véleményem szerint tök felesleges neont venni mivel a rendőr ugyis leszedeti vagy megbasz érte... jólnézki jólnézki de nem éri meg a rizikót... szerintem!
csáó azt szeretném kérdezni hol lehet ilyen neont venni lécci egy linket küldj ...és egy kevéske infot h kell bekötni és menniyre eszi az aksit...köszönöm:):):D:D
Sziasztok!
Örömmel értesítek mindenkit, hogy a weboldalam elkészült: primacagiva.extra.hu . Számos érdekességet tartalmaz (és fog tartalmazni) a CAGIVA PRIMA - val kapcsolatosan (CAGIVA történetét érdemes elolvasnotok, sehol nem találtok ilyet, csak nálam). Kérem tekintsetek be, ha van egy kis időtök, szívesen várom a véleményeket!
Hello !
Új membrán lapokat szeretnék venni a mocimba (Derbi Senda TOP 70es henger 19-es karbi )
és azt szeretném kérdezni hogy milyen lap kell hozzá melyik jó magas fordulaton stb ki milyet ajánlana hozzá ?
Hát a hírek szerint amennyiben bármilyen nem EU szabványnak megfelelő E jelzéssel ellátott illetve nem gyári alkatrészek vannak beépítve marad a földút.Ha pedig nem felel meg a segédmotor kategóriának megfelő előírásoknak (max. 50 ccm,max. 45 km/ó,max. 4 Lóerő,max 260 kg önsúly) automatikusan A1 kategóriába sorolják.A teljesítményt pedig DYNO paddal ellenőrzik állítólag.De ez csak az Én tudásom szerint van így ha valakinek más információja van írja meg.
Lenne egy kérdésem: Van egy picit feltuningolt Aprilia rs 50-em. A későbbi rendszámozásnál adódhatnak gondok a tuning miatt? mert ha nem lehet rendszámozni nem sokra megyek vele, viszont eladni se akarom?
sorolom mikre és nagyjából milyen áron lesz szükséged:
'A' verzió: 'B' verzió:
-70es vashenger 42.500Ft -70es/80as alu nikasilos henger 60-90ezerFt
-19-es karbi 14-17ezer -21-es vagy 24-es karbi 20-30ezer
-sportpufó 45-50ezer -sportpufó 45-75ezer
-főtengely 35-86ezer
-membránház karbon lapokkal 10ezer
+ még ilyenek h újracsapágyazás, meg ha robogó akkor még csomó minden de ahoz nem értek
Szia!
A problémát a főfúvóka nem oldja meg max enyhíti egy nagyon minimális mértékben. A sportpufók már csak ilyenek, pörgetni kell hozzá hogy jól menjen, ez mindenkinél így van, nálam ugyanez a helyzet a Hebóval! Remélem tudtam segíteni!
Üdv!
Hi!
Zsoltinak van egy full tuning Sachs-ja. Mit szóltok hozzá?Ha bármi kérdésetek van vegyétek fel msn-re(se_cura@hotmail.com) http://www.youtube.com/watch?v..
.
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne:
Ha a gyári 50-es blokkba egy 70-75-ös hengert vennék, ki kéne marni a blokkból, hogy beleférjen az az alsó része ami belemegy a blokkba?
Remélem értitek, hogy mire gondolok. Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.: Márk
hát sok pénz kell a tuningoláshoz előszzöris, főleg ha szakemberrel csináltatod... én csak 1 sport rendszert vettem az 50es mx-emre és 90es az utazója simán.... sík aszfalton 108 volt a csúcs eddig amit mentem vele, de gond nélkül lehet vele menni 100al is de akkor már nem annyira jol huz meg magas a fordulat...
üdv!
Egy honda ns 50-em van, de sajnos kicsit gyengébb mint amennyire szeretném. A mostani 70es utazósebesség nemannyira tetszik, a 80-90 jobb lenne, mert a forgalom sebességét fel tudnám venni... Sajnos fogalmam sincs az ilyen tuningolásról tudnátok egy kicsit segíteni valyon hogyan lehetne ezt megoldani? Gondolom egy nyolcvanas hengert vennem kell ... ezenkívül mit kell még valószinű vennem? Természetesen szakemberrel csináltatnám csak azt szeretném tudni mégis mibe és (mennyibe) vágom a fejszémet?
üdv!
vettem 1 giannelli rendszert és kurva jól húz magas fordulaton! viszont erötlenebb lett sokkal a középtartományban ( gyengébb mint a gyári rendszerrel)!
megoldaná a problémám ha kicserélném a főfúvókám nagyobbra? (90es van most benne, tennék bele 100ast)
szerintetek?
Örömmel értesítek mindenkit, hogy a weboldalam elkészült: primacagiva.extra.hu . Számos érdekességet tartalmaz (és fog tartalmazni) a CAGIVA PRIMA - val kapcsolatosan (CAGIVA történetét érdemes elolvasnotok, sehol nem találtok ilyet, csak nálam). Kérem tekintsetek be, ha van egy kis időtök, szívesen várom a véleményeket!
Új membrán lapokat szeretnék venni a mocimba (Derbi Senda TOP 70es henger 19-es karbi )
és azt szeretném kérdezni hogy milyen lap kell hozzá melyik jó magas fordulaton stb ki milyet ajánlana hozzá ?
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=113692
Lenne egy kérdésem: Van egy picit feltuningolt Aprilia rs 50-em. A későbbi rendszámozásnál adódhatnak gondok a tuning miatt? mert ha nem lehet rendszámozni nem sokra megyek vele, viszont eladni se akarom?
70es 2T hez milyen olajat ajálotok ? pl.: Castrol Power 1 Racing 2T ?
v milyet használjak ?
'A' verzió: 'B' verzió:
-70es vashenger 42.500Ft -70es/80as alu nikasilos henger 60-90ezerFt
-19-es karbi 14-17ezer -21-es vagy 24-es karbi 20-30ezer
-sportpufó 45-50ezer -sportpufó 45-75ezer
-főtengely 35-86ezer
-membránház karbon lapokkal 10ezer
+ még ilyenek h újracsapágyazás, meg ha robogó akkor még csomó minden de ahoz nem értek
A problémát a főfúvóka nem oldja meg max enyhíti egy nagyon minimális mértékben. A sportpufók már csak ilyenek, pörgetni kell hozzá hogy jól menjen, ez mindenkinél így van, nálam ugyanez a helyzet a Hebóval! Remélem tudtam segíteni!
Üdv!
Zsoltinak van egy full tuning Sachs-ja. Mit szóltok hozzá?Ha bármi kérdésetek van vegyétek fel msn-re(se_cura@hotmail.com)
http://www.youtube.com/watch?v..
.
A kérdésem a következő lenne:
Ha a gyári 50-es blokkba egy 70-75-ös hengert vennék, ki kéne marni a blokkból, hogy beleférjen az az alsó része ami belemegy a blokkba?
Remélem értitek, hogy mire gondolok. Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.: Márk
üdv
üdv!
Egy honda ns 50-em van, de sajnos kicsit gyengébb mint amennyire szeretném. A mostani 70es utazósebesség nemannyira tetszik, a 80-90 jobb lenne, mert a forgalom sebességét fel tudnám venni... Sajnos fogalmam sincs az ilyen tuningolásról tudnátok egy kicsit segíteni valyon hogyan lehetne ezt megoldani? Gondolom egy nyolcvanas hengert vennem kell ... ezenkívül mit kell még valószinű vennem? Természetesen szakemberrel csináltatnám csak azt szeretném tudni mégis mibe és (mennyibe) vágom a fejszémet?
Előre is köszi, Zagarfan
vettem 1 giannelli rendszert és kurva jól húz magas fordulaton! viszont erötlenebb lett sokkal a középtartományban ( gyengébb mint a gyári rendszerrel)!
megoldaná a problémám ha kicserélném a főfúvókám nagyobbra? (90es van most benne, tennék bele 100ast)
szerintetek?
Üdv!