Nincs egységes adatbázis a biztosítóknál. Szerintem ez nem gond. Megha véletlen oda kötsz biztosítást ahova az előző álllat akkor te papírjaid tiszták, legfeljebb azt mondja, a bige, hogy nem megy.
Csak felkutatni az adásvételi láncot..... és ha probléma van a bizosítás kötésnél. Mert ugye olyan nincs, hogy egy motor egyszer 50-es utána meg 125-ös és az azonosító számai nem változnak.
A fedezetlenségi díj sem komoly, ha esetleg tudtok írni egy új adásvételit akkor meg semmi. Ha nem akkor is csak naponta 40 ft ha nem 125 2t poweros a motor...
Hívd fel az okmányirodát, bár sajnos nem úgy működik mint régen. Telefonon nem megy semmi. Keresetet kell benyújtani cash-ért.. de legalább tudod, hogy mit fogadnak és mit tehetsz, hogy legális legyen, vagy mehet a tóba. Bár lehet, hogy szerencséd lesz a telefonnal is.
Putri az egész így ahogy van. Mi van má a renCCámozással? Az összes f@sszopó csalónak szépen rendszámot, (tisztelet a kivétel) ha má egyszer uniósok vagyunk akkor ez mért nem kötelező? Szépen fizessen mindenki.
egy 125ösnek a 2x vagyonszerzési illetéke nem lehet nagy összeg
az éves adója sem
a biztosítást nem tudom hogy számolják
én amikor lejárt biztosítással vettem a motorom semmit nem számítottak
szóval nem biztos hogy ez egy ekkora szopás lesz
Első körben csatold fel szépen a szopóálarcot, aztán majd egy kis idő után rájössz, hogy előbb kel kérdezni és utána vásárolni.
Meg sem kellett volna venned!
Teríts meg szépen és kezd el megkajálni, amit főztél magadnak.
Törje a fejét az aki belenyúl ilyenbe.
Mindig is a tiszta dolgok híve voltam, mert akkor nyugodt lélekkel közlekedek meg nem kell utánajárnom, érdeklődnöm a faszágoknak, aztán meg nyavalyogni ha dupla a költség meg dupla az utánajárás.
Elég nagy a piac lehet válogatni, ami nem fasza az felejtős.
Igen ezen én is agyaltam, hogy a köztes időszakkal meg vajon mit lehet kezdeni.
Semmiképpen nem egyszerű helyzet ez se.
Ezért jó a mai napig baszni az ilyen 125/50-es dolgokkal én már mondtam itt jó néhányszor.
Csak a baj van velük.
Aki meg akar venni 125-öt csakis olyat vegyen, aminek tiszta a múltja és gazdája, már ha forgalomba akarja helyezni.
Ezzel csak a baj, hogy mikor ő eladta, gondolom leadta az adásvételit az okmányirodába. Meg kell lennie a tulajdonosi láncban lévő összes adásvételinek, és átíratni. (dupla illetékkel) Én telefonálnék, az okmányirodába, hogy mit lehet vele csinálni, mert nekünk is volt ilyen szekér, forgalmi rendszám és visszavonhatatlanul kivonták, mert nem megállapítható a tulajdonos.. senki sem íratta át.
Gondolom akitől ő vette, azzal kell adás-vételit csinálni.
Vagyis azzal aki még használta utoljára forgalomban.
Ez ugye ésszerű lenne mert ahogy te mondod, az előző tulaj ötvenesként használta és oda csak egy sima smkp. biztosítás kellett csak.
Sztem mindenképpen el kell menned ahhoz, aki még normálisan használta és tőle megvenned.
Sziasztok!
Mit lehet akkor csinálni ha vettem egy 125 ös motort ami volt már regisztrálva magyarországon, de az előttem lévő tulajdonosa nem iratta át. 125/50 ként használta. Viszont törzskönyv, rendszám, forgalmi megvan hozzá. Hogyan tudnám átiratni mert újra rendszámosan szeretném használni.
ha szerencséd van 1kw miatt nem basz meg.... ha nincs: lyuktágítás. most egy szakadéknál is mindegy a szélén 1 lépéssel mész túl akkoris leesel. szóval érted
Hivatalosan ugye mindegy, hogy 1 kw-al vagy 100 kw-al több. Több és kész. Mondjuk ezt nem szúrja ki messziről a rendőr csak ha már nézi a forgalmid. Egyébként meg szerintem nem fog vele foglalkozni....
Hali!
Lehet nem jó helyen kérdezősködök,de hátha tud valaki a saját tapasztalatai alapján választ adni.
Ha mondjuk A1 jogsival(ami ugye 125 ccm 11kW-ig érvényes) vezetnék egy 125 ccm 12 kW-os motort,az mennyire szúrná a rendőrök szemét mondjuk egy igazoltatáskor?Valaki jár/járkált már így?
Kösz!
Azt sokszor jönnek olyan sztorikkal, az embörnek égnek áll az a kevés haja is.