Sziasztok! Segítségeteket kérném! Yamaha Aeroxra került egy Polini Speed Control variátor és Polini szíjtárcsa. Minden más gyári. Érdekelne hogy kell-e hézagolni a tökéletes működés érdekében? Ugyanez a szituáció Gilera DNA-nál. Előre is köszi mindenkinek a választ!
hali 2006 os 50ccm es yamaha tzr t szeretnék tuningolni .valaki segitsen. alkatrészt ha tud e valaki vevő vagyok rá. e mailra küldjetek ajánlatokat,segitséget,hozzászólást. kotroczo80@freemail.hu
csao arra a kérdésre válaszolva hogy milyen kereket lehet beletenni jogba:én egy elöl12" hátul 10"est használok.a villát is ki kell hozzá cserélned,és a villa nyakat (A VÁZON)át kell alakitanod.vagy nem teszel rá müanyagot sehova.
Sziasztok! Honnan lehetne Minarelli AM6-os blokkú Keeway X-rayemhez olcsón venni tuning hengert, meg kipufogót? Ez a motor is hasonlít hozzá, ugyanaz a váz, meg motor van benn:) : http://www.youtube.com/watch?v... Ha csak nagyon drágán lehet, akkor kihagyom, inkább várok 125ig, de ha 50 alatt meglehetne úszni, lehet érdekelne :) Köszi előre iss
Sziasztok!
Aerox vásárlásán töröm a fejem... vagyis pontosabban az öcsém! Szerintetek mit érdemesebb venni? 100as (léghűtéses) vagy egy lightosabb tuningolt 50est (70es henger + kipú, vízest?)? Leginkább tapasztalatokat várok, melyik, hogy megy mit fogyaszt stb stb... Köszi!
Szerintem ebbe nincs fojtás mert azt most kezdte el hogy hatezernél elkezd rotálni amúgy meg mikor jó volt akkor kilehetett pörgetni 12-ezerig és most nem tudom hogy mi baja van.
Szerintem most van azon . A normál állás: a csap felfelé mutat. Vizszintesen=zárva. Lefelé mutat=tartalék . De leveszed, mikor lefogyott a benz. és megpróbálod.
Nyugodtan reszeld ki, valamennyit számít, de túl sokat ne várj tőle.
Mivel sokféle módon vannak fojtva a robogók, ötleteket tudok adni, hogy hol keresd a fojtást. Onnan meg a tálékonyságodra van bízva, hogy miként tudod eltávolítani.
Az általam ismert megoldások a következők:
- kipufogón vaknyúlvány
- kupufogón a leömlőnél szűkítés
- kipufogóban áramlástörő lemezek
- karburátorban szívóoldalon részben takaró lemez
- légszűrőházon szűkítőpipa
- karburátor és membrán között szűkítés
- ha variátoros, akkor távtartó a variátorok között
- gyújtásoldalon elektronikai korlátozás
Helo tudnátok e segíteni abban hogy van egy 50-es apriliám és nem tudom hogy mi baja lehet mert amikor eléri a 6000-es fordulatszámot és nem megy tovább.Nem tudom hogy tudnátok e tanácsot adni.
Sziasztok ! Lenne egy kérdésem , tulajdonomban van egy piaggio zip,, van a kipufogóm blokkra csatlakozásánál a csővégén fél folytás ,,, ugymond a cső fele elvan zárva egy lappal . Ha kireszelem mennyi teljesítmény növekedést érhetek el ?
Tudja valaki milyen főfúvóka kell a 3KJ jog-ba M5 v.M6? Gyorsba kéne. Nincs kedvem most ezért szétszedni. köszi
Aerox vásárlásán töröm a fejem... vagyis pontosabban az öcsém! Szerintetek mit érdemesebb venni? 100as (léghűtéses) vagy egy lightosabb tuningolt 50est (70es henger + kipú, vízest?)? Leginkább tapasztalatokat várok, melyik, hogy megy mit fogyaszt stb stb... Köszi!
Nem neked válaszoltam, de amúgy szívesen.
Az nem baj, hogy aprilia rs-ed van.
Mivel sokféle módon vannak fojtva a robogók, ötleteket tudok adni, hogy hol keresd a fojtást. Onnan meg a tálékonyságodra van bízva, hogy miként tudod eltávolítani.
Az általam ismert megoldások a következők:
- kipufogón vaknyúlvány
- kupufogón a leömlőnél szűkítés
- kipufogóban áramlástörő lemezek
- karburátorban szívóoldalon részben takaró lemez
- légszűrőházon szűkítőpipa
- karburátor és membrán között szűkítés
- ha variátoros, akkor távtartó a variátorok között
- gyújtásoldalon elektronikai korlátozás
illetve ezek kombinációja.