Helló!
Keresek aprilia RV4-es blokkhoz membránházat.Olyan kellene amibe nem kell így megtörni a membránlapot.Rendeltem polini membránlapot 6500ft volt kiszállítással de sajnos nem lehet meghajlitani igy ahogy a képen is van.Ha valakinek van membránháza légyszi szóljon.
Köszi
köszi, közben kiderült, hogy sem rv sem am vagyis nem minarelli blokkos hanem Morini s3, sajna ebbe csak az s6 váltója megy bele, olyat találni meg szinte lehetetlen.
figyelj ha Minarelli AM blokkos akkor nagyon jó és megbízható motor az alkatrészei ugyan azok a blokknak mint PL:a rieju rr VAGY motorhispania furia vagy aprilia rx50
Helló! Azt szeretném kérdezni hogy az Aprilia tuono 50 es motoromhoz hová kössem a ledeket? a gyujtáshoz szokták vagy az akumlátorhoz?
én az aksinál próbáltam de gyengén világítanak!
de kis keresztmeccetű vezetéket használok!
De tudok rá elektronika csere ha csak ott van folytva.Ha a henger is folytva van akkor kicsit nehezebb a dolog.De arra számolj,hogy az élettartam csökkeni fog!elektronika kb. 15-20 e ft.
help! ha minden igaz van egy minarelli rv3-as blokkom és szeretném 6 sebességesre átalakítani. lehetséges ez? olvastam már, hogy csak az rv4-es váltója megy bele, de azt is, hogy az am6-os is belemegy. valakinek valami infója erről? köszi:gege
sziasztok, van egy 50es vízhűtéses Suzuki Katanam.
esetleg valami tanácsot vagy véleményt tudtok mondani hogy egy kis erőt hogy lehetne még plusszba belefaragni?
gondolok itt kipuff nyílás reszelésére, leömlők reszelésére, esetleg nagyobb fúvóka... valami nem túl költséges mutatványra gondolok...:)
bár ha valaki tudna, érdekelne rá sportkipu és nagyobb henger is:)
válaszotokat előre köszönöm.
üdv.
Peti
Kösz! De ebből a típusból létezik 2T is, ekkora különbség lenne annak és ennek a futoműve közt? Kb árba mennyi lenne és mennyi pluszt tudnék kihozni belőle?
Variátor tárcsa görgök még garanciásak pár hétig! Valami trükk, hogy garanciát figyelembevéve vegyek bele komolyabbat?
Köszönöm!
üdv! semmi rossz indulat nem vezérli az ujjaim, ha tuningolni akarsz vegyél 2T nagytestüt ( old sr, f12,aerx,sr)) mert a 4t tuningnak semmi értelme ,nagyon sok $ és még nem is megy úgy mint egy 2T! Valamint avval a futóművel nem kockáztatnék..
Kipuffanó, vagy legalábbis a gyári folytástalanítása, nagyobb légáteresztőképességű légszűrő, variátor, henger..... ebben a sorrendben megy fel az ár is.
Leszabályzást hogy érted? hogy tudna még a motor tovább pörögn i, tehát a fordulata nem a max közelében van, vagy csak a végsebességét szeretnéd növelni?
nem akarlak elszomoritani, de ezek ien olaszból stb behozott széthajtott vadak, visszapörgetett órával, tehát sok jót nem javaslok. szerintem vegyél inkább valami idösebbtől, egy teljesen gyárit, 50 est és csinád te meg, vagy csináltasd, akkor tudod mi van benne stb....
Heló köszi a választ ez egy 99-es évjáratű 50 köbcentis motor 80-as hengerrel.mivel nem nagyon értek a motorokhoz ezért érdeklődtem.http://kunhegyes-motors.freewe... ezen az oldalon megtalálod a motrot amit mondtam.Normál esetben mennyi időt bír ez a motor?
Honda, megbízható és nagyon jó, közepes árú alkatrészellátás. szerény véleményem szerint inkább ajánlanék egy KTM sx 85 öt.... olajos kuplung stb... 2007 utániakban WP futómű, utánozhatatlan.
Évjáratéra kivcáncsi lennék, emrt használt motornál alap, hogy fékbetétek, légszűrő, olaj, lánc, a dugó stb ről nem is beszélve.
Használtmotor vásárlásnál minden 2t esetén ajánlom, szerelő barátod, vagy hzzáértőt elvinni, hengerfejet le, és a henger megnézni. Ugyanis azért ez nem két forintos buli, ha 2 üzemóra után meghal a dugó, és a hengert is taccsra teszi...
Keresek aprilia RV4-es blokkhoz membránházat.Olyan kellene amibe nem kell így megtörni a membránlapot.Rendeltem polini membránlapot 6500ft volt kiszállítással de sajnos nem lehet meghajlitani igy ahogy a képen is van.Ha valakinek van membránháza légyszi szóljon.
Köszi