Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amiket leirsz azok alapjan egyertelmu sokat kap a mocid.(Tul van fuvokazva)A fofuvokad vedd vissza egy kicsit de csak ovatossan ,mert ha nagyon drasztikusan elveszel megragadhat a dugod.Probald meg elso lepcsoben 56-os fofuvokaval.2006 ig a dna-kba gyarilag ezt irjak elo.Tedd be probald ki egy max 1km es szakaszon.Ezutan gyertyakepet nezel, ha nagyon vilagos illetve feher szinu akkor keveset kap a moci.Menj feljebb fuvokaval.Egyebkent kb.56-60 kozott lessz az igazsag.Jo munkat ha gondod van hivj nyugodtan
Éjszakai motorozás Máriapócson:
Hbmotorosok
Igen,csak a fojtások után jött elő!A főfúvókat már vissza raktam, 62es van benn.Rakjak kisebbet?A tűszelep szépen zár,néztem.Az alapjárati fúvókához nem nyúltak hozzá!
Bocsi,de nézd meg a tüszelepet,zár-e és a benzinszintet.A tulfolyást a vákumos csap miatt álló helyzetben nem veszed észre,azt hiszem az van rajt.Ez a hiba csak a fojtások kivétele után jelentkezett?Nem tettek a fojtáskivételnél nagyobb fuvókát bele?Alkapjárati fuvóka jó?
egymás után 3x vagy többször beirod ugyanazt:)
eladó egy motorhispania fúria 2000-es évjárat frissen felújított,6sebességes Minarelli AM blokkal,frissen fórva prox dugóval még a doboza is megvan frissen fényezve +adok hozzá egy 120/90-18 as hátsó gumit (ami egy agy nélküli felnin van) mert ami rajta van az kopott.csak egy fejidom kell rá és kész ja meg szimering az első telóba.brutális fékekkel,eh-tárcsa,
TEL:.06-20-910-3659
GYERE EL ÉS PRÓBÁLD KI, sajnos szálításban nem tudok segíteni

CSERE ÉRDEKEL (HONDA XL125-re 50-es PAPÍROKKAL)
ELadó egy stage6 vákum dob! dobozával meg minden alkatrészével együtt!
Üdv VanicsekPéter!

ZAVARHATLAK?Olyan problémám lenne 2008 évjáratú Gilera Dna 50es robogómmal (most lett ki szedetve az összes fojtás) hidegen NAGYON NAGYON FÜSTÖL!Hozzátenném hogy kézi szívató van rajta és NEM HÚZOM RÁ VAGYIS NINCS SZÍVATÓN ha rá húzom le is áll.Automata szívatóval meg még rosszabb.Várok vele kicsit had melegedjen,meghúzom neki és nem megy míg ki nem füstöli magát aztán hirtelen megindul!Ahogy megszűnik a füstölés már megy is és pörög.DE CSAK AZ ELSŐ INDULÁSNÁL hosszabb pihenő után jelentkezik ez a probléma!Ja és 4litert eszik 100km-en 62 főfúvókával!
Nincs tipped hogy mi lehet a gond?
A karburátort már sokszor szétborítottam.A subertűt ha lejjebb engedem akkor úgy kifehéredik a gyertya hogy az már MESÉS!JA ÉS A LEVEGŐ ARÁNY CSAVART KÖZBEN TELJESEN BECSAVAROM!Ha hagyom a tűt (mostani állasban) sok az anyag ha le engedem meg kevés.A gyertya képet folyamatosan nézem!Még egy probléma:7000 fordulatnál mintha elkezdene csörögni!
Mi az a floodolás?
Ne haragudj de ilyen fosokat szerintem nem erdemes tuningolni.Az skf csapagytol meg annyira ne ajuljunk el!Csapagy ott kezdodik ntn,koyo!Egy kinai retken neked mikor lessz olyan fek mint egy olaszon vagy japanon,es ezt meg fotytathatnam sokaig.De aki ezeket szereti am tegye.Gyerekek anyagmnoseg tanuljatok mar meg.Egy kinai miert nem tudja ugyan azt mint egy barmilyen mas robogo ujonnan?Ezen kellene egyszer elgondolkoznotok kinai fanok.Jo szerelest
Igen egy gorgo csere lehet,hogy megoldja a problemad.Merd meg ,hogy hany grammos gorgo van most benne,es vegyel bele 1-1,5-2grammal nagyobb gorgoket.Ezekkelprobalgasd.Egyebkent lehet ,hogy a hatso rugoidat is cserelni kell.De ez nem biztos.Probalgasd ki a gogrozest elobb.
azt sehol nem lehet be szerezni! csinálni szokták!:) amugy kilépö,koptató
eladó egy motorhispania fúria 2000-es évjárat frissen felújított,6sebességes Minarelli AM blokkal,frissen fórva prox dugóval még a doboza is megvan frissen fényezve +adok hozzá egy 120/90-18 as hátsó gumit (ami egy agy nélküli felnin van) mert ami rajta van az kopott.csak egy fejidom kell rá és kész ja meg szimering az első telóba.brutális fékekkel,eh-tárcsa,
TEL:.06-20-910-3659
GYERE EL ÉS PRÓBÁLD KI, sajnos szálításban nem tudok segíteni

CSERE ÉRDEKEL (HONDA XL125-re 50-es PAPÍROKKAL)
Szia suzukigsr600!

A robogóm szintén ugyanígy viselkedik hosszabb állás után bár nálam automata szívató van még egyelőre. Ha a motor beindítása után azonnal nem indulok el akkor úgy füstöl mint a gyárkémény és fullad elinduláskor de utána már minden visszatér a normál üzemállapotba vagyis nem füstöl. Annyit hozzátennék hogy az enyém kényszerléghűtéses motorral van megáldva.
Szia. Te a kiálló vasra gondolsz "hivatalos" nevét nem tudom De az egy 2 párhuzamos vasdarab összehegesztve az egyik végén, és azt a motor (segéd)vázához szokták hegeszteni. Vásárolni ilyet nem lehet, legalábbis nem láttam még boltban, netshopban. Én a helyedbe erre a szép motorra nem tennék ilyen mert megkell gányolni a hátulját, pl.: lámpák ki, + hegeszteni a vázhoz:S

ha nem tetszik a motorod így ahogy van, akkor add nekem nálam a tesójánál jó helyen lenne:)
üdv.:Roland
csak ne floodolj, egyszer irod be azt is látjuk:)
Szép a motorod!
Sok a benzined,vagy kevés a levegőd.De inkább a benzin a probléma!Benzinszint,subertü,tűszelep ellenőrzése!
Sziasztok!Olyan problémám lenne 2008 évjáratú Gilera Dna 50es robogómmal (most lett ki szedetve az összes fojtás) hidegen NAGYON NAGYON FÜSTÖL!Hozzátenném hogy kézi szívató van rajta és NEM HÚZOM RÁ VAGYIS NINCS SZÍVATÓN ha rá húzom le is áll.Automata szívatóval meg még rosszabb.Várok vele kicsit had melegedjen,meghúzom neki és nem megy míg ki nem füstöli magát aztán hirtelen megindul!Ahogy megszűnik a füstölés már megy is és pörög.DE CSAK AZ ELSŐ INDULÁSNÁL hosszabb pihenő után jelentkezik ez a probléma!Ja és 4litert eszik 100km-en 62 főfúvókával!
Sziasztok azt szeretném kérdezni, hogy a streetfighter robogókon, mi az az idom, ami a hátulján van, és arra is szoktak kiállni, meg mikor fentvan 1keréken az leér a földre ráálnak és úgy pörgetik a motort, meg arra is jó, hogy ha egykerekeznek akkor ne essenek hátra.

Ez az: de nemtudom mi a neve, és azt se, hogy hol lehetne beszerezni:

Válaszaitokat előre is köszönöm, esetleg ha vásárolni nemlehet, akkor a nevét, meg a készítése módját, hogy otthon hogyan lehetne megcsinálni... Egyébként Aprilia SR 50 Factoryra kéne. Köszi, Imi.
Sajnos semmi jót nem tudok,ha egymás mellé teszed két motor alkatrészeit,a másik mondjuk legyen bármelyik más japán-a tiéd mellett,a különbség az anyagok minőségében és vastagságában katasztrofális.
Elég drasztikusan irtak már választ,de csatlakozok-add el!Ne vesztegesd az idődet.
A barátom CPI je szétszedés után mikor meglátta a belsejét, azonnal szélnek lett eresztve.Maradt a Derbi-nél inkább.
Egyrészt nehezebb görgőket tegyél be,másrészt a kuplungba gyengébb kisrugókat tegyél.De vigyázz mert teljesen elgyengitheted.