Mert ha mondjuk veszel egy 1100XX et és elmész turázni a Bnőddel, meg egy halom csomaggal akkor sokkal praktikusabb egy olyan motoron menni hogy nem kell megszakítani a menetet a gázkaron, meg nem rázza szét a segged , meg nem kell kutrol kutra mászkálni, stb.
nem?
persze,hogy nem kell kihasznalni,de gondolom te sem 6 szammal nagyobb ruhakban jarsz,nem?
Ez is az bizonyitja,hogy aki ezrest vesz,azert teszi,mert kisebbsegi komplexusban szenved.
Nemfeltétlen kell azt a 180 lovat kihasználni, deh ha vkinek nem teccik az mondjuk hogy 3x kell körbeforditani a markolatot hogy elinduljon a gép, akkor vesz egy ilyet és ennél csak 1/3 ot kell mondjuk egy előzésnél.
nah emberek...akinek kell repsol olaj,ngk gyertya vagy ferodo betétek az érdeklődjön itt : webshop@freemail.hu ngk sportgyertya(iridium) ami boltban 7-8 az a srácnál 3-4-max 5ezer sok sikert midnenkinek
Szerintem is sokkal jobb egy olyan gép amit kis is használhatsz, mert nem sok helyen lehet pályán kivűl egy gixert kihasználni.
Azért az a 180ló elég komoly fegyver.
utcara a mai technikaval egy 250-es,max egy 350-es V2-es bőven (!) eleg lenne.
Aki megveszi a 180 lovas 1000-es gixxert szanalmas. :) ugyis csak 60-70 LE-t hasznal belole,akkor meg minek,ha nem tudom kielvezni?
A súly soha sem volt probléma , de én még szeretném élvezni egy ideig a jogsim adta lehetőségeket.
Ezért inkább nem megyek egy nagy motorral, bár egy 250(2t) es azért jöhetne.
Azért van 125ös motorom mert még tanulok vele.
Jo pap holtig tanul.
Vittek már 4t nagymotorral, és én nem akartam még vezetni, valami lépcső legyen.
Ált már a garázsunkban gsx-r 750.
Ha esetleg mennek Brno-ba,akkor csinalok nektek par kepet MotoGP gepekrol,meg talan meg autogrammot is fogok tudni kerni Rossiektol,de utana megyek gyonni a templomba.
Hogy lehetne rg 125 tuningolni?
Hengerfejből leszedek az mennyit ér?