Most megint ne vitázzatok már egy RS125-öt nem lehet összehasonlítani egy zzr1100-al!!!
Más a két motor funkciója,vásárló közönsége , másra készült mind a kettő!!!! Az RS forróvérű fiatalok gépe versenytechnika felhasználásával és igazából rövid távon jó vele "ökörködni" A zzr pedig egy nehéz böszme túragőzös ami arra való h bejárj vele nagy távolságokat nagy átlagsebességgel igazán csak autópályán érzi otthon magát...
Ugyhogy tényleg nem kéne összehasonlítani mert nincs értelme.....
Hat ja,en sem birom amikor 16 evesek osztjak az eszt,pl a CBR 125 vagy ZXR 250-es topicban.
En is kb 89-ben kezdtem el motorozni,csak fiatalabb vagyok nalad,ez a kulonbseg kozottunk.
ZZR meg tenyleg ipari hulladek,azon kivul,hogy nehez,boszme,szar gep...nincs benne semmi pozitivum,nem szep,nem eros,nem konnyu,stb...
Hamarabb ulnek ra egy VTR-re,vagy egy XR 650-esre,mint egy ilyen papinehezekre.
Definíciókon csúszunk el. Szerinted MOTOROZÁS kizárólag versenykörülmények között valósulhat meg. Szerintem meg nem.
Eddig se volt célom, hogy egyetértsek veled, de most, hogy ez körvonalazódott, pláne nem, sőt az ipari hulladékos mondókádat is ügyesen figyelmen kívül hagyom és figyeld meg, milyen jól fogok aludni :) Nehogymár egy 16 éves kissrác legyen itt a jani :)
Mielőtt megmondod, hogy a túramotorozás nem motorozás, hanem közlekedés, felhívom a figyelmed, hogy közlekedésnek Budapest-Lisszabon viszonylatban a repülés minősül ;)
RS 125 nem arra van,hogy eljuss Portugaliaba,epp errol beszeltem,ha figyeltel volna.
Azokkal amikkel emesz,az nem motor,2 kereku auto...de aki motorral elmegy oda,meg is erdemli...hulye...erre talaltak fel az autot.Nem vagyok Mazochista.
Kiscicám, megnézem, milyen alakúra ülöd a seggedet (és hányszor cserélsz dugattyút), míg eljutsz az RS 125-ösöddel akár csak Bécsig, nem hogy Portugáliába, túrázásilag :)))))) Szerinted a motorok hány százaléka köröz pályán, kapjál már a fejedhez, te ipari hulladék ;)
Amire a motorok 95%-at hasznaljak,az mar nem motorozas,hanem kozlekedes...ezert szamomra a 4T-ek nem motorok,hanem kozlekedesi jarmuvek.Hiszen az ember,nem azert vesz Porschet,hogy elmenjen vele az Auchanba vagy dolgozni,stb...
Nekem a valasztas hianya nem tetszik...
ZZR 1100,hagyjal,mi az?Ipari hulladek...annyit er,amennyit a MEH-be adnanak erte.250 kilo vagy mennyi...kitorolheted vele a segged,ha RS 125 korbemotorozza.
Nekem pedig az az érzésem, hogy mindennapi használatra, amire a motorok 95%-át használják, az egyenletesebb teljesítményleadásánál, megbízhatóságánál és fogyasztásánál fogva a négyütemű motorkerékpárok egész egyszerűen ALKALMASABBAK.
De geci jó a kétütemű literteljesítménye, ám sajnos pont a hajadra kenheted ;)
Ha pedig nem elég az adrenalin, amit - mondjuk - egy ZZ-R 1100 termel: rakass rá turbót. 459 LE.
szerinted miert nincsenek ma vizzel es egyebb mas olcsobb energiaval mukodo autok az utakon?mert az olajcegeknek nem erdekuk...meg az sem zavarja oket,hogy kornyezetszennyezo az olaj.
Ha egy 250-es is csak 44 lovas lenne 60 helyett...akkor jobban ki tudnak dolgozni a nyomatek gorbet.
vmit vmiert...kulonben meg amondo vagyok,hogy a motorban a 2T-ben pont ez a szep...emberek sem azert vesznek turbos vagy kompresszoros autot,mert egy egyenletes diesel nyomatekra vagynak...ha egyenleteset akarsz,vegyel villanymotort.
csak amig az autoban van valasztasi lehetoseged,motorban mar nincs.
Bimota Vdue fele annyi hengerrel es - 100 ccmvel (10 eves technikaval) elveri a mostani 600-asokat,akkor mirol is beszelunk?
Ezért kérdezem, miért nincsenek ma kétütemű motorok. A környezetvédelemmel összefügg, ez világos és rendben is van, de vajon megbízhatóságban és tartósságban hogy alakul a kétütemű technika a négyüteműéhez képest?
figyi,ha egy 125-os melle allitasz egy 250-es 4T-t,vagy egy 250-es melle egy 450-es 4T-t,meg jo hogy jobb lesz a gorbeje...szoval ez szerintem unfair.
Szerintem egy 250-es négyütemű és egy 250-es kétütemű közül a négyüteműnek egyenletesebb a görbéje. Mit nem értesz? :) A 450-esnek nem feltétlen azért egyenletesebb a görbéje, mert 450-es, hanem mert négyütemű.
Rossz hírem van, egyáltalán nem elég. Egy motorkerékpár használhatóságának töredékét teszi ki a literteljesítmény. Szerintem a motorosok fele éppen leszarja, mekkora a motorjának literteljesítménye egy kétüteműéhez képest, a másik fele meg 180 lóerős sportmotoron ül, detto.
amig naponta tobb 100 hektar oserdot vagnak ki,nem az a par 10 000 2T motor fogja tonkre tenni a öko egyensulyt.
es kulonben is a 2T injektorral annyit fogyaszt es annyit szennyez,mint a 4T.
Ha a liter teljesitmenye jobb,az mar nem eleg?
Pl a suly emelesnel azonos suly melett kinek itelik oda az dijat?
Miert kell buntetni a 2T-t,azert mert jobb,mint a 4T.
Meg amig el tudnak edni 400 000-ert egy semmitsem ero kipuf rendszert es 5-10e forintos oraberert dolgoznak a szervizben,nem fognak atallni az olcso 2T-re.
Nezzel meg egy 10 evvel ezelotti autot es egy mostani.
A környezetvédelem fontos. És a fogyasztás sem mindegy, ugye.
Nincs bajom a kétütemmel, én is azon kezdtem, csak gondoltam rákérdezek már a szakértőnél, hogy a picsába egyre kevesebb a kétütemű, ha annyira egyértelműen jobb a négyütemnél :) Nem maradhatnánk abban, hogy a LITERTELJESÍTMÉNYE jobb a négyüteműnél? :)))))
figyi,ha egy 125-os melle allitasz egy 250-es 4T-t,vagy egy 250-es melle egy 450-es 4T-t,meg jo hogy jobb lesz a gorbeje...szoval ez szerintem unfair.
En aznezem,hogy van egy 250-es KX es egy 250-es KXF.Kulonbseg eg es fold.Trabant es mercedesz.
Más a két motor funkciója,vásárló közönsége , másra készült mind a kettő!!!! Az RS forróvérű fiatalok gépe versenytechnika felhasználásával és igazából rövid távon jó vele "ökörködni" A zzr pedig egy nehéz böszme túragőzös ami arra való h bejárj vele nagy távolságokat nagy átlagsebességgel igazán csak autópályán érzi otthon magát...
Ugyhogy tényleg nem kéne összehasonlítani mert nincs értelme.....
Olyankor szokott az eredeti kérdés helyett másra válaszolni az ember, amikor nem érti a kérdést, vagy nincs ínyére az adandó válasz.
En is kb 89-ben kezdtem el motorozni,csak fiatalabb vagyok nalad,ez a kulonbseg kozottunk.
ZZR meg tenyleg ipari hulladek,azon kivul,hogy nehez,boszme,szar gep...nincs benne semmi pozitivum,nem szep,nem eros,nem konnyu,stb...
Hamarabb ulnek ra egy VTR-re,vagy egy XR 650-esre,mint egy ilyen papinehezekre.
Eddig se volt célom, hogy egyetértsek veled, de most, hogy ez körvonalazódott, pláne nem, sőt az ipari hulladékos mondókádat is ügyesen figyelmen kívül hagyom és figyeld meg, milyen jól fogok aludni :) Nehogymár egy 16 éves kissrác legyen itt a jani :)
Azokkal amikkel emesz,az nem motor,2 kereku auto...de aki motorral elmegy oda,meg is erdemli...hulye...erre talaltak fel az autot.Nem vagyok Mazochista.
Nekem a valasztas hianya nem tetszik...
ZZR 1100,hagyjal,mi az?Ipari hulladek...annyit er,amennyit a MEH-be adnanak erte.250 kilo vagy mennyi...kitorolheted vele a segged,ha RS 125 korbemotorozza.
De geci jó a kétütemű literteljesítménye, ám sajnos pont a hajadra kenheted ;)
Ha pedig nem elég az adrenalin, amit - mondjuk - egy ZZ-R 1100 termel: rakass rá turbót. 459 LE.
szerinted miert nincsenek ma vizzel es egyebb mas olcsobb energiaval mukodo autok az utakon?mert az olajcegeknek nem erdekuk...meg az sem zavarja oket,hogy kornyezetszennyezo az olaj.
vmit vmiert...kulonben meg amondo vagyok,hogy a motorban a 2T-ben pont ez a szep...emberek sem azert vesznek turbos vagy kompresszoros autot,mert egy egyenletes diesel nyomatekra vagynak...ha egyenleteset akarsz,vegyel villanymotort.
csak amig az autoban van valasztasi lehetoseged,motorban mar nincs.
Ezért kérdezem, miért nincsenek ma kétütemű motorok. A környezetvédelemmel összefügg, ez világos és rendben is van, de vajon megbízhatóságban és tartósságban hogy alakul a kétütemű technika a négyüteműéhez képest?
Szerintem egy 250-es négyütemű és egy 250-es kétütemű közül a négyüteműnek egyenletesebb a görbéje. Mit nem értesz? :) A 450-esnek nem feltétlen azért egyenletesebb a görbéje, mert 450-es, hanem mert négyütemű.
Amúgy 1989 óta.
ami kb olyan,mintha Klicskot a Kokohoz viszonyitani.
nezzed meg az NSR 250-ent es a ZXR 250-ent...rajosz melyik a hasznalhatobb.
Bimota Vdue fele annyi hengerrel es - 100 ccmvel (10 eves technikaval) elveri a mostani 600-asokat,akkor mirol is beszelunk?
Rossz hírem van, egyáltalán nem elég. Egy motorkerékpár használhatóságának töredékét teszi ki a literteljesítmény. Szerintem a motorosok fele éppen leszarja, mekkora a motorjának literteljesítménye egy kétüteműéhez képest, a másik fele meg 180 lóerős sportmotoron ül, detto.
szerinted ha csinalsz egy 66 lovas CR 250-ent akkor melyiknek lesz jobb a LE es NM gorbeje?A 250-esnek,vagy a 500-asnak?
es kulonben is a 2T injektorral annyit fogyaszt es annyit szennyez,mint a 4T.
Ha a liter teljesitmenye jobb,az mar nem eleg?
Pl a suly emelesnel azonos suly melett kinek itelik oda az dijat?
Miert kell buntetni a 2T-t,azert mert jobb,mint a 4T.
Meg amig el tudnak edni 400 000-ert egy semmitsem ero kipuf rendszert es 5-10e forintos oraberert dolgoznak a szervizben,nem fognak atallni az olcso 2T-re.
Nezzel meg egy 10 evvel ezelotti autot es egy mostani.
Nincs bajom a kétütemmel, én is azon kezdtem, csak gondoltam rákérdezek már a szakértőnél, hogy a picsába egyre kevesebb a kétütemű, ha annyira egyértelműen jobb a négyütemnél :) Nem maradhatnánk abban, hogy a LITERTELJESÍTMÉNYE jobb a négyüteműnél? :)))))
figyi,ha egy 125-os melle allitasz egy 250-es 4T-t,vagy egy 250-es melle egy 450-es 4T-t,meg jo hogy jobb lesz a gorbeje...szoval ez szerintem unfair.
En aznezem,hogy van egy 250-es KX es egy 250-es KXF.Kulonbseg eg es fold.Trabant es mercedesz.