Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meddig vitáztok még?????
Rádióban bemondják, hogy egy ámokfutó szembe megy a forgalommal az autópályán... Megvagy már?
Te tényleg ennyire idióta vagy, vagy csak nem tudsz már mit kitalálni? Kétütemű MOTORKERÉKPÁROKRÓL beszélgetünk, gyermetegkém. NEM a kétütemű technikáról általában. Nem tapasztaltad még, hogy sok vita forrása, ha még azt sem tudod, miről beszélsz? Volt itt már szó autóról, kamionról, csónakmotorrról... hogy mondjam, hogy értsd és arra válaszolj, amit kérdezek, teeeee, istenbarmaa? :))))))))
nem ertem mire gondolsz...sajna mar nem vagyok gyerek,igy nem ertem a gyermekek gondolkodasat mar.
Nemazért mondtam
Csak hogy hozzak példát a 2 ütemű injektoros blokkra
Ajanlom figyelmedbe a DiTech-ket,a Bimotat,a Jetskiket,a Polaris homotorokat es a 90-es evek elejen kozepen kifejlesztett NSR 500-akat.

Ferrarinak annyi koze van a 2T-ekhez,hogy autok kozott kb olyan elmenyt nyujt,mint a motorok kozott a 2T.

2T egyszeruen csodalatos...maga a technika...egyszeru,nincs benne felesleges utem es felesleges alkatresz,mint a 4T-ben...szamomra ezert tetszik....nincs olyan gusztustalan hengerfeje,mint a 4Tnek.
Veszek is mindjárt kettőt :))))
Szoktál te rádióban híreket hallgatni az autópályán autózás közben..?

...ha érted, mire gondolok... :)))
Az Aprilia SR50 Ditec fogyasztás 1,5-2 liter és kidugózva közel 100at megy
Nem találkoztam még injektoros kétüteművel.
A Ferrarinak mi köze a kétütemhez?
A nem felhúzott kétütemű (sokkal) hamarabb megy szarrá, mint a nem felhúzott négyütemű. Az üzemenyagár-különbségből, mondjuk 25-50-100e kilométerre vetítve éppen vehetek egy új négyütemű blokkot a bármilyen gyártmányú négyütemű motoromba. Nyugodtan elfelejtheted, hogy JOBB a két ütem, mint a négy. Amilyen komolyak az előnyei, olyanok a hátrányai is. NEKED jobb, mert te speciális eset vagy.
az energiamat az oldalamba,a motoromba,a tanulasba fektetem,nem ide.
lehet,hogy neked megerolteto ide irni,de nekem nem...lazitas keppen vagyok itt. :) meg sirok nevetek a sok hulyen.
Ja,es a 2T-en nincs az a baj,amit ne tudnal egy dugocserevel megoldani.
Ha egy 4T beszarik,viheted is a roncstelepre,mert megeri egy ujat venni,mint megcsinaltatni.
fogyasztasra irtam,hogy injektorral 4T fogyasztasa lesz a 2T-nek is.
a masik pedig az,hogy aki nezi a fogyasztast,ne vegyen MOTORT.
Probalj meg mar elbeszelgetni egy Ferrari tulajdonossal,hogy marpedig az 1,5os diesel 4 litert eszik...a kepedbe fog rohogni.

tartossag az egyetlen gyengeje a kenes miatt.De ha felhuznak egy 4T-t,nehogy azt hidd,hogy el fog neked menni 10 000-ket.Tevedesben vagy!
Ez nem hit kérdése, drága barátom. Más a szempontrendszerünk a motorok kapcsán, meg még az is a különbség közöttünk, hogy más a vérmérsékletünk, meg az intelligenciaszintünk. Miként fordulhatott volna elő másképp, hogy egyelőre még csak a kurva anyámba nem küldtél el, miközben csak arra próbáltam ráközelíteni, mi is az amit ennyire überalles jónak nevezünk, a kétütemű technika?

Továbbra sem válaszoltad meg a tartósságra és a fogyasztásra vonatkozó kérdéseimet.

(Nem irigyellek amúgy, amiért ekkora energiát fektetsz ebbe a fórumba, biztosan máshova fektetnéd, ha jobban kifizetődne, de a jelek szerint nem.)
Meg az amcsi kamionokban is 2t diesel van!
Elhiszed nekem,hogy egy 300 kilos 500 lovas motor sosem fog olyan elmenyt adni,mint egy 65 lovas 130 kilos?vagy egy 66 lovas 100 kilos vagy egy 120 lovas 140 kilos?
Rajottel,hogy nem ersz fel hozzam es inkabb meghatralsz...megertem en.
te tenyleg olyan vagy,mint egy gyerek: de miert? de miert?
Ha egyszeruen ez a valasz ra,nem fogok leereszkedni gyermeteg szinvonaladra.
Miert nincs vizzel hajtott auto az utakon?De miert de miert?Mert az araboknak ez az erdekuk.De miert de miert?

Kis modell gepekbe 2T van...de miert de miert?
Funyirokba 2T van...de miert de miert?
Csonak motorokba 2T van...de miert de miert?
Kontener szallito ocenjarokba 2T van...de miert de miert?
Nem ajánlgattam, hanem reagáltam arra a bejegyzésedre, hogy turbós autót lehet venni meg minden, de motorokban ma már nincs választási lehetőség, ha valaki izgalmat akar. Be kell lássam, túlbecsültelek, mint tárgyalópartnert.
Ezért kérdezem, miért nincsenek ma kétütemű motorok. A környezetvédelemmel összefügg, ez világos és rendben is van, de vajon megbízhatóságban és tartósságban hogy alakul a kétütemű technika a négyüteműéhez képest?

Azért remélem vágod, hogy karcsú válasznak, hogy "a japánoknak nem érdekük". Aztán miért nem?
Nem tudom,mert az utobbi hozzaszolasaid kozott 1 kerdes sincsen.
ugy,hogy itt ajanlgattad a ZZR-t turboval...amikor olyan szanalmas az egesz,akar van rajta turbo akar nincs.Megneznem pl mit csinalnal vele a Matraban...az pedig nem versenypalya...vagy pl fel Visegradnak.
Ilonka, vegyük észre, hogy kettőnk közül nem én csapongok a témákban és dobálózom motortípusokkal és összehasonlításukkal :))))

Szerinted én mire irányuló kérdéseket tettem fel eredetileg - és azóta is?
Persze, hogy nincs, nem is értem, hogy jött elő a dolog.