Értem!! Ahhoz az 500-as 2 üteműhöz, tehát ahhoz, hogy kihozd belőle a maximumot, tényleg tudni kell motorozni, ugye Rossi(akkor még tudta, hogy a Honda az ász, most elment szerencsétpróbálni Yamaháékhoz, nem is kis sikerrel ) Pedig a Yamaha az egy soros 4 hengeres vacak a RC211V öt hengeres technikájához képest ! Mi van Honda????????? Nem találtok a motorhoz méltó pilótét,igaz Hayden fejlődik(mivel ezelőtt ő csak Amerikában versenyzett, még nem annyira ismeri az Európai+egyéb pályákat minden porszemcséjéig )!!Ellentétben Rossival, aki kb.: 10 éve járja a pályákat folyamatosan!!
Aztán ott van most Pedroza...na majd kiderül, most éljen Hayden!!
Ha en a 30%-at nem tudnam,ti meg az 1%-at sem.De most nem arrol volt szo,hogy ki tudja megulni es ki nem.
En ra nem tennem a seggem arra a fosra.Soha!
Konnyu kezelni,errol beszelek.Milyen gagyi mar.
Tetszett az előző hozzászólásod, de azért a MotoGP gépeket ne így irjuk le !!!
El sem tudjuk képzelni, mi hétköznapi motorosok, hogy mik rejtőznek eggy olyan gépbe !!150 Kg, 240 Le !! Őrület lehet, és még állítólag az újságírók szerint könnyű kezelni is (lehet, hogy nem véletlenül lett 4 t az a 2t?)!
Pl.: Mr2ütem annak a motornak a 30 %-át sem tudná kihasználni !! Ne ossza itt az észt !! El sem tudja képzelni (nem mintha bármelyikőlyünk is el tudná ), hogy micsoda élmény lehet egy olyan motor!!
Számomra az lenne a beteljesülés, hogy ha csak egy városi körben kipróbálhatnám !!
teged lehet,hogy levinne a huzat kicshuszar.
es CR-rel nem megyek M3-asra,arra ott van az NS 400.
De ez az autopalyas dolog is szinten az en latasmodomat erositette meg,hogy a beke segge alatt van a magyar motoros tarsadalom IQ szinten.
"Errol beszelek...a suttyo magyar motoros tarsadalomrol "
Hallod 2T sztem azért visszább vehetnél az arcodból!!!!
Attól még hogy te a 2T-t isteníted nem kell leirni a többi motort.
Nemtudom hol vagy a Cr eddel az M3 ason?
120nál levisz a huzat
Nemmindenkinek arra kell a motor hogy Frenkizzen a Citadellán, meg a listát beirogassa a forumba hogy kinek mennyi stb.
Na jó, ez a 600 ccm-es hülyeség kicsit túlzás volt (mondjuk a 4 t-re nézve nem biztos )
Nincs semmi bajom a két üteműekkel, én is ott kezdtem, de a befelyezést azért még korai lenne megjósolni !
Ha így jobban tetszik: CBR 125-tanulómotor+városi motor+akár túra motor is!!!
A 125-ös 2 üteműek: Haladó motorosok kezébe való( tehát azoknak, akik nem azt kérdezik, hogy a bal oldali kar az a hátsó fékkar, meg egyáltalán el tudnak indulni ), kezdőket a motorozástól elijesztő magasan lévő hasznos fordulatszámtartományú versenymotor!!
4T eleve nem motor es nem is komoly.
Szerintem te sem probaltal.
Errol beszelek...a suttyo magyar motoros tarsadalomrol : "Mert az igazi motorozás 600 ccm felett kezdődik" Akkor en sosem fogok igazi motoron ulni,mert megallok az RZ 500-nal????
Az igazi motorozas 2T-en kezdodik es ott is vegzodik,tok mindegy hany ccm. A 4T kozlekedesi eszkos,de NEM motor.
"A mi kis 125-ös gépeink csak tanuló járgányok" A tied lehet!
Amig nem mesz 2:22 alatt a ringen,tanulo is maradsz (termeszetesen egy utcai 125-osossel,sport gumikkal).
Nem értem miért vered már te is magad ezen a 2 t-őrületen ???
Azé mert van egy RG-d? Próbáltáv már valami komolyabb 4 t motort?Pl.:valami 600-1000ccm-es gépet?? Mert az igazi motorozás 600 ccm felett kezdődik !!!
A mi kis 125-ös gépeink csak tanuló járgányok !
Te milyen motort vennél 1 500 000-2 000 000 Ft-ból??