Itt valahol készült 1 ilyen,Citroen diesel motorral,egy haverom sok mindent gyártott rá,egy másik haver ment is vele,mit mondjak SZÖRNYŰ!Olyan motorfék,hogy blokkol a kerék.Nem embernek való,ráz mint állat.
A krosszban es az SM-ben epp ez a szep,hogy csak 1 (!) hengeres.
Akkor mar csak egy kis lepes es az R1 blokkjat is beepithetjuk egy ilyen vazba es kesz a 180 lovas SM,van ertelme?NINCS!
KTM nem er fel hozza...kulonben is ez krossz (vagy SM ahogy tetszik) a KTM meg valami 2 hengeres felresikerult szarsag. Nincs bajom a V2-vel,csak az mar nem ez a kategoria,szoval nem is lehet 1 lapon emliteni oket.
Mivel nincs rajda fordulat szammero,nem tudok neked pontos adatot adni,csak azt,hogy kis gazra mar felkapja.
Nyaron motoroztam a haverral (Suzuki DRZ 400 SM),Hungaria korut,meg akart logni elolem,en meg a nyomaba kicsit nyagyobb gazzal,majdnem le is estem a motorrol.
Azt ne mond nekem,hogy kis fordulaton gázra emeli az elejét....
Jóhh akkor valahol ütközzünk már mert meg sz eretném én azt nézni,mert tényleg kurva kiváncsivá tettél....
Kb mekkora fordulatnál kezdi el emelni az elejét?!
Nagyon brutál lehet az a CR 500, ugye ???
Még belegondolni is durva, hogy 500-as 2 ütemű gép !!
Hány paci van benne?? Felér pl.: az új KTM 950 SM-el mi??
Megsugom neked,hogy az talal 2T-ben nyomatekot,aki ismeri a motorokat.
CR-t meg nem adom oda neked,mert ahhoz meg keves a tudasod,hogy ra merjelek ultetni. Tudod a CR 500-on tok mindegy hanyasban vagy,gazra emeli az elejet.
2T -t soha az életbe nem fogja elismerni,hogy jók a 4T !
Nemtom,de 2T.n kívül ki talált nyomatékot egy 2T motorban!?
Lehet,hogy van de akkor kurva jól el van retjve......
várom a válaszokat!
Mr2T akkor fogsz meggyőzni,hogyha majd megyek egy karikát a CR 500 al,mertk iváncsi vagyok én arra ,hogy hogy az annyába ad le 2800as fordulaton 6x lovat...
gabor