Szeretném tanácsotokat kérni,h hogyan tudnám megtuningolni az én gyári Derbi GPR 50 Replica sport edition mocimat. Jah most megy 80-km/h-így de csak 3L eszik 100Km-en
(gyári kipufogó rendszer,14-es delorto kabi,most jelenleg egy sportlégszűrő van rajta,gyári 50-es henger)
sztem henger lenni neki az előnyösebb,mondjuk egy Malossi sport-vas henger ár/teljesítmény aránya egész jó,mondjuk 40e forint tuningoláshoz igen csekély de sztem ez az amitől érezhetőbb lenne a teljesítmény növekedés,később ha gyűlik pénz mondjuk dobhat rá egy Gianelli Reverse vagy Polini Forrace pufót.
Tuningolási problémával fordulok hozzátok! Egyik cimborámnak CPI Hussar-ja van, és már elöregedett benne a szíj és a görgő garnitúra. Namost, tuningba gondolkozik, 40 000 környékén, de nem tudja pontosan mi legyen az. Hengerre gondolt, de sztem inkább a kipufogót, meg a hajtást kéne variálni.
Legyetek szívesek, segítsetek, adjatok ötleteket, konkrét példákat, hogy milyen összeállítást lehet kihozni ennyiből, és mi lenne az.
bocsi utólag elfelejtettem beírni hogy minden cucc elkellt....,de lehetséges hogy tudok neked karbit... msn címemet megtalálod az adatlapomon vegyél fel és ott beszélünk
Derbi Senda 50-es motorhoz keresnék tuning kipuffot! Ha tudnátok akkor lécci dobjatok egy linket vagy ha netán használtat olcsón akkor érdekelne!
Jóéjt motoros társak!
mocim bontásra kerül kategória váltás miatt... alkatrészeit kiárulom... a cuccok nagyrészébe 500km van... nagyrészét újonnan vettem... Yamaha Aerox-ba voltak a cuccok szóval mind fekvő vizes minarellibe való... ha még eszembe jut vmi később pontosítom.
s6 racing henger(12mm) 35e
polini evo1 pufó - 40e
mhr delta(107) - 12e
mhr varió külsőtárcsával nagygörgős 16e
21Dellorto karburátor - 11e
Malossi e14 sportlégszűrő - 5e
Dh kormány stucnival (krómos)-10e
s6 hpc főtengely(12mm)-25e
s6 hőfokmérő-7.5e
némelyik ár alkuképes képekért és érdeklődni msn-en!
sima számitógép neon 2000volt 1pár,az enyémen alul volt 1darab meg hátul 1.bekötés nem nagy szám sztem bárki megtudja csinálni,nekem ugy volt megcsinálva hogy amit adtak kapcsolót a neonhoz betettem előre a fordulatszámmérő alá.aksit nem eszi bármikor betudod inditani feltéve ha nem hagyod ugy a neont egész este.aksira rákötöd meg a kapcsolóra és kész is nem kell rajta lenni a gyujtásnak h világitson és ha rendőröket látsz simán letudod kapcsolni,de nekem zöld szelepsapka is volt a motoron.de már nincs meg a motor
Akarja valaki festetni a mociját?Én szivesen lefestem neki!Akár egyedi igények szerint is!Egyedi matricázás is megoldható!Az adatlapomon ott vannak az elérhetőségeim!Ha érdekel irj bátran!
mondjuk ebbe igazad lehet !:D:D gyálon XD kevés a rendör itt lehet ugy szaladgálni..:D:D meg a gyáli rendörnek acc 2 ezret azt elenged ,mondjuk a dabasiak..
jah meg még azt szeretném kérdezni h valaki neme tud alkatrészt itt vannak az adatok :aprillia af1 álló minarelli am 3 blokkos,3 sebességes ,vizes, szabályozatlan katalizátor,...ha valaki tud bármien alkatrészt akkor egy e-mailt dobjon lécci(santa09@freemail.hu)elöre is köszönöm
Szeretném tanácsotokat kérni,h hogyan tudnám megtuningolni az én gyári Derbi GPR 50 Replica sport edition mocimat. Jah most megy 80-km/h-így de csak 3L eszik 100Km-en
(gyári kipufogó rendszer,14-es delorto kabi,most jelenleg egy sportlégszűrő van rajta,gyári 50-es henger)