Csá ez volt a simsonom ha már 50 es tuningról van szó.. http://www.sportmotor.hu/motor...
nem egy sztár de szerettem meg beleadtam mindent a készitésébe
ma szétkaptam a kipufogomat és látom h. szét van hullva a katalizátor fogtam magam és kivettem belöle mivel ugyis szét van hullva... de 1 része bennemaradt....
nagy baj ha igy járok vele? nem befolyásolja ez a motor élettartamát?
Amugy asszem van neki külön fórum...én most ha meggéóznám kiakarnám bővítteni a hengerben a biszbaszokat meg iylenek Meg vanrá rövidebb áttételem is Nagyon állat lenne
Télleg jók a jawa-k.Nekem van egy cz-m és hawernak volt 380 as vagy hányas krosszjawa ami 45 lovas volt Hátul kurvanagy lánckerékkel...Énis most megakarnám generálozni a kis cz met,képek az adatlapomon...
De azért több "ly"-t, ha lehetne amúgy igaz, bár nehezebb belőni az MZ-n a karbit, egyszerűbb rátenni egy japán Mikunit, vagy Keihint, azokat öröm állítani, de még a Binggel se volt gondom, rugásra alapjárat, aztán lehet tekergetni....
De a Mustangnak olyan szar a karbija, hogy annak tök mindegy. a Simsoné, meg az MZ-é se japán színvonalú, de azokon értelmet nyernek a fuvókák, meg csavarok, azokra azért is kell légszűrő, meg gyári dob, mert úgy van a karbi is hangolva, hgogy gyári cuccokkal legyen f@sza
én csak abból indultam ki hogy k**va sokat kell álligatni meg szarakodni vele hogy nagyon jó legyen a simsonon meg beállitod az alapvető dolgokat és megy nem kell karbitcserélgetni meg ijenek amugy meg rengeteget számit a légszűrő mert én fél évig szórakáztam a minirigámmal amiben simó blokk van hogy jó legyen a benzin levegő keverék...
Emberek, ne fikázzátok a Mustangot , jobb mint egy Simson, ezt garantálom ! Az enyém 65-öt, haveré, aki 5000 km-rel vette, 75-öt ment, tök gyárin, a 70-es szimókat verte gyorsulában, könnnyebb, mint egy Simson, viszont a karburátor és a henger közötti szívócsonkot fel kell bővíteni, mert kisebb, mint a karbi átmérője(gyári fojtás) légszűrő kell rá, bár nélküle se megy sokkal rosszabban, ekkora köbcentinél nem nagyon számít. Meg lehet próbálni másik karbival, mert ami rajta van, az fos, szimóéval állítólag jó. A gyújtását nagyon be kell lőni, meg ha nincs elkopva ahénger, akkor jól kell mennie. A váltójára nagyon kell vigyázni, kb 3-at rugtunk szét, pedig még finomak voltunk. Szerintem marha jó motor, és sokkal feelingesebb, mint egy Simson, pláne he jól be van lőve rajta minden, elvégre jawa, amik nem érnek semmit jó beálítás nélkül.... szerintem aki nem hiszi, nyugodtan próbáljon ki egy jó Mustangot, meg fog lepődni, garantálom!
nincsen mert már atomjairahullott a lámpáját a képeim között megtalálod a mini rigámra került a blokk meg most egy gokart vázra vár amit most tervezgetek.. a többi meg összevagdosódott belőle...
én nem nézem sehogy mert mindenre jó vagyok ami vevő most nem akarok felvágni de 11-éve 2t vel-foglalkozok és volt egy jó simsonom is közben...ugyhogy én csak adtam pár ötletet.. hogy mit tudsz még csinálni a géppel ja majd elfelejtettem , van nekem is mustangom meg egy romettem is
nem egy sztár de szerettem meg beleadtam mindent a készitésébe