Na ez jó, a 2t motoromra 250et költöttem nem rég. Kicseréltem benne mindent a blokkban. 80-100ból akkor úszod meg, ha dugót cserélsz gyári tömítésekkel, olajjal...stb. Ja, és nem volt rossz állapotban.
Ha betartod az üzemóra intervallumokat, akkor a 2t-t sem sokkal olcsóbb fentartani, nem beszélve a keverékolajról, a magas fogyasztásról...stb.
Szia.én inkább 2t párti vagyok ha rosszat is fogsz ki 80-100 között meg tudod csinálni a teljes generálozását és akkor egy jó darabig jó lesz.Egy 4t-nél sokkal több a forgó mozgó alkatrész és ha rosszat fogsz ki akkor az kb 250-300 ba is kerülhet a felujítása,hogy pöpec legyen.És 4t-nél a 250 esek bizony nem sokáig bírják.Ha 4t választasz akkor inkább 400ccm környékén gondolkozz.Viszont ha 2t választanál akkor inkább 250 ccm mert jóval tovább bírják és erősebb is nem kell mindig forgatni.Ez csak az én véleményem.üdv.
szerintem ha olyat kifognál amin nem sok mindent kellene cserélni (és még házilag meg is tudnád szerelni)azt rendbe raknád és utána rendesen karba tartánnád az sok örömöt okozna utána!egy 2t fenntartása azt mondják olcsóbb de szerintem egy 4t ha rendbe van és mindenre oda van figyelve akkor az üziorák se annyik hobbi szinten, a környéken vannak endurosok sok helyen voltak már az országban és földes úton meg hegyvidéken és nekik is bőven üzióra felet voltak de azt mondták nagyon odafigyeltek /olaj légsz.és jó fajta olaj /sokat számit hogy milyen motor amit veszel,de ezek csak az én véleményem ha nem így van akkor majd kijavítanak
Hobbi amatőr szintre mit ajánlotok?(Crossmotor)
2T vagy 4T?
Melyik a zsebbarátabb?
Yz125 2002-től
Rm125 2002től
Cr125 2002-től
KX250F 2006tól
Yz250F 2006tól
ezek érdekelnek!
Vélemény? Melyeknek vannak tipushibái?
Szia 4t motorolajat rakjál bele(motor motorolajat ne autóba valót)10w-40 biztos hogy jó,de ha pályázol akkor még a 15w-40 ami még jólehet.Miután lecserélted az olajat az újra tedd fel bakra és úgy kezdj el vele váltogatni hogy megtörje az új olajat a váltó és utána tuti lesz.üdv.
szerintem a 4t 250es krossz gépek legtöbbje kihegyezett így nem is lehet tartós bár ha hobbi célra ez elég tág fogalom van itt honda is yami is mind kettővel voltak bajok honda megette a szelepeket ,yamiba leszakadt a hajtokar de ezeket gyepálták suzi az nincs de a tartósságáról mindig is híres volt,én is hobbi céllal használom meg endurozgatásra néha kikeveredek a pályára /míg volt/yami yz 426fem van de nem panaszkodom rá nagyon jó bár mindig attol félek mikor űt be a gebasz
Sziasztok! Van egy 94'-es suzuki rm 125 ccm cross motorom. olyan problémám van, hogy nem tudom milyen olajat tegyek a váltóba? én eddig úgy tudtam,hogy 2T-be 80w90 hajtóműolaj kell és 4T-be pedig 10w40! Szétnéztem neten és teljesen összekavarodtam! Ha esetleg tudna nekem valaki segíteni ebben nagyon hálás lennék! Köszönöm!
Sziasztok srácok!
Olvastam nagyon sok cikket 2T és 4T motorokkal kapcsolatban.
Beszéltem nagyon sok motor tulajdonossal is, de egy kérdésre még mai napig nem találtam választ.
Szeretném ha segítenétek ebben.
4T motorok közül ki melyiket ajánlaná leginkább? (250-es gépekről lenne szó) Suzuki, Yamaha vagy Honda?
A Hondáról jót alig hallottam ellenben rosszat igen csak sokat.
Suzuki - Yamaha ami igazán kecsegtet, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre.
-Hobbi célra szeretném használni.
Előre is minden választ nagyon köszönök!
Üdv: AmBrUs7
Üdv, mindenkinek.
Van egy kinai, 4T motrom, és lenne egy kérdésem hogy a hengerben kb. mekkora kompresszió nyomásnak kell lennie?
A segitséget előre is köszönöm. ÉS még egy kérdés hidegen vagy melegen mérjen a kompressziót?
ha jó gazdája volt akkor teljesen mindegy ha meg szar akkor meg azért, 2t hirtelenebb és tudni kell kezelni a 4t jó induletubb de pl. a 14éves fiam aki 2,5 motorol ktm125sx csak a 2t én meg alig tudok mennni a motorjával nekem husaberg450 ki mit szokott meg és mivel tanult motorolni
Sziasztok!
Kérdéssel fordulnék hozzátok!
4T krossz motorokat nézegettem, de ezekről nem találtam az interneten leírásokat, bajokat stb.Néztem a bonctermet is de azokra nem nagyon merek hagyatkozni mivel nagyon sokan elfogultan jellemzik a motorjukat.Vagy csak jót mondanak vagy csak rosszat.
Kérdésem a következő volna:Mik a tapasztalatotok a 4T krosszról? Itt elsősorban a 3 Japán márkára gondolok (Suzuki, Yamaha, Honda)
Mik azok a dolgok amik hátrányok és mik azok a dolgok amik előnyök a 2T hez képest?
Mennyire szerviz igényesek stb.?
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel: AmBrUs7
Jaja utánna néztem az akku a helyén van csak kicsit túl méretes van betéve. Az ülés alatt oldalt lévő szerszámosra hittem először ,hogy az akku tartó. A tank nem az eredeti rajta szóval oda nem igen fér be. De talán 2 direktszűrővel megoldható.
Meg lesz, 4T biztosan. A 2T hangja totál más. Az volt a gond, hogy egyáltalán fogalmam sem volt milyen hangja van egy 2T robogónak. Sosem volt és sosem érdekeltek különösebben a robogók, ez is csak úgy lett. Meg kissé összezavartak a leírások, amik ezek szerint valószínűleg hazudnak.
Elmész vele a kiskőrösi motorosboltba (vagy ahova akarsz), bemész, ráböksz hogy ebbe kell olaj, és adnak olyat ami kell.
Azért kérd meg őket hogy halgassák meg h. 2t vagy 4t-e. (csak a biztonság kedvéért)
Enyém úgyis eladó