Motorvásárlás előtt állok és megint nálam is az a kérdés jön elő hogy 2T vagy 4T egy cross motornál.Most elsősorban a szervizelés érdekel.Én hobby célra használnám, tehát a dugót egy 2T esetében fél esetleg évenete cserélném.míg egy 4T esetében 15 üzemóránként olajcsere és 30 üzemóránként szelepbeállítás.Érdemes tehát egy 4T elvinni "folyamatosan" a szerelőhöz és közbe megtanulni vagy a költségek akkor már eleve magasabbak?Akinek van tapasztalata vélemény hozzáfűznivalója azt kérem hogy írjon!!Kösz!!
tenyleg gyartjak?akkor muti mar egy hivatalos honlapot.hiszen olyanrol meg nem hallottam,hogy a vallalat direkt elrejti eltitkolja az arujat...ez vmi ujfajta markegint fogas?
Egyébként meg mindenhol 96kg-t írnak rá, de most kimegyek és megmérem!!!!
Az uj mitok meg RS-k 120 kilosak.
Az rg-m 96 idomokkal, bár már nincsenek rajta, úgyohgy künnyebb de majd lemérem.
Ha suzuki lenne akkor már a garázsban állna:)
majd holnap megbeszéljuk.
megyek aludni.
csá.
egy honlap sose fogje kirakni az olyan modellekte amiket kevésbé vásárolnak.
de egy DT-t ami minden sarkon van azt bezzeg.
de TS-t vagy CRM-et holl látsz mikor gyártják 2006-os modell is van.