nemis a rezonancia miatt
az csak alapjaraton zavaro, 3500 es 5500 kozott nagyon szepen lehet vele motorozgatni.
Csak nyeklik az elsovilla, foleg csomagokkal baromira farnehez, a hatso lengovilla szilentek hamar megadjak magukat, es nem utolso sorban nagyon keskeny az a fordualtszam tartomany, ahol hasznalhato. meg egy japan 250-es 2T-hez viszonyitva is.
Ennek ellenere az egyik kedvenz 2T-m a 250 ETZ.
ez volt az elozo 250-esem: http://www.szocimotoros.hu/hu/galeria/13
Azt gyalog szoktam vagy bicajjal(lehet a sétáló utcákban is közlekedni, illetve kressz szerint nem, de simán elfér a gyalogosok között, horvátoknál az óvárosokban egy csomó helyen ilyen csiszolt márvány lapok vannak a földön az nagyon vicces még szárazon is de ha esik az eső!!!)
akar egy menetben leszallas nelkul, akar egy nap alatt
mert rendben van hogy az ember elmegy elvezkedni kicsit, meg huzogatja a kicsike bajszat, de ha tortenetesen elmesz kanyarogni nezelodni vagy elmenni vhova, akkor nem fogsz nyelgaz-satufek modszerrel kozlekedni, mert
a. ertelmetlen
b. gazdasagtalan (modfelett....)
pecs es orfu kozott mint mondottam volt szoktam menni sokat.
RD-vel is, meg XS-el is
es kvara nem igaz amit mondasz
XS-el egy fokozatban (1 vagy 2) szoktam vegig menni, 30-40 a min sebesseg.
onnan 2-ben feltepi az aszfaltot, de van hogy mar csak a hang miatt is hagyom 1-ben, igy is elmegy 100-at.
az RD-vel folyamatosan kell 1 es 2 kozott kapcsolgatni, 1-ben 60 korul van a vege, 2-ben meg 30-40-rol nem gyorsul.
amugy egyszer hazajottem Rijekabol (350km) kuplung nelkul az RD-vel
nagyon szar volt hallgatni neha :)
hja
amugy nemreg mentem egy karikat egy GSXR750-el
147 lo, 166 kilo
hidd el volt orgazmus...
8 mp korul megy 200-ra
ugy erzed az agyad elmarad mogotted, es miutan visszalassitasz nem birsz nem vigyorogni.
9000 korul ugy megindul mint a picsa, nem birod elengedni a gazt, csak elvezed az adrenalint.
Na gábor végre jól leírtad én is ezt próbáltam magyarázni nekik,hogy egy 2T 5000alatt nem csinál semmit,de én vok a hülye,nálad meg ott az élő példa! köszi!
hihi
lofaszt mar ne is haragudj
vagy elmesz 500-at de soha sem ersz oda
vagy odaersz, de akkor meg tankolhatsz kozben
de ezzel nincs semmi baj, konstrukciobol adodik
ha egy nsr-el ugy akarsz menni, hogy elvezd is, akkor nem 4-et fog enni.
nekem az RD is tud enni 4,5-ot csak a faxom se fog max 4-ed gazzal 80-al menni...
akkor mar csapatok vele, es szepen be is veri a 6-8 litert.
isten azert teremtette a kezunket es a labunkat,hogy vissza valtsunk kettot es mosolyogva elhuzzunk a 4T-es mellet.
egyebkent a CR-en sem kell valtani,vagy a Bimotan.
kulonben meg minek a szeles tartomany?ugyis csak 1 fordulaton motorozol
pont erre probaltam meg ramutatni
nagy feeling amikor kiersz egy varosbol, es 50-nel mozditasz 2mm-t a gazkaron, es par mp-n belul 100-on vagy.
en nem csak egy fordualton megyek
rendszeresen jarok veszprem es pecs kozott
volt hogy 6-8 valtassal mentem vegig a 160km-t.
ahhoz meg nyomatekrugalmassag kell
1300-as fordulatrol mar lehet gyorsitani.
az RD-n 1600 az alapjarat, es 3000 alatt semmit
ismetlem SEMMIT nem csinal
nem a ccm a lenyeg
a 2T az egy muszer
a 4T meg egy elbaxot kompresszor, amibe vki beleejtett egy gyujtogyertyat
de!
a 2T mukodes egyenes kovetkezmenye, hogy csak azon a fordulaton szeret mukodni,
amire ki van hangolva
se alatta, se felette
lehet jatszani vele, hogy az ember szethuzza a nyomatek maximum kornyeket, de akkor meg laposodik a gorbe, es esik a nyomatek maximalis erteke
durvan esik....
itt a szohasznalattal beszelunk el egymas mellett.
te nyomatekossag alatt a maximumot nezed
en az egesz fordulatszam tartomanyt.
neked is igazad van, meg nekem is.
A jogsimat meg tavaly összel kaptam meg...