A kétüteműek teljesítménygörbéje általában nem olyan egyenletes, mint a négyüteműeké, függetlenül attól, hol adják le a maximumot. 650-es négyüteművel nem tudom, ma versenyeznek-e motokrosszban, ezért mindegy, hogy odabassza-e az ötszázas kétütemű, amivel viszont tuti nem :)
Na jo,azt nem gondoltam komolyan,de az is hozza jatszik.Bar MO nem piac,megis senki sem tudna normalisan kimotorozni egy 180 lovas 2T-t.
hogy miert nem gyartanak 1000-szer megbeszeltuk...a kocsog zold Honda miatt.
megmondanad nekem mi a bajod a 500-as 2T teljesitmeny karakterisztikajaval?Barmelyik 650-es 4T-et odabassza. 1000-6600ig huz...a 450-es 4T meg kell porgetned 12 000-vel,hogy kijojjon belole 61 LE.
Azert hagytak abba,MERT NEM tudtak kimotorozni.
Szerintem az 500-as KX-et meg CR-t azért hagyták abba, mert nem feleltek meg a célnak: motorkarakterisztikájuk miatt versenyzésre alkalmatlanok voltak. 65 LE-re nincs szükség motokrossz versenyeken, ha lenne, a mai motorok is olyan erősek lennének. Nem gondolom, hogy a mai 450-esek 64 lóerősek, vagy ha mégis, teljesítménykarakterisztikájukból kifolyólag jóval használhatóbbak, mint kétütemű ex-testvéreik.
Utcai motorok közül miért nincsenek 200 ccm fölöttiek? Bár teljesen nem mindegy, de itt már nem olyan kritikus a teljesítményleadás problémája.
Komolyan gondolod, hogy a motoros szerencsétlenségek miatt nem gyártanak 180-200 lóerős kétüteműeket sorozatban? :)
Ha allatkodni akarsz es nem szamit a fogyasztas en a helyedben egy krossz 125-ost alakitanek at SM-re (mint mi a CR-t). Az meg a 400-as DRZket is elveri.
GasGast ne vegyel,mert allitolag hamar tonkremennek.KTM-nek vannak meg SM modeljei...vagy 125-os DT. :)
mr2t...jövőre meglesz az a1em...kéne vmi rendes motor,ugye 125ös lehet...mondjál vmi jót,igazság szerint supermotoban gondolkodom,de nem 4tben mert az gyenge...szóval vmi jó tippet tudsz mondani? (ami még elfogadható árban is van,yamahat és kawasakit mellőzzük )
mert 200 feletti 4T motorok sincsenek.
A masik pedig,hogy ha valaki egy 120 lovas 4T-n osszetori magat,akkor egy 180-200 lovas 2T-n meghalna.
4T azoknak valo,akik kozelebb allnak az autohoz,mint a motorokhoz.Csak annyi a kulonbseg,hogy 2 kereke van 4 helyett.
Szerinted az 500-as CR-t es KX-t miert hagytak abba?Mert nem tudtak megulni.
Mintahogy egy 180 lovas 2T-t sem tudnanak meguli.
Igen sajna ez a konstrukció nem volt megbízható nagyon gyorsan kopott a motor mert nem votl megfelelő technológia kifejlesztei legyártani stb nem voltak megfelelő anyagok öntvények hozzá de hátha a mai technológia többet tud de sajan már a mtor gyártókban nincs akkroa fejlesztési lendület mint rég pedig lenne még min javítani bőven
Bocsi,de wankel mocit minden cég megpróbált gyártani!
Viszont kurvára nem jött össze....
Link: http://www.iom1960.com/gs-kaihatu/classic-motorrad-re5.html
tudom hogy a mazda foglalkozik a wankellel csak bánom hogy nicns motorban is oylan nah mdin 1 azt is tudom hogy hogy működik... mert tanultam attól függetlenül engem akkor is érdekelne hogym it tudna egy 2 rotoros kb 600 1000 ccm közé tehető valami
Egyedul a Mazda foglalkozik sorozatgyartassal es az is csak autoban.
A ccm szorzo miatt eleg kicsi ccm-s lenne a wankel motor.
Wankel a 2T-t is elverne...viszont kurva gusztustalan a blokkja,nekem nagyon nem tetszik,ugy nez ki,mint egy villanybojler...nincs motor formaja.
dehogynem sajna szerintem a szabályok miatt nem csinálnak vankel motorokat mert 1 sokkal egyszerűbb konstukció mint a 4 ütemű vagy a 2 ütemű motorok és több erőt is ki lehet sajtolni mint akármiből nah jó sugárhajtóműt utól se éri
de azért sok előnye lenne egy wankelmotoros motornak majd tervezek 1x egyet ha kiokítanak az iskolában
Milyen zöld Honda?