a hengert nem bántottam, a dugót nem tudom meg mondani, de valami elég jó minőségű, és nem utángyártott(az italmondotól rendeltem), ennyit tudok, majd megnézem a dobozát.
Sziasztok!
A 2 ütemű kis cagivám most kapott új dugót, gyűrűt(fúrva nem volt), már járattam 350km-t max 5000 ig forgatva.Szerintetek meddig kell még járatnom, és meddig forgathatom?
Helló mindenkinek
Most teszek össze egy Derbi gpr nude "50" -et, 80as polini hengerrel leovince v6 dobbal, meg lenne hozzá pár kérdésem mert a karbiban meg a szűrőben nemtom milyet érdemes hozzá.
Volt rajta egy tunning szűrő, de azt ratyi volt, nem sok mindent szűr max kavicsot.... Szal azt visszateszem a gyári szűrőt mert az alapból böszmenagy és szűr rendesen.
Karbi: gyárilag 17,5 essel teszik de kell rá egy nagyobb mert ez édes kevés lesz hozzá. 24 vagy 28as? mekkora lenne a különbség és miben lenne a különbség? árban tökegyformán tok szerezni.
Meg hallottam olyat hogy a karbiba visszintesen középre be kell helyezni egy vékony lapot, és sokkal jobb lesz tőle a gázreakció. Ami elvileg nem hülyeség mert már több mint 20 éve le van írva. Ez mennyit dobhat rajta?
Szia ezeken nem lehet azt álítani. Még alapjárati fuvókájuk sincsen. Esetleg nem lehet hogy a hengered nem ötvenes ,hanem nagyobb. Mert akkor ez a karbi esélytelen.Ezek fixen be vannak lőve ötveneshez.Vagy valami más a gond (pl:öreg főtengely szimeringek).
Ma egész délután csináltam, de nem jutottam sokra vele.
Valószínű,hogy a benzín-levegőkeverék nem megfelelő,mert még mindig fullad, és nem pörög 10000-nél többet...
Ma azt mondták, hogy letséges, hogy ki van kopva a karburátor és nem ad megfelelő keveréket neki...
Az enyémen is ilyen karbi van . Ez a gyárilag felrakott.
Ha a gyári tűszelep vann benne és nincs alatta alátét akkor a szintnek jónak kell lenni.
Szintet álítani ezeken a tűszelep alá alátét raksz ha magas a szint. vagy veszel rövidebb tűszelepet ha alacsony .
Csak annyi a probléma, hogy az egész úszó műanyagból van....
De holnap szétszedve lefényképezem és felrakom!
Akkor az is lehetséges,hogy nem a gyári a gyári karbi van rajta?
Az én karbim nem ilyen, az enyémben nincs tű.Ma kicseréltem a fuvókát nagyobbra, de így sem lett jó a moci.Észre vettem, ha balra megdöntöm akkor van alapjárat, és nem fullad!Szerintem kevés vagy sok a benzinszint,de ezen azt sem lehet állítani,mert a tűszelep a karburátorházban van.
De holnap leszedem és rakok fel képet róla!
A képen látod a karbiban a tű-t! Azt a karbi tetejénél tudod kivenni az egészet, kikell akasztani a bowdent és akkor kilehet venni a tű-t azon pedig lehet állítani a szintet, ha még így se érted akkor ---szerelő
A súber az, ami a gázbovdent húzza?
..mert az csak egy négyszögletes lap, amit a karbi oldalán lehet egy csavarral állítani.Ez nem olyan mint a simsoné,ebben nincs súbertű.
Elléggé "integrált" karbinak néz ki. Nem láttam még ilyen fajtát Rs-en. Talán ha jobb lenne a képminőség akkor úgy könnyebb lenne. De a Súberen biztos lehet állítani. (a tetején vannak gyűrűk és azokon lehet föntebb meg lentebb tenni)
...hát,nem tudom mennyit látsz belőle,de ettől jobb képet most nem tudtam csinálni...
A levegőszűrőházat is letömítettem,hogy ne tudjon farcslevegőt szívni,de ez látszik is!
Sziasztok!
Most vettem egy Aprilia RS50-et(1998).Tudna-e valaki segíteni abban,hogy a karbiban hanyas fuvóka van gyárilag?Mert 2000-es forrdulat alatt fullad a motor ,és alapjárat sincs rajta!
Szerintetek mitől lehet? Gilera runnernek túlmér a digitális sebességmerője, mióta 70 es hengert kapott (úgy 70% al), amíg nincs rajta gyújtás tökéletesen mér lejtőn gurulva, de amint beindítom rögtön, már alapjáraton is 20-25 km/h-t mér, hamondjuk 50 el megyek, kb 80-85-t ír... Maga az óra tökéletes, mert leseréltem egy másikra, és az is ugyanúgy túlmér..
A 2 ütemű kis cagivám most kapott új dugót, gyűrűt(fúrva nem volt), már járattam 350km-t max 5000 ig forgatva.Szerintetek meddig kell még járatnom, és meddig forgathatom?
Most teszek össze egy Derbi gpr nude "50" -et, 80as polini hengerrel leovince v6 dobbal, meg lenne hozzá pár kérdésem mert a karbiban meg a szűrőben nemtom milyet érdemes hozzá.
Volt rajta egy tunning szűrő, de azt ratyi volt, nem sok mindent szűr max kavicsot.... Szal azt visszateszem a gyári szűrőt mert az alapból böszmenagy és szűr rendesen.
Karbi: gyárilag 17,5 essel teszik de kell rá egy nagyobb mert ez édes kevés lesz hozzá. 24 vagy 28as? mekkora lenne a különbség és miben lenne a különbség? árban tökegyformán tok szerezni.
Meg hallottam olyat hogy a karbiba visszintesen középre be kell helyezni egy vékony lapot, és sokkal jobb lesz tőle a gázreakció. Ami elvileg nem hülyeség mert már több mint 20 éve le van írva. Ez mennyit dobhat rajta?
Lécci vmi tippeket véleményeket írjatok.
Valószínű,hogy a benzín-levegőkeverék nem megfelelő,mert még mindig fullad, és nem pörög 10000-nél többet...
Ma azt mondták, hogy letséges, hogy ki van kopva a karburátor és nem ad megfelelő keveréket neki...
Azt nem tudnád esetleg megmondani, hogy van-e rajta benzin-levegőkeverék állítási lehetőség?!
Ha a gyári tűszelep vann benne és nincs alatta alátét akkor a szintnek jónak kell lenni.
Szintet álítani ezeken a tűszelep alá alátét raksz ha magas a szint. vagy veszel rövidebb tűszelepet ha alacsony .
De holnap szétszedve lefényképezem és felrakom!
Akkor az is lehetséges,hogy nem a gyári a gyári karbi van rajta?
De holnap leszedem és rakok fel képet róla!
..mert az csak egy négyszögletes lap, amit a karbi oldalán lehet egy csavarral állítani.Ez nem olyan mint a simsoné,ebben nincs súbertű.
A levegőszűrőházat is letömítettem,hogy ne tudjon farcslevegőt szívni,de ez látszik is!
Most vettem egy Aprilia RS50-et(1998).Tudna-e valaki segíteni abban,hogy a karbiban hanyas fuvóka van gyárilag?Mert 2000-es forrdulat alatt fullad a motor ,és alapjárat sincs rajta!
Hol kezdjem el kereni a hiba okát?
Köszi mindenkinek, aki segít előre is...
Üdv: Robi