Benzinkút .
És én nem is mondtam hogy olyat akarok már elég régi.
De 2t be elég sok tartalék van még, a mai technikával sokkal jobbá lehetne tenni.
Pl:Walter Kaaden a rezó kipuffal elég nagyot alkotott és akkor még elég alap szinten volt a technika.
Ja isteníteni kéne a powerért.
az engem nem erdekel,mi hatarozza meg a dinamikat.
Azonos CCM melett melyik az erosebb es melyik a nyomatekosabb?Na keremszepen nekem csak ez szamit.
A boxban sem eresztik ossze a 50 kilos negert a 100 kilos feherrel,mondvan a neger adottsagai kedvezobbek.
Az is tuti,hogy a 2T bizonyos teruletek nem jo...na,en azokon a teruleteken (tura) nem hasznalom.
pl aki szeret motorozni? :D
de telleg
en amikor elkap az ideg megyek egyet pecs-orfu kozott 10km vegig szerpentin.
De mondjuk a naplementeben motorozni a dalmat tengerparton vegig, na az se rossz feeling....
ajanlom figyelmedbe: http://www.szocimotoros.hu/filmek/hrvatska2003.avi
nnak ellenere,hogy szereted a 2T-t,megint irtal egy irdalmas nagy baromsagot.
hany ccm-s az RD?es hany ccm-s a 4T-ed?
Na szoval mirol is
arrol beszelunk, hogy a ket motor (egy idosek amugy) ugyanolyan parameterekkel bir.
a kobcentit ne nezd, mert a dinamikat nem az hatarozza meg!!!!!
az xs teletankolva 280kilo!!!!! majd ketszer akkora tomeg mint az RD.
es mindezen feltetelek mellett (uolyan gyorsulas, telj/tomeg arany) sokkal rugalmasabb, es kevesebbet eszik, joval tobbet megy el felujitas nelkul.
Lehet szeretni a 2T-t en is szeretem csak tudni kell vilagosan latni a tenyeket.
Van amire egyszeruen alkalmatlan.
es az atlag felhasznalas az bizony ide tartozik
a mai divatmotorosok tobbsege egy 350YPVS nyergeben rovid idon belul az arokban talalna magat....
a turagepeknel bukta a 2T, mert kopik, eszik, nincs nyomateka.
gondolj bele mekkora fogyasztasa lenne mondjuk egy 750-es 2T-nek....
sport kategoriaban tobbnyire az emisszio miatt bukik el a dolog, meg azert mert sokan hasznaljak turara a sportgepeket.
palyan, legyen az krossz vagy aszfalt nyero a 2T.
csak hat ugye a palyan az utcai gepeket kell raklamozni, azokra kell fejleszteni.
es itt elertunk a mese vegere
amugy irtad hogy a hajo is 2T
de az 2T dizel....
asszem gordulne a szad, ha olyannal kene menned :)
engem úgy kergetett a rendor is 5 km-et DT 80-ason,+ mogottem a haver,elszakadt a gáz+2-est kézzel kellett betennem,mert lábbal nem tudtam,az szar helyzet volt.
hát a kopást köbcenti/lóerőbe mérd
én még mindíg szeretek váltani.
én simoval mentem úgy 20km erdőben is hogy elszakadt a gázbúvden és a karbinál kellett húzni,
egy 2000km.-es turan az ember toke tele bir lenni, mikor a horvat hegyekben mar gorcsot kap a kezed a kuplungolastol. vagy pl ha szinten mesz ket szemellyel csomaggal, es harakirizel minden elozesnel. meg ahhoz hogy !normalisan! megelozz egy auto kettot kell visszavaltani. ezek mind hatranyai a 2T-nek. hogy kimenni vele okorkodni, matrazni, mecskbe kanyarogni, elvezkedni, az ok. de itt kifujt a tema. turara, nagy tavra nem jo. sokat is eszik, meg kopik is.
És én nem is mondtam hogy olyat akarok már elég régi.
De 2t be elég sok tartalék van még, a mai technikával sokkal jobbá lehetne tenni.
Pl:Walter Kaaden a rezó kipuffal elég nagyot alkotott és akkor még elég alap szinten volt a technika.
Ja isteníteni kéne a powerért.