Vam új projektem:2t dízel simo.
Egy ideig megy a dízelel ha elötte benzinnel már felmelegíted és nem állítod le.
Ha leállítod akkor basztad.
De rakok bele adagolót
A fogyasztás az kb:0.05-0.06l között ingadozna.
A tankerekbe is 2t dízel van ha jól tudom, elég sok helyről halottam már ahoz hogy igaz legyen.
És még mielött valaki a környezet szennyezésről kezdene dumálni, járjon utánna milyen olajok vannak manapság.
Ja és az rx8 is fogyasztja az olajat pedig az 4t bár wankel, és nem is keveset.
egyebkent mar gondoltam erre.
a japcsik is tudjak,hogy a 2T a nyero hosszu tavon...csak elotte meg penzt akarnak kicsikarni a 4T-bol,hiszen ha elarasztananek minket rogton a 2T-vel,kimaradna az a lepcsofok.csomo penz minusz.
2002 ota mast sem teszek. :) en is hallottam hireket.
meg nefelejtsuk el a csonak motorokat,meg a jetskiket,homotorokat.
mas nem,veszek egy olyan es epittetek belole egy versenygepet :D
Hát ez tényleg szomorú de hát ezért vagy te aki megvédi őket, és megörzi az emléküket.
Bár még azért nincs elfelejtve, én halottam olyan híreket japánból hogy kisérletezgetnek újra a 2t vel és még nagyon sok van benne, úgyhogy imádkozz.
Nalam is igy kezdodott.
17 evesen meg ZXR 250-ent akartam,mert olyan tudatlan voltam,mint itt a nagy tobbseg.
Aztan apam NSR-t vett,azzal versenyeztem 1 evet.Es amikor eszrevettem,hogy a ZXR 400-asok nem mennek el nekem,rajottem,hogy nem is olyan rossz.Aztan kicsit jobban megismertem a gepet es tokre megkedveltem. Aztan jott a net es utananeztem a tobbi 250-esnek. Amikor 1999-ben megtudtam,hogy abbahagytak az NSR-ek gyartasat,elszomorodtam es orultem,hogy van egy ilyen gepem. Es kezdtem nem szeretni a 4T-ket...az utolso csepp a poharban a GP tonkrebaszasa volt...na onnantol kezdve es a motorland hatasara beindultam es mara mar zsigerbol utalom a 4T-et.
Na jó tényleg az.
Majd az rgből csinálok
Egy ideig megy a dízelel ha elötte benzinnel már felmelegíted és nem állítod le.
Ha leállítod akkor basztad.
De rakok bele adagolót
A fogyasztás az kb:0.05-0.06l között ingadozna.
És még mielött valaki a környezet szennyezésről kezdene dumálni, járjon utánna milyen olajok vannak manapság.
Ja és az rx8 is fogyasztja az olajat pedig az 4t bár wankel, és nem is keveset.
2 hengeres 900 ccm-s injektoros (!) 2T Polaris blokkot raktak bele egy gyorsasagi vazba,az eredmeny:
210 LE 125 kilora.
Na én mentem, csá.
egyebkent mar gondoltam erre.
a japcsik is tudjak,hogy a 2T a nyero hosszu tavon...csak elotte meg penzt akarnak kicsikarni a 4T-bol,hiszen ha elarasztananek minket rogton a 2T-vel,kimaradna az a lepcsofok.csomo penz minusz.
meg nefelejtsuk el a csonak motorokat,meg a jetskiket,homotorokat.
mas nem,veszek egy olyan es epittetek belole egy versenygepet :D
Bár még azért nincs elfelejtve, én halottam olyan híreket japánból hogy kisérletezgetnek újra a 2t vel és még nagyon sok van benne, úgyhogy imádkozz.
De ettől még nem kell a másikat utálnom.
17 evesen meg ZXR 250-ent akartam,mert olyan tudatlan voltam,mint itt a nagy tobbseg.
Aztan apam NSR-t vett,azzal versenyeztem 1 evet.Es amikor eszrevettem,hogy a ZXR 400-asok nem mennek el nekem,rajottem,hogy nem is olyan rossz.Aztan kicsit jobban megismertem a gepet es tokre megkedveltem. Aztan jott a net es utananeztem a tobbi 250-esnek. Amikor 1999-ben megtudtam,hogy abbahagytak az NSR-ek gyartasat,elszomorodtam es orultem,hogy van egy ilyen gepem. Es kezdtem nem szeretni a 4T-ket...az utolso csepp a poharban a GP tonkrebaszasa volt...na onnantol kezdve es a motorland hatasara beindultam es mara mar zsigerbol utalom a 4T-et.