Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és 1 szerelőtől hallottam hogy önmagában felesleges csak komplett tuning részeként érdemes
Én most tettem az rs_embe malossi membránt azt ugyan nem tudom hogy karbon e de ezzel 11ezres fordulat fölött is gyorsan emelkedik a fordulat a gyári membránnal 11nél már el kellett váltani mert nem volt erő benne
Na akkor mégis megvetted,remélem sokáig ilyen fasza lesz,a 120 az nagyon durva
Üdv mindenkinek!

Most vettem egész jóárba egy malaguti f12-t.
Egyedi festés van rajta amit a Tomi Fény Kft. tervezett és van egy pár motorikus tuning is benne,amit még olaszországban kapott.
Röviden:
Polini Corsa 70es henger; Polini For Race 3 kipuff,19es Dellorto karbi,és a variátorról még nemsok mindent tudok csak annyit hogy könnyű görgők vannak benne és a kuplung se gyári de ezekről pontos dolgot nemtudok.
Ezekkel a cuccokkal megy olyan 120körül és gázra majdnem kapja az elejét.
Hali!

Nemtudom jó helyre írom-e , de engem érdekelne a Simson tuning. Lehet tavasszal építenék egyet a városba rófeózni.
Engem inkább a 90 ccm-esek érdekelnének, négy felömlő stb.
Ha valakinek van ilyene vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban nagyon megköszönném ha írna.
hell
ha nagyobb hengert veszel ahhoz ajánlott egy kipuff meg egy a gyárinál nagyobb torokátmérőjű karbi. Meg sztem nem árt ha a moccod is jó állapotban van motorikusan mert a nagyobb henger zabálja a moccot de nagyon:D:D:P
másik kipu tuti hogy kell
Hello !

nem tugya valaki hogyha Derbi senda X-race-re tuning80ccm-s henger veszek ahoz másik kipufogo és nagyobb karbi kell ?
nem lesz semmi baja ha helyesen adagolod a gázt, és jó ütemben váltasz. az a lényeg h ne legyen semmi rendellenes hang, vagy érzés.
jobb,de egy teljes tuning egy részeként,mivel karbon könnyebb így hamarabb zár, ez magas fordulatnál fontos,de külön sztem még egy 125-ösnél sem éreznél semmit,ergo felesleges
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mennyivel jobb a karbon membrán a szívó torokban mint a sima gyári?
Érdemes a gyárit egy ilyenre cserélni? Van érezhető különbség? Köszi a válaszokat előre is!

Széles utat mindenkinek!
www.egumotors.hu

it mindent robogo tuningot megtaláltok!
Sziasztok.Egy BW"S 50-em van még gyári.A folytásokat hogyan távolíthatom el?Eggyáltalán hogy néznek ki?Köszi
énis ugyanezt szeretném kérdezni, csak nekem sukida lutetiám van 4T! Tuninglehetőségek?
hy
van egy keeway arn 125-ös robogóm.milyen tuninglehetöség van erre?sportlégszürö?sportkipuf?hol és mennyiért lehet ezeket akpni?
kössz
az bezony
haladás
*értelmes
na végre.még Z3 szerint is volt 1 érteles kommentem.ez az
hát ez az
nem dísznek van ott a kuplungkar.és nem annyira szereti a váltó se
sőt azt is ha dieselt tankolsz bele (nem tanácsos szerintem)
szerintetek ha Derbi Senda X-race motorom van (3000km van benne) birja ha kuplung nélkül váltok felfelé ?
Godor

80 as re leeht tuningolni 90 es re nem a 80 henger a 2fast az 100.000 forint meg a hozzá való fötengö is 90 ven ezért csak 70 es re szokták és elég jól birják ha kellö képen be van állitva akkor elmennek oylan 20.000 km -t
4 ütemű robogókba elvileg igy vannak fojtva a kipufogók:katt

Nekem 4ütemű sukidám van és az enyém is hátszélben megy 70-el. Tanácsok,ötletek a teljesítmény növekedéshez jöhetnek.