Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az is valami.
jobb lesz a hangja
El van olvasva, már egy párszor elolvastam.
Most akkor egy felest le lehet szedni?
A dobot kibelezem az ér valamit?
A dob a hengerről jön?

Vdani, az én kipufogóm egy éve szét lett szedve, és jó pár órán kersztül ki let égetve. (durva környezetszennyezés volt...) Nekem az is sokat segített.
te csak ne nyuljal a kipufhoz! OLVASSD MAR EL A LAPOM!

dob,amiota vilag a vilag a veget jelenti
tűtű,hangtompito,stb
nemetul :Schalldaempfer (hangtompito)
angolul : pipes
összekavartok itt.
Ha megrövidíteném a hasát a kipuffnak akkkor erősebb lenne nem?
Vagy inkább szar?
Suzukis,eloszor is nezzel utana a fogalmakra.
Én a dobot a végén lévő hengerre értem.
Ezen már gondolkoztam kösz.
Ezt pont meg is tudom csinélni, vagy inkább apám, neki van hegesztő vizsgája is vagy mi.
a dob az ami a hengerrol jon!!!

A kipuff meg a végén van amibol jon a fust.
leveszed a dobot elviszed valakinek aki félbe tudja vágni + CO2 vel ossze tudja hegeszteni.

szétvágjátok a dobot ami fújtás van benne azt kiszeded és csak a kulso plének a falának szabad maradnia uresen belul,és ossze hegesztitek.

ezzel anyit fogsz elérni hogy magasabb fordulaton fog menni de joval jobban.

olyan kipufja lessz mint egy krossznak,már mint ures,hangja is éllesebb lessz.
"vedd csak le a kipuffot észre fogod venni hogy nincs ereje kis fordulaton csak a legmagassabbon "

ha leveszem a kipufot el sem fog indulni,nemhogy magas fordulatra felporogni.
Először azt tisztázzátok, hogy ki mit nevez dobnak és kipufogónak, mert így elbeszéltek egymás mellett!!!
a kipufogo a moci lelke,nem a dob.
a dob versenygepeknel beleszamit,utcainal nem nagyon.

mint mar mondottam volt,en mar mentem az NSR-rel dob nelkul es eroben nem volt kulonbseg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Azt tudom.
hallod!!!!

még te hívod magadat mr 2 utemnek

azért amit most ide írtál mr utodottnek kéne hívni!!!!

a dob az a moci lelke!!!!

ha már csak egy kis lyuk van rajta akkor sem megy úgy mint kéne nem még ha leveszed!!!!

vedd csak le a kipuffot észre fogod venni hogy nincs ereje kis fordulaton csak a legmagassabbon bír menni,de ha dobot leveszed akkor orulhetsz ha elbír indulni alattad.
igazad van,tűnik,de nem lesz több...sőt...talán még kevesebb.De utcai gépnél annyira nem számit,mint pl a GP gékepnél. A régi verseny gépek csak furulyával (!) mentek.
De talán még többnek tűnik a le a hang miatt.
olvasd el a lapomon a technikai reszt
Ezt most mégegyszer.
azért kell nekem is a DR 350,minimális fogyasztás,elég jo tlejesítménynél.asszem abban is 400 as henger van át van ,,fúrva,,
Ne hallgas Suzukira.

Hangja jurva jo lesz.probald ki,csak meg fogsz suketulni.LE-bol hogy ha vesztes is,nem fogod eszrevenni...de ugy nem szabad vele kozlekedni.
de ha kiszedeted a dobot és teszel rá más kipuffot akkor az anyit ér mintha vennél rendszert rá.
ja,de mivel ujabb,egy DRZ 400 erosebb,mint egy DR 350 akar mit csinalsz vele.
De kozlekedni alacsony fogyasztassal kivalo.