Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt nem tudom mert olyannal még nem volt dolgom,de talán 200 és 220 kozott elge cserélni henger+dugot.

azt tudom hogy a 125 kx dugattyut beletettem a kdx-be és ment mind vaddiszno.
Akkor én most megkérdem:
Ezeknél akkor lehet lökettérfoagatot variálni? A blokk ugyanaz?
200-ból 220-ast, vagy 220-asból 250-est?

Hosszabb löketű főtengelyre cserélni meg ilyeneket lehet ezeknél cserélgetni?
na ugyehogy hasonlitt a 125os kdx a kx-hez.
a 250-st mai napig gyártják ugyan ugy 200,220,125,50.
meg nem alszol?

amiket felsoroltal KDX-eket honnan szedted?
mert en csak 220-asrol tudok,ami most mar 200-as.Lehet,hogy volt 250-es,de az mar nagyon regen volt.
nézd

ugyan az a blokk válto +tengelykapcsolo a kdx-be rá van irva hogy KAWASAKI KX 125 J mert a KX 125 J modell az ami abban az évjáratbqn lett gyártva.
nekem 125 ccm es voltmind ketto es egyforma kul alak blokk,csak a henger nek volt kevéssel másabb powerjw.

mért kevered ide a 200 ast meg 220-ast.

kdx van 50,70,90,115,125,175,200,220,250,290,360,400as is.

a kdx 250-be ugyanolyan dugattyu meg mint a kx 250 -be egy évjáraton belul.

nézd meg a WISECO oldalon!!!!!
igen de ha van rajta lámpa akkor általában CR-E nek szokják hívni.

és a HONDA CRE pedig villany motoros 27 loeros kitudjami!!
6 sebesség.
ugyanúgy mint CR-be csak dugattyú helyett elektromos motor van.

jo nagy faszság!!

éljen a 2 utem!!meg az olajos kipufogo gáz!!!
megyek szunnyadni,holnap hat elott kelek.
KDX-nek mar csak azert sincs koze a KX-hez,mert 220 kesobb meg csak 200 ccm.
Nekem CR 500-asom van.
RMX 250 az verseny enduro.kdx is
a TS-R ,CRM meg hardenduro.

utcai enduro meg a DT KMX,MTX
a CRE az a te 500-asod,az rgi krossz csak lámpával és az nem gyárbol jon ki hanem cég csinálja át oket méghozzá a HPmoto olasz cég.
RMX sosincs 56 lo,amikor a verseny 250esek azok. :)

RMX,KDX,CRM es a TSR utcai gepek,ellentetben a CRE-vel,amiben eredeti (!) CR blokk van folytatlanul.
na ugyehogy mondom.
szerintem csak 52 de akkor is.
Csak megjegyzésképpen:
Haveromnak van 250-es RMX-e, állítólag 56 ló. Asszem "96-os.
250-es CRM 52 lo.

biztos forrás.
RMX és RM kozott csak annyi a hasonloság min a KDX és KX kozott
elég sok!!!!

volt mindkettom egyszerre egyforma évjárat!!!!!

kicseréltem a dugattyut hengert kipuffot akármit gond nélkul.
a CRM az tiszta más mint a CR mert annak NSR motorja van nem FUJTOTT CR a KDX meg RMX-el szemben.
Na majd keresek neked adatot 250-es CRM-re...a tobbiek is kb annyiak.
RMX es a RM kozott annyi hasonlosag van,mint az utcai RS 250 es a verseny RSV 250 kozott...hasonlit a nevuk.

250-es RM es a tobbi 2T 56-59 LE korul vannak. Talan a 2006-os 60...de tok felesleges terepre,mert oda inkabb nyomatek kell.

500-as RM,KX,CR,YZ pedig 62-66 lovasak.
már megint mit kezded.

a DR az kozlekedsre lessz neke,és ha tudod szerezni RGV papirokkal akkor avval fogok majd járni hivatalosan.

a 250-es RMX az pedig 50 korul van valahogy,pontos adatot nem tudok de szerintem te se a 250-es RM meg 61vagy 62 lo..

500-as 96-s RM hány lo.
72?
"esetleg a DR helyett lehet RGV."
RGV-vel kevesebb bajod lenne...de SM-re csakis atalakitott RM-t ajanlok.
RMX utcai gep,mint a CRM,KDX es a TSR...sosincs 52 LE (300-asok 53-55)
En realisabbnak tartom a 45-47 LE-t.
papírbol van az a TS vagy mi hát az nincs 1000 Sk,azért ennyire ne alázd le a mocimat.

5000Ft.

lábrázástol infartig minden volt
a faszodot 5000 Ft éert TS?
ujságbol vagy mi????????????????