Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én túrázgatni biciklivel szoktam, motorral eddig csak az erdőben motorozgattunk , bár volt hogy egy napig.
A jogsimat meg tavaly összel kaptam meg...
Én még fiatal vagyok lehet hogy ezért nem érdekel ez a dolog.
Egyelőre senki se győz meg arról hogy nem jó váltogatni.

amugy biciklivel (foleg a bakonyban) en is a 21 sebesseges valto hive vagyok :)

gabor
Én még fiatal vagyok lehet hogy ezért nem érdekel ez a dolog.
Egyelőre senki se győz meg arról hogy nem jó váltogatni.

lehet :)

Rovid tavon amugy en is szeretem
foleg azt az erzest amit az RD muvel 5000 es 8000 kozott
csak hat nem mindig az a jo

gabor
nemis a rezonancia miatt
az csak alapjaraton zavaro, 3500 es 5500 kozott nagyon szepen lehet vele motorozgatni.
Csak nyeklik az elsovilla, foleg csomagokkal baromira farnehez, a hatso lengovilla szilentek hamar megadjak magukat, es nem utolso sorban nagyon keskeny az a fordualtszam tartomany, ahol hasznalhato. meg egy japan 250-es 2T-hez viszonyitva is.
Ennek ellenere az egyik kedvenz 2T-m a 250 ETZ.
ez volt az elozo 250-esem: http://www.szocimotoros.hu/hu/galeria/13

gabor
Azt gyalog szoktam vagy bicajjal(lehet a sétáló utcákban is közlekedni, illetve kressz szerint nem, de simán elfér a gyalogosok között, horvátoknál az óvárosokban egy csomó helyen ilyen csiszolt márvány lapok vannak a földön az nagyon vicces még szárazon is de ha esik az eső!!!)
Én még fiatal vagyok lehet hogy ezért nem érdekel ez a dolog.
Egyelőre senki se győz meg arról hogy nem jó váltogatni.
akar egy menetben leszallas nelkul, akar egy nap alatt
mert rendben van hogy az ember elmegy elvezkedni kicsit, meg huzogatja a kicsike bajszat, de ha tortenetesen elmesz kanyarogni nezelodni vagy elmenni vhova, akkor nem fogsz nyelgaz-satufek modszerrel kozlekedni, mert
a. ertelmetlen
b. gazdasagtalan (modfelett....)

gabor
Eléggé rezonál.
Gyakorlaton, amikor ott pöfögött egyhelyben és várni kellett akkor az elég szar(bár ott még a többi moci is a képembe pöfögött.) volt.
Hogy kell számolni azt hogy egyben .
Hogy meg se állok benzinkúton sem?
Biciklivel egy nap alatt 200km ha napra nézzük.
vdani666 írta:
Mz vel nagyon sokan túráztak.
Ha fanatikus vagy... mint én


En is turazok MZ-vel
meg sok ismerosom is

de tisztaban vagyok vele, hogy nem arra valo
ennyi
vagyis bizonyos kerteek kozott persze arra valo, de nagy tavolsagra faraszto vele menni.

gabor
vdani666 írta:
Én egyébként se szeretek egy fordulaton motorozni, nem valami izgalmas, gyorsulgatni szeretek.

mennyi volt eddig a legtobb km amit egyben megtettel?

gabor
Mr2ütem írta:
merre laksz?

Berhida, Veszpremtol 18km

gabor
pecs es orfu kozott mint mondottam volt szoktam menni sokat.
RD-vel is, meg XS-el is
es kvara nem igaz amit mondasz
XS-el egy fokozatban (1 vagy 2) szoktam vegig menni, 30-40 a min sebesseg.
onnan 2-ben feltepi az aszfaltot, de van hogy mar csak a hang miatt is hagyom 1-ben, igy is elmegy 100-at.
az RD-vel folyamatosan kell 1 es 2 kozott kapcsolgatni, 1-ben 60 korul van a vege, 2-ben meg 30-40-rol nem gyorsul.
amugy egyszer hazajottem Rijekabol (350km) kuplung nelkul az RD-vel
nagyon szar volt hallgatni neha :)

gabor
Ésss?
Nem szídom 4t úgyhogy most ne írj vissza ilyeneket.
hja
amugy nemreg mentem egy karikat egy GSXR750-el
147 lo, 166 kilo
hidd el volt orgazmus...
8 mp korul megy 200-ra
ugy erzed az agyad elmarad mogotted, es miutan visszalassitasz nem birsz nem vigyorogni.
9000 korul ugy megindul mint a picsa, nem birod elengedni a gazt, csak elvezed az adrenalint.


gabor
Na gábor végre jól leírtad én is ezt próbáltam magyarázni nekik,hogy egy 2T 5000alatt nem csinál semmit,de én vok a hülye,nálad meg ott az élő példa! köszi!
hihi
lofaszt mar ne is haragudj
vagy elmesz 500-at de soha sem ersz oda
vagy odaersz, de akkor meg tankolhatsz kozben
de ezzel nincs semmi baj, konstrukciobol adodik
ha egy nsr-el ugy akarsz menni, hogy elvezd is, akkor nem 4-et fog enni.
nekem az RD is tud enni 4,5-ot csak a faxom se fog max 4-ed gazzal 80-al menni...
akkor mar csapatok vele, es szepen be is veri a 6-8 litert.


gabor
isten azert teremtette a kezunket es a labunkat,hogy vissza valtsunk kettot es mosolyogva elhuzzunk a 4T-es mellet.
egyebkent a CR-en sem kell valtani,vagy a Bimotan.
kulonben meg minek a szeles tartomany?ugyis csak 1 fordulaton motorozol

pont erre probaltam meg ramutatni
nagy feeling amikor kiersz egy varosbol, es 50-nel mozditasz 2mm-t a gazkaron, es par mp-n belul 100-on vagy.
en nem csak egy fordualton megyek
rendszeresen jarok veszprem es pecs kozott
volt hogy 6-8 valtassal mentem vegig a 160km-t.
ahhoz meg nyomatekrugalmassag kell
1300-as fordulatrol mar lehet gyorsitani.
az RD-n 1600 az alapjarat, es 3000 alatt semmit
ismetlem SEMMIT nem csinal

gabor
Én egyébként se szeretek egy fordulaton motorozni, nem valami izgalmas, gyorsulgatni szeretek.
ha NSR-emre rarakok 24es tankot en is elmegyek 500-at.
ok

műszer,ja

kulonben meg minek a szeles tartomany?ugyis csak 1 fordulaton motorozol
24 literes a tankom, es turatempoban (90-100) 4,5 korul eszik.
oszd el

gabor
nem a ccm a lenyeg
a 2T az egy muszer
a 4T meg egy elbaxot kompresszor, amibe vki beleejtett egy gyujtogyertyat
de!
a 2T mukodes egyenes kovetkezmenye, hogy csak azon a fordulaton szeret mukodni,
amire ki van hangolva
se alatta, se felette
lehet jatszani vele, hogy az ember szethuzza a nyomatek maximum kornyeket, de akkor meg laposodik a gorbe, es esik a nyomatek maximalis erteke
durvan esik....
itt a szohasznalattal beszelunk el egymas mellett.
te nyomatekossag alatt a maximumot nezed
en az egesz fordulatszam tartomanyt.
neked is igazad van, meg nekem is.

gabor
szerintem nem sok 4T van,amivel egy tankkal elmesz 500 km-t.