csak ugy kiváncsiságbol ha leveszed a dobot akkor a 25 lobol marad 5 gothos poni,hangja kurva szar lessz,fogyasztás három szor akkora,és semmi ero nem lessz benne.
a DR az még igazi motor nem mint az egész moci hanem csak a motorjára gondolok a DR-Z az már tele van mindenféle kutyukkel elektromos fulytással emisszio végett stb...stb...
Szívesen kiszámolnám mert ez egy olcsobb módja annak hogy több lóerőt hozzak ki belőle.
Kipuffot találtam jolly motot rg 500, egy db 88000ft átszámítva.
Bár úgyis jobban szeretnék csináltatni, meg nincs is hozzá.
Le lehet szedni,csak az nem ugy van,hogy gondolsz egyet,es leszedsz belole.Pontos szamitasok kell,hogy megelozzek.
Es ha leszedsz a hengerfejbol,no a kompresszio ergo nagyobb oktan szamu benzint kell hasznalnod.
Ezert ehhez csak akkor szoktak nyulni,ha palyan akarod hasznalni az utcai geped vagy ha pl a kiszamitott kompresszio alapjan eleg a 95-os benzin es leszedtek annyit,hogy a 98-as jo legyen.
szurnek jol ne felj,nekunk az van a feldán.
bombolo hang igen fasza,joban reagál a gázra+még jobban is megy valamivel,nem kel annyira nyomni neki hogy ugyanugy menjen mint azelott.
kissebb fogyasztás.
Eladom a jooreg TS-R-emet.a speedemet is,kx az már elment.
marad a kdx,jol megy HONDA XL 600 nem gond az XR már finomam mondva lebasz.
a TS helyett akarok venni DR 350-est.Nem crossra,csak arra hogy berúgjam a rofogo oreg lányt és max 4,5-5 literes fogyasztással menjek el valahova tokiggázon 10 liter helyett+ne keljen olajat kevernem bele.
Szoval kozlekedésre.
MR2t-ne félj nem ment el az eszem,lessz egy 125-vagy ha ossze jon 250-es 2 T RM motorozásra is.
nekem amivel volt tapasztalatom az 145-ot ment gyárilag,
100-ig kb mint egy kdx alulrol huz,tetszik a menése arra amire nekem kell elég!!!
Rá lett téve KX-F 250 kipuff majdnem mint egy szerie KX 125,cca 36-38 lo lehet.
mire kell nála ugyelnem?
ha valakinek van vele tapasztalata,forditott telos 96-99 kozotti modell.
a DR az még igazi motor nem mint az egész moci hanem csak a motorjára gondolok a DR-Z az már tele van mindenféle kutyukkel elektromos fulytással emisszio végett stb...stb...
ha már leszedsz 2-2,5-ot akkor tutira kell a 98-as.
Kipuffot találtam jolly motot rg 500, egy db 88000ft átszámítva.
Bár úgyis jobban szeretnék csináltatni, meg nincs is hozzá.
de mire a kawa széthuzza az 1-est adigra a DR-nek bent a 3-as!!!!
nem DR-Z hanem DR.
Az amivel én mentem ott ha gyorsulni mész akkor telibe kilovod magad 2-essel.
1-est nem kell raknod.
kx meg vagy kapar mint a szar vagy lefulad kis fordulaton.
Es ha leszedsz a hengerfejbol,no a kompresszio ergo nagyobb oktan szamu benzint kell hasznalnod.
Ezert ehhez csak akkor szoktak nyulni,ha palyan akarod hasznalni az utcai geped vagy ha pl a kiszamitott kompresszio alapjan eleg a 95-os benzin es leszedtek annyit,hogy a 98-as jo legyen.
DRZ 35-38 LE 140 kg
KX 40 LE 97 kg
ha nyomatékossabb akkor nem megy jobban??????????????????????????????
A jótékony hatását már tapasztaltam a simon, sokkal szebb hangja lett .
bombolo hang igen fasza,joban reagál a gázra+még jobban is megy valamivel,nem kel annyira nyomni neki hogy ugyanugy menjen mint azelott.
kissebb fogyasztás.
Eladom a jooreg TS-R-emet.a speedemet is,kx az már elment.
marad a kdx,jol megy HONDA XL 600 nem gond az XR már finomam mondva lebasz.
a TS helyett akarok venni DR 350-est.Nem crossra,csak arra hogy berúgjam a rofogo oreg lányt és max 4,5-5 literes fogyasztással menjek el valahova tokiggázon 10 liter helyett+ne keljen olajat kevernem bele.
Szoval kozlekedésre.
MR2t-ne félj nem ment el az eszem,lessz egy 125-vagy ha ossze jon 250-es 2 T RM motorozásra is.
nekem amivel volt tapasztalatom az 145-ot ment gyárilag,
100-ig kb mint egy kdx alulrol huz,tetszik a menése arra amire nekem kell elég!!!
Rá lett téve KX-F 250 kipuff majdnem mint egy szerie KX 125,cca 36-38 lo lehet.
mire kell nála ugyelnem?
ha valakinek van vele tapasztalata,forditott telos 96-99 kozotti modell.
éljen a SUZUKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na meg a tobbi benzin égeto is.