Na mi van nincs élet.
Nem tud valaki jó motorszereléssel foglalkozó középsulit(lehetőleg 3.kerhez közel, de inkább legyen jó mint közeli)?
Mert a mostani sulimat már nagyon útálom, tele van a sok kocka fejűvel.
Szar a magyar és még az infó tanároknál is többet tudok ami gáz.
Ma csak úgy poénból beírt a magyar tanár eg eggyest, ez volt az utolsó csepp.
Csak a matek tanárok próbáltak marasztalni.
amit kell kenni, azt kell kenni.
csak nem mindegy, hogy kap e plusz olajat a draga.
meg az se mindegy milyen olajat kap.
A 2T-ken levo szivacsos legszuroket is kell kenni finomm vekony olajjal, de ott van az airbox, igy a motor nem nyomja tele olajjal a szivacsot. egy direkt szuro meg telibe kapja.
Kampós orrú :D Ezekkel a másodpercekkel sokat érsz !
Felbaszok a "papírnehezékemre pályagumit meg más áttételt azt leszopatlak vele
Áhh én kerülöm a szilárd talajt inkább ! Éljen a sár meg a ganééj!
Nyissunk a bobita kereskedést,uj mocira várni kell(pl:soha napján..+ -2hónap)de van használt részletre ami igy néz ki.Ára:30e-kezdö:0Ft-1részlet 15e........majd 2perc mulva a második részlet.15eFt
Hát nem szoktam ilyet mondani, de... (ide először nagyon csúnyákat írtam, de utána úgy döntöttem, hogy majd személyesen megrugdoslak, ha a Hringre kitolod azt a nagy orrodat!)
Hogy nem tudsz a bőrödbe férni, fél óránként meg kell sérteni valakit!
de én motocrosszrol beszelek,nem mindenféle kotlokergetorol,
ugyanis krossznál illik minden mocizás után kimosni a szuro szivacsot.
TWIN-AIR és hasonlo,miután megszarad illik befujni kivul belul+a torkot is ami megy rá a karbira.
Nem tud valaki jó motorszereléssel foglalkozó középsulit(lehetőleg 3.kerhez közel, de inkább legyen jó mint közeli)?
Mert a mostani sulimat már nagyon útálom, tele van a sok kocka fejűvel.
Szar a magyar és még az infó tanároknál is többet tudok ami gáz.
Ma csak úgy poénból beírt a magyar tanár eg eggyest, ez volt az utolsó csepp.
Csak a matek tanárok próbáltak marasztalni.