Én most tettem az rs_embe malossi membránt azt ugyan nem tudom hogy karbon e de ezzel 11ezres fordulat fölött is gyorsan emelkedik a fordulat a gyári membránnal 11nél már el kellett váltani mert nem volt erő benne
Most vettem egész jóárba egy malaguti f12-t.
Egyedi festés van rajta amit a Tomi Fény Kft. tervezett és van egy pár motorikus tuning is benne,amit még olaszországban kapott.
Röviden:
Polini Corsa 70es henger; Polini For Race 3 kipuff,19es Dellorto karbi,és a variátorról még nemsok mindent tudok csak annyit hogy könnyű görgők vannak benne és a kuplung se gyári de ezekről pontos dolgot nemtudok.
Ezekkel a cuccokkal megy olyan 120körül és gázra majdnem kapja az elejét.
Nemtudom jó helyre írom-e , de engem érdekelne a Simson tuning. Lehet tavasszal építenék egyet a városba rófeózni.
Engem inkább a 90 ccm-esek érdekelnének, négy felömlő stb.
Ha valakinek van ilyene vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban nagyon megköszönném ha írna.
hell
ha nagyobb hengert veszel ahhoz ajánlott egy kipuff meg egy a gyárinál nagyobb torokátmérőjű karbi. Meg sztem nem árt ha a moccod is jó állapotban van motorikusan mert a nagyobb henger zabálja a moccot de nagyon:D:D:P
jobb,de egy teljes tuning egy részeként,mivel karbon könnyebb így hamarabb zár, ez magas fordulatnál fontos,de külön sztem még egy 125-ösnél sem éreznél semmit,ergo felesleges
Az lenne a kérdésem, hogy mennyivel jobb a karbon membrán a szívó torokban mint a sima gyári?
Érdemes a gyárit egy ilyenre cserélni? Van érezhető különbség? Köszi a válaszokat előre is!
80 as re leeht tuningolni 90 es re nem a 80 henger a 2fast az 100.000 forint meg a hozzá való fötengö is 90 ven ezért csak 70 es re szokták és elég jól birják ha kellö képen be van állitva akkor elmennek oylan 20.000 km -t
Most vettem egész jóárba egy malaguti f12-t.
Egyedi festés van rajta amit a Tomi Fény Kft. tervezett és van egy pár motorikus tuning is benne,amit még olaszországban kapott.
Röviden:
Polini Corsa 70es henger; Polini For Race 3 kipuff,19es Dellorto karbi,és a variátorról még nemsok mindent tudok csak annyit hogy könnyű görgők vannak benne és a kuplung se gyári de ezekről pontos dolgot nemtudok.
Ezekkel a cuccokkal megy olyan 120körül és gázra majdnem kapja az elejét.
Nemtudom jó helyre írom-e , de engem érdekelne a Simson tuning. Lehet tavasszal építenék egyet a városba rófeózni.
Engem inkább a 90 ccm-esek érdekelnének, négy felömlő stb.
Ha valakinek van ilyene vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban nagyon megköszönném ha írna.
ha nagyobb hengert veszel ahhoz ajánlott egy kipuff meg egy a gyárinál nagyobb torokátmérőjű karbi. Meg sztem nem árt ha a moccod is jó állapotban van motorikusan mert a nagyobb henger zabálja a moccot de nagyon:D:D:P
nem tugya valaki hogyha Derbi senda X-race-re tuning80ccm-s henger veszek ahoz másik kipufogo és nagyobb karbi kell ?
Az lenne a kérdésem, hogy mennyivel jobb a karbon membrán a szívó torokban mint a sima gyári?
Érdemes a gyárit egy ilyenre cserélni? Van érezhető különbség? Köszi a válaszokat előre is!
Széles utat mindenkinek!
it mindent robogo tuningot megtaláltok!
van egy keeway arn 125-ös robogóm.milyen tuninglehetöség van erre?sportlégszürö?sportkipuf?hol és mennyiért lehet ezeket akpni?
kössz
80 as re leeht tuningolni 90 es re nem a 80 henger a 2fast az 100.000 forint meg a hozzá való fötengö is 90 ven ezért csak 70 es re szokták és elég jól birják ha kellö képen be van állitva akkor elmennek oylan 20.000 km -t
Nekem 4ütemű sukidám van és az enyém is hátszélben megy 70-el. Tanácsok,ötletek a teljesítmény növekedéshez jöhetnek.