sztem a 4t gépek csak a kereskedők miatt lettek kitalálva.Sokkal többet kell rá költeni. Mi több: a gatyádat rá kell költened!Egy 25-öst 50 e-ből felújítasz, míg egy 250 4t-t? 50e-ből veszel bele 2 szelepet, de hol van ez a felújítástól?Ha viszont beszakad a szelep, arról jobb nem is beszélni.A nyomatékról meg nem is érdemes beszélni.Aki ment mát CR500-al az nem gondolja, hogy mennyire nyomatékos a CRF450...............
jo hozzaszolast.
esetleg meg annyit,hogy az 1 meg a V2-es 4T-vel nincs bajom,tetszik a hangjuk...de semmi tobb.Ok allnak a 2. helyen hang szempontjabol.Elso meg a 2T. tobb nincs is.Az autok hangja az megint mas tema.
Sajnos egy 4T crossal konnyebb motorozni terepen,az egyenletes LE leadas miatt...de aki szereti az egyszeru kiszamithato dolgokat vegye villanymotort.
terep+power= adrenalin bomba (vagy taknyolas)
CSő!!
Én csak annyit osztanék meg veletek,hogy sok 4ütemü mocinak gyönyörű hangja van és jól is huznak!!Ez tény!!
DE!!VAZZE!!Amikor 1 két ütemű elkezd azon a csodálatos magas hangjaán tombolni, visítani az csodás!!Amikor egy 125 vagy egy 250 cross,tuningkipus mocinak elkezdik huzni a szarvát,az csúcs!!Imádom!!Sajnos 1 4ütemű sem ér ezeknek a gépeknek a nyomába!!Szóval miután Mr2ütemet basztattátok,beállok a 2 ütemű táborba!!Mr2ütem kommentáljad léci a hozzászolásom!!
Halistennek nem kell mindenkinek annak lennie.Szepen is nezznenk ki.Nem lenne min visitanunk :) 2t nem lehet eleterzes annal sokkal tobb.Aki meg ellenkezejot allitja egy kocsog.
egyertelmu uzlet politika
amig el tudnak adni tobb 100 ezerert kipufogot 4T,ami ad +3 LE-t,addig 4T-t fogjak nyomatni.