Kérdésem lenne hogy létezett vagy létezik oylan motor ami Wankel tipusú motort kapott? esetleg kép vagy teljesítmény adatok érdekelnének előre is köszönöm
Hozzáteszem a srác igért füt-fát de a motort vagyis a blokkot soha tobbé nem láttuk
nemis lett semmi a srácbol pedig állitólag tényleg tehetséges volt.
Nem a pénz kellett hanem egy haverunk szolt hogy van egy fiatal tehetség akinek
Van váza csak épp a blokk hiányzik belőle ezt az eladást pedig vedd úgy
hogy megkérte apám hogy malyd had mennyen pár kört a kész motorral.
Amugy én vagyok a pöcs mert rosszul fogalmaztam.Boccs.
Sajnos abban már nem segíthetek.
Sokáig megvolt a Jawa blokk a garázsban de pár éve még
attol is megvált apám.Mára már nagyon bánja,és most őis keres
egy komplett összerakott motort,csak az emlékek kedvéért.
magyar utakat elnezve nem kell josnak lennem,hogy megmondjam,hogy nem hasznalsz ki 180 lovat. :)
varosi kozlekedesre meg az SM vagy cross a legjobb. 40 LE-vel mar siman ott hagysz mindenkit.
Vaci uton egyutt gyorsultam nagy speed gepekkel tavaly nyaron a CR-rel.
"Szerintem messze vagy meg attol,hogy akar egy 400-ast is kimotorozzal."
Ezt mi alapján mondod?! Egyébként biztos igazad van...
Terepre bőven elég lenne nekem a 400-as is, de nekem terepre kellett volna Enduro/Supermoto. Aszafaltos haladásra csináltam volna egy Supermotot. Ehhez mondjuk a 950-es KTM blokk biztos nagyon király lenne...
Mr2ütem
Nemtom lehet hogy érdekel a Vásárhelyi rokonom Harley szerelő és nekik van meg
Buelljük is,apám minden tesztnapon otvan és csak eddig dícsérte őket.
Ha érdekel és nem zárt körü a tesztnap akkor szívesen megkérdezném hogy
jöhetsz e a tesztre.
Na érdekel?
Ja a salakba nagyon veszéjes a lábtartó mert az beleakad a figura lábába,kezébe szemüregébe és az komoly balesetet képes csinálni.
Régen sok baleset volt a palánkok miatt,de azt mára próbálják mindenféle felfújható
ugymond airbag-ekkel kipárnázni.
Ezek az eszközök sokkal bisztonságosabbá teszik a mia salakmotort.
Lehet hogy igazad van.
Ha lehet ő utcán Millével rohangál remélem ez a hír azért már javít a kedveden.
Amugy nekem MÉG mindegy hogy mien motor van a seggem alatt csak gürüljon
és ha lehet a sebesség határok felett legyen vége.Nekem csak a pénztálcám szabja meg
mien motort vegyek,sajnos de nekemis tetszenek a 2ütemüek.
saját, és ismerösök példáján is tom állítani hogy sokkal veszélyesebb a városi motorozás.
viszontMr2T a salak is elég veszélyes, mert ha kicsuszik a motor, sé véletlenül a szöges gumi a kezed kapja el?
most nem pont a versenyzesrol beszeltem... :) hanem a sor4 vs 1 hengerrol. :)
egyebkent meg butasag amit apukad allit.hiszen utcan 1000-szer veszelyesebb,mint versenypalyan.
ketto,ott is levaghatjak a labad.
3.Az o apja engedte neki,teged megfoszt ettol az elmenytol?Kulonben meg pont a salak a legveszelytelenebb a motorok kozul.Hiszen a trialnal is akkorak zakkozhatsz,a speed crossrol meg ne is beszeljunk.
Salaknal nincs is nagy sebesseg max 80-100 es fold kozelben vagy.Azert a krosszosok felmennek 100 fele is,akar ugratas kozben is...
szoval ne haragudj,nem ertek egyet edesapaddal. :) ha feltene teged,akkor bezarna a szobadba es eldona a kulcsat.
Mr2ütem!
Visszatérve hogy miért nem követem a családi vonalat a válaszom:
apám szinte megtiltotta hogy versenyezzek,mert már ő érezte hogy
mien az mikor a lánc malydnem levágja a lábad.
Ezért kért meg hogy ha lehet akkor hanyagoljam a versenyzést.
Szerintem megérthető a gondolkodása hiszen csak engem akar megvédeni a
fölösleges sérüléstől.
De viszont az utcai motorozásaimat mindig támogatta.
Remélem kielégítő a válaszom Mr2ütem.
nekunk most van egy feles 400-as blokkunk,de nincs az a penz,hogy en odaadjam valakinek...akar penzert is :)
nemis lett semmi a srácbol pedig állitólag tényleg tehetséges volt.
Van váza csak épp a blokk hiányzik belőle ezt az eladást pedig vedd úgy
hogy megkérte apám hogy malyd had mennyen pár kört a kész motorral.
Amugy én vagyok a pöcs mert rosszul fogalmaztam.Boccs.
kenyerre kellett neki a penz,azert adta el?
mert ha nem,akkor nem ertem,mennyit kapott erte...20e forintot?
Sokáig megvolt a Jawa blokk a garázsban de pár éve még
attol is megvált apám.Mára már nagyon bánja,és most őis keres
egy komplett összerakott motort,csak az emlékek kedvéért.
lesznek.A helyszín pedig Hodmezővésérhely Szegedtől 15km-re.
varosi kozlekedesre meg az SM vagy cross a legjobb. 40 LE-vel mar siman ott hagysz mindenkit.
Vaci uton egyutt gyorsultam nagy speed gepekkel tavaly nyaron a CR-rel.
Ezt mi alapján mondod?! Egyébként biztos igazad van...
Terepre bőven elég lenne nekem a 400-as is, de nekem terepre kellett volna Enduro/Supermoto. Aszafaltos haladásra csináltam volna egy Supermotot. Ehhez mondjuk a 950-es KTM blokk biztos nagyon király lenne...
De én azóta átnyergeltem a 4T soros 4-re...
megmondom oszinten en 20 fok alatt nem igazan ulok fel motorra.
Nemtom lehet hogy érdekel a Vásárhelyi rokonom Harley szerelő és nekik van meg
Buelljük is,apám minden tesztnapon otvan és csak eddig dícsérte őket.
Ha érdekel és nem zárt körü a tesztnap akkor szívesen megkérdezném hogy
jöhetsz e a tesztre.
Na érdekel?
Régen sok baleset volt a palánkok miatt,de azt mára próbálják mindenféle felfújható
ugymond airbag-ekkel kipárnázni.
Ezek az eszközök sokkal bisztonságosabbá teszik a mia salakmotort.
Ha lehet ő utcán Millével rohangál remélem ez a hír azért már javít a kedveden.
Amugy nekem MÉG mindegy hogy mien motor van a seggem alatt csak gürüljon
és ha lehet a sebesség határok felett legyen vége.Nekem csak a pénztálcám szabja meg
mien motort vegyek,sajnos de nekemis tetszenek a 2ütemüek.
viszontMr2T a salak is elég veszélyes, mert ha kicsuszik a motor, sé véletlenül a szöges gumi a kezed kapja el?
egyebkent meg butasag amit apukad allit.hiszen utcan 1000-szer veszelyesebb,mint versenypalyan.
ketto,ott is levaghatjak a labad.
3.Az o apja engedte neki,teged megfoszt ettol az elmenytol?Kulonben meg pont a salak a legveszelytelenebb a motorok kozul.Hiszen a trialnal is akkorak zakkozhatsz,a speed crossrol meg ne is beszeljunk.
Salaknal nincs is nagy sebesseg max 80-100 es fold kozelben vagy.Azert a krosszosok felmennek 100 fele is,akar ugratas kozben is...
szoval ne haragudj,nem ertek egyet edesapaddal. :) ha feltene teged,akkor bezarna a szobadba es eldona a kulcsat.
Visszatérve hogy miért nem követem a családi vonalat a válaszom:
apám szinte megtiltotta hogy versenyezzek,mert már ő érezte hogy
mien az mikor a lánc malydnem levágja a lábad.
Ezért kért meg hogy ha lehet akkor hanyagoljam a versenyzést.
Szerintem megérthető a gondolkodása hiszen csak engem akar megvédeni a
fölösleges sérüléstől.
De viszont az utcai motorozásaimat mindig támogatta.
Remélem kielégítő a válaszom Mr2ütem.