyan dolog, ami nem drága, de mégis sokat befolyásol a teljesítményen..
3: Neont, vagy ledet szeretnék rárakni.. Ez milyen árban lehetséges?
Az autó üzemi hőfoka 90c fok. Ha jól zár a termosztátod, elképzelhető. Lényeg, hogy ne menjen pirosba a mutató, mert akkor át kell nézni a hűtőrendszert. (légtelenítés, termosztátcsere, tömítések)
jut eszembe tegnap módosítottam az első féket, kapott egy nsr 125 főfékhengert fém fékcsővel, mert a gyári egy gagyi fos. Kb 2x olyan erős lett a fék mint elötte volt
úgy néz ki tovább nem fogom alakítani,mivel nem elsődleges motornak használom hanem munkába, suliba járós, így a fogyasztása is számít sajnos. Mondjuk a membránban mindeképpen kell lapokat cserélnem mert már nem zárnak. Tudsz valamit ajánlani hogy milyen vastagságút tegyek bele? Vagy próbálgatni kellene?
Persze, már rá is jöttem,hogy hülyeség lenne...
Inkább veszek a 13as lánckerék helyett 14est, aztán a 90helyett fog menni 100al, ami bőőven jó egy 50estöl.
Jó cumókat vettél!Ahoz,hogy ez kiteljesedjen igen kell hozzá a 17.5 es karbi.Sött még ami ezt az élményt fokozná nagyobb (tuning)membránház,és sport légszürő szivacs+még a légszürő házra 10-12 es jukat fúrni kb.2-3 at.Ha van még kérdésed írj.Jó munkát
akkor ugye egy jó hengerhez kell egy jó karbi ami a te esetedben minimum egy 19 es... dellorto, vagy stage6 nagyon jó....stage 6 ból a black editiont ajánlom, kb 2000 el drágább a rendesnél, sokkal finomabban hangolható, és van benne egy két tuning ficsőőőr is....
a karbi mellé ugye üríteni is kell, tehát vagy nagyon ki kell pucolni a gyárit (égetni, folytástalanítás) de a legjobb az uj kipufff. sendára gond nélkül rámegy, a V6 os kipuff.