Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megyek megpancsizok,addig nezegesd a lapom :)
Így most tényleg nem találnak meg, bár a félelem jogos.
Titok,meg csak az kellene,hogy felkeressenek es megverjenek.

XI ker.
Te merre lax?
Most olvasom egy masik forumozo reglapjat:

zx12R 2004 hungaroring 2.18
2:26-ot megyek az NSR-rel. :)
Újult erővel tértem vissza
90-ben hagytak abba a gyartasat hivatalosan.
A 1992-es katalogusban mar nincs RD.
rg 125 200ló/liter
66 LE 76 Nm
2200-nel mar csuszol le az ulesrol.
gyartottak az RD-t is meg 92/93-ban is, csak hat a fejlesztes abbamaradt
sajnos....
csinaltak amugy itthon egy-ket tuning verziot kozel 100 lovat ki lehet hozni abbol a blokkbol.

gabor
80 lo az XS, meg 70nm
a nyomatekban valszeg igazad van, de a teljesitmeny tuti nem naygobb.
meg tovabbra is kivancsi lennek hogy pl mekkora 2500-nal a CR nyomateka...

gabor
RD 350 csak akkor lenne jobb,ha gyartottak volna a 90-es evekben is,igy viszont minden teren az NSR viszi a palmat (vaz,futomu,fek,fogyasztas,ero,nyomatek).

Viszont az enyem elado,megveheted.

Pannonringet kb 24 literrel jartam meg (475 km).Oda fele 120-kat mentunk az M1-en,visszafele meg 130-at.
De hozom,mert arrol volt szo.Meg nekem is az van. :) 101 kilo.
5000 boven eleg,es hova huzzon tovabb???Igy is tobb LE es NM,mint a tied.
7 litert eszik a CR.De az elmeny,meg az arcok az utcan mindenert karpotol.Apam TL-je se eszik kevesebbet.
veszek egy nsr-t az RD-t meg beburitom az arokba, ha ez igaz :)
vagy rossz a km szamlalod :)

gabor
bmeg ne hozd itt nekem az 500-as CR-t :)
mennyi 110-120 kilo?
amugy latod pont errol beszeltem amit irtal hogy 1500-6500-ig huz.
mondod ezt hogy milyen szeles. ez 5000rpm
az XS huz 2000-tol 10000-ig ez meg 8000rpm
itt borul a bili
meg kivancsi lennek neztel e poenbol utcai hasznalati fogyasztast a CR-nek.
mert haverom aki CR500-al csapat bandon (asszem band, de lehet hogy herend) igen horrorisztikus adatokat meselt.
en sem gyari fekkel fogok menni elhiheted,az NS 400-on is minden ki van cserelve,amit ki lehetet.
A futomu meg tok,mindegy. MO-on van 5-6 versenyzo,akinek szamit a futomu...es a nyiltnapok nem veluk fogok osszeakadni. De ha megis,nem fogok veluk nyomulni,mert klasszissal jobbak nalam. De egy ugyanolyan mezei gyerek,mint en,kijon egy gixxer 750-essel,kapaszkodhat mogottem rendesen.
130-as atlagot ugy ertettem,hogy lementunk pannonringre autolyan es 140 fole ritkan ment a mutato.
de varosban is boven 6 alatt jarok.Ha rajtam van a dili,es lampatol lampaig gyorsulgatok,akkor erem el a 6 litert.
egyenesben mogotted, kanyarban elotted
azt ne felejtsd el hogy elszallt az ido az RD/RZ futomuve, fekjei felett, nem veletlenul csrelei mindenki elso korben rajtuk.
amugy en is ebben gondolkodom
talaltam egy olasz lapon (talan rdclub.it?) egy komplett epitesi leirast 137 loeros kipuf szettre.

gabor
maradj
Még én se mentem
Nem kattintottal meg a nevemre?

most mar igen
250-es nsr-nek ok a 200-as veg, meg a 130-as utazo
de a 130-as atlagra (ami min 160-as menetkozbeni max sebet jelent) nezve az 5l-es fogyasztas szamomra kicsit hihetetlennek tunik. ilyen fogyasztast kulonosen kis etku turagepek szoktak produkalni
de meg azok se nagyon....


gabor
hat jobban,mint a 850-esed. :)

Latom,meg nem mentel 500-assal. Mar leirtuk tobbszor,hogy a CR 500 1500-6500 ig huz.

Na,es nincs is rajta power.
Ez RZ 500 es 105 LE.
Ha kap Jolly Motot es egy kis tuningot mar 140.Hol lesznek akkor mar a 600asok?