RD 500-ast nemetorszagbol, vagy olaszorszagbal, esetleg angliabaol
ha szerencsed van fel misi korul hozzajutsz.
itthon is lehet neha latni papiros peldanyt, a kettobol lehet egy itthon forgalomban levot osszehozni
papirokkal egyutt 7-800k-bol megall.
utana tuning kipuf, karbi csere/tuning, esetleg RD 350 hengerek :)
aztan lehet menni alazni a mai 600-as gepeket :)
majd meg meglatom
nem fogom elkotyavetyelni, mert sok penzem, munkam van benne.
Azert akarom eladni, mert kell egy kipuf szelepes majd :)
Utcara nem jo, mert 2T, palyara sajnalom, ezert kell mennie.
FII RD az motorilag az uccso fejlesztes, 63 lo, teljes idom, kocka lampa, rezo kipuf gyarilag.
ezutan mar csak a dupla korlampas RD350R volt amiben ugyanez a blokk.
az emisszios ertekek rovasara foleg a kesei 2T-ken eleg sokat lehet teljesitmenynovelni.
meg persze az elettartam rovasara is.
lasd RD 500 80--130lo konnyeden
milyen vasvilla?A motorozas penz.Meg a teljes felujitas utan is olcsobban meguszom,mint aki vesz egy uj 600-ast...es mennyi 600-as van mar az orszagban?
ez az RD el lesz adva.
vagy RD 350 FII, vagy RD500 lesz helyette
de az meg odebb lesz
marmint rendzsamosan
amit most veszek majd fII-t az nem papiros lesz, csak ringen motorozos
tenyleg ne lepj be a klubba,mert csak osszevesznenk!
Majd megnezzuk milyen szajhagyomany lesz az,amikor elindul a kozel 100 lovas 400-asom.Es amivel majd 230-al is biztonsagos lesz vele menni es rovidebb fektavom lesz,mint egy 2006-os 600-asnak,majd akkor is azt fogod mondani,hogy nem hiszel ebben?
A kipufogo magaban + 14-16 LE.Ez NEM szajhagyomany.
Nekem semmi...csak ezek a leszedek ezt/azt furom faragom és ennyit nyerek vele dolgok nem jönnek be.Nem elitélem de szájhagyomány utján növö loerökben nem hiszek.Nekem jó ugy ahogy van.(élettartalmat nyerek vele+bevált gyári dolognál ne akarjon senki jobbat csinálni)Részemröl ennyi.
Igen...mert akkor mindig 1:30-at kap.
Szerinted a versenygepeken miert nincs olajadagolo?:)
Mert ezt csak a lusta,kenyelmes utcai motorosoknak talaltak ki.Nem tudom mi a bajod azzal,hogy kiszedtem.
olajpumpa:azert kell lekotni mert hulyeseg :) higab kever,egyes olajokat nem is rakhatsz bele,ha meg palyazol megszorulhat a gep...es csak felesleges forgo alkatreszek vannak benne
4T:V2 meg belefer nalam,a tobbi 2 kereku auto
atfaragas:ha lennenek 2006-os 2T-ek nem faragnank mi sem,de igy NINCS mas valasztasunk...egy 72 LE-s geppel meg nem fogok motorozni,mert 1 gyenge 2 nem tetszik kulsore.Ha mar belepiszkaltunk a motorba, a felnit,gumit,feket es a telot is hozza kell igazitani,mert kulonben eletveszelyes lenne.
Nem kötöm le az olaj pumpát,nem itélem el a 4t-ket,nem pájázok,nem faragom át a gyári mocikat(RETRO stilus)nagyjábol ennyi.Ne érts félre nem ellened szol csak én+barátaim ezt valjuk.
aztan van egy solymari ember,akinek van 1 RD-je es 1 RG-je. (meg egy verseny TZ 350-ese,tok szep)