hihi
ha nyomatekrol beszelunk akkor beszeljunk mondjuk nyomatekgorberol!
En tobb tizezer km-t mentem 2T-vel, joval 10e felett 4T-vel.
Most is van 2T (MZ TS150, ETZ250, RD350) meg van 4T (XS850) is.
Feeling kell akkor 2T mert amit 6000-nel muvel a rudi az hatborzongato,
Ha gyorsan, kenyelmesen el kell jutnom mondjuk menni 300km-re akkor meg 4T.
tok jo pelda a ket nagy gepem.
teljesitmeny tomeg aranyuk ugyanannyi
az RD 5,3 alatt van szazon, az XS meg 5,6.
DE!
utolso fokozatban az RD mire 60-rol feler 150-re megiszok egy kavet,
az XS ugyanezt par masodperc alatt megteszi.
Az hogy mekkora a nyomateka papiron egy gepnek, az kvara nem szamit ha a normalis hasznalatot nezzuk. Ha 2T vel mesz, akkor valtogatsz mint a hulye. mert kell.
de en szeretem.
szeretem a hangjat, az idiota nyomatekgorbet
de szeretem a 4T-t is
szeretem a hangjat, mert a 3 hengeres 850-esnek is van szep hangja
meg szeretem a brutalis nyomatekot mar 2000-es fordualtrol megvan
a speedek általában gyorsaságra vannak,úgyhogy hosszú áttétellel vannak,ott nyomatékot ne keress.
szerintem akkor is 2 T nagy ccm SM-ekben van nyomaték,
no meg azért a KTM DUKE 950 be is lehet szusz,egy hengeres is van talán,csak az a baj hogy a márka szar,nem is érdekel a KTM,nem is értek hozzá,ha tévedek javítsatok ki.
Figyi,akkor ha te vagy a májsztró,komolyan kérdem,hogy normális mindennapi használat közbe mennyit ehet és meddig bírhat egy 250 2T utca gumival :) :D
Pl,de ez mindegy,és nem crossozni használnám,csak huligánkodni itt :D
nem birta volna a szocialista ipar anyaga
amugy konnyeden lehet tuningolni, csak minden szethullik benne.
meg nem utolso sorban nyomatekszegeny lesz alul, hetkoznapi hasznalatra meg ugy alkalmatlan, mert porgetni kell, akkor meg kopik.
tulkeppen itt bukik el a 2T.
motorban is....
szerintem ha 7 litert mondok,akkor azzal mar tudsz kalkulalni...persze ha terepen hasznalod akkor feljebb mehet.
Es mivel nem versenykorulmenyek kozott hasznalod tobb 1000 km-t is elmehet a dugoval (a CR 250 csak 8000-at porog,az 2Tnel szinte semmi)
Ha ilyen penge a 2T akkor régi trabikat nem is próbáltak tuningolni? azokbólmiért nem lehet kihozni ilyesmi teljesítmény?? Valakit érdekel egy régi trabi extreme tuning?! beszállok pénzél!
Egy 250es CR,YZ,KX NEM verseny körülmények között mennyit eszik!? És egy dugóval mennyit megy el kb?!Tehát lehetne tartós használatra vásárolni?!Mert lehet,hogy a KLX mellé veszek egy 250 2T -t....
szétpottyan a legjobb karbantartásnál is.
Hogy mennyit birhat nem tudom,mivel csak alig par 100 km-t mentem vele.
ha nyomatekrol beszelunk akkor beszeljunk mondjuk nyomatekgorberol!
En tobb tizezer km-t mentem 2T-vel, joval 10e felett 4T-vel.
Most is van 2T (MZ TS150, ETZ250, RD350) meg van 4T (XS850) is.
Feeling kell akkor 2T mert amit 6000-nel muvel a rudi az hatborzongato,
Ha gyorsan, kenyelmesen el kell jutnom mondjuk menni 300km-re akkor meg 4T.
tok jo pelda a ket nagy gepem.
teljesitmeny tomeg aranyuk ugyanannyi
az RD 5,3 alatt van szazon, az XS meg 5,6.
DE!
utolso fokozatban az RD mire 60-rol feler 150-re megiszok egy kavet,
az XS ugyanezt par masodperc alatt megteszi.
Az hogy mekkora a nyomateka papiron egy gepnek, az kvara nem szamit ha a normalis hasznalatot nezzuk. Ha 2T vel mesz, akkor valtogatsz mint a hulye. mert kell.
de en szeretem.
szeretem a hangjat, az idiota nyomatekgorbet
de szeretem a 4T-t is
szeretem a hangjat, mert a 3 hengeres 850-esnek is van szep hangja
meg szeretem a brutalis nyomatekot mar 2000-es fordualtrol megvan
gabor
szerintem akkor is 2 T nagy ccm SM-ekben van nyomaték,
no meg azért a KTM DUKE 950 be is lehet szusz,egy hengeres is van talán,csak az a baj hogy a márka szar,nem is érdekel a KTM,nem is értek hozzá,ha tévedek javítsatok ki.
Pl,de ez mindegy,és nem crossozni használnám,csak huligánkodni itt :D
15 liter akkor eszik,ha terepen nyomod neki kemenyen.
Es eleve egy 250-esnek egy laikus nem tudja ugy nyomni,mint egy 125-osnek. :)
KTM SX-dugattyukkal !!!
azszem 250-es bol passzol az átméro!
RS 125: 20 NM
CBR 125: 12 NM
RS 250: 40 NM
ZXR 250: 22 NM
Bimota Vdue 500: 90 NM
R6 600 (!): 65 NM
az RM 250 talán 9800 at.
kero mivel hogy nem porognek mint a dongo 125-osok,akkor sokat bírhatnak.
a bastard nevu haveromnak van 125-os CR-je
májusban vette, cca 40 orát ment vele és még mindig megy.
mikor vette akkor cseréltek benne dugot.
de a 125-os eszik 100 ra cca 12-15 litert akkor a ´250-es csa 7-et?
szerintem 15-ot beveszi az is.
2,a trabit eleve nem olyan konstrukcio,de ha a japcsit csinaltak volna,jo lett volna
palyara tuti
amugy konnyeden lehet tuningolni, csak minden szethullik benne.
meg nem utolso sorban nyomatekszegeny lesz alul, hetkoznapi hasznalatra meg ugy alkalmatlan, mert porgetni kell, akkor meg kopik.
tulkeppen itt bukik el a 2T.
motorban is....
gabor
Es mivel nem versenykorulmenyek kozott hasznalod tobb 1000 km-t is elmehet a dugoval (a CR 250 csak 8000-at porog,az 2Tnel szinte semmi)
Nem hallottátok?