Jóval könnyebb. Az RG feltankolva 181kg, míg az RD szárazon majd két mázsa, fullon 216kg. Ez eléggé hervasztó adat, ahhoz képest pl hogy a GPZ600 ugyanennyi. Az aluvázas RZ/RZV 9 kilóval volt karcsúbb.
Nem, csak szeretem ha van motorero. Elmeleti hataron motorozni senki nem tud, egyenesben meg mindenki meri huzni. Ahhoz, hogy egy motort soha ne erezz kevesnek nagyon erosnek kell lennie, mert mindig akad egy meghosszabb egyenes, ahol elfogyhat.
Lehetne itt most hangzatos 6-7 literekről regélni, azigazság az,hogy én arra is használom őket,amire kitalálták,vagyis a power addig van zárva,míg lakott területen kullogok. Így 9,5-11,5... Egy tankot(17 l.),ha kibírnám,hogy egy seggel átmenjek a Bükkön,és vissza forszírozott tempóban, 2,5 óra alatt lekajálna. (Miskolc-Eger_Miskolc)
Az RD-ket régebben gyártották,pár év így az "ipari forradalom" 80-as években elég lehetett 20 kg minuszhoz. Valami azért megütötte a szemem,az RD 500-on 26-os karbesz volt,az én kis méregzsákomon meg 34-es. Hmmm...
Tudtommal a szerelő. Egy motoros klubban lévő cimbi írta,hogy a mestere,vagy tanára,vagy mittudomén. Az viszont tuti,hogy ha kész lesz a gép,ott leszek a Hringen,hogy lássam,de főleg,hogy halljam. 27 éve hallottam utoljára 4 hengeres 2t-t,ami egy Miskolci P 20-as volt dupla blokkal. Váááá...
Van még másik három,tessék választani! Amúgy meg tudjál róla,most vettek egy RG-t, Pesten van szétszedve,pályamotort csinál belőle a gazdája,aki itt SM-on is jelen van, asszem Lecsó néven.
Igazából Yamaháékról nem tudok pontos telj. adatot,csak azt,hogy V 4-esek voltak,és szembe forgott a két főtengelye. Rg 500 pedig 100 le-s volt,amit kipu,stb nyalánkságokkal 115 és 130 közé lehetett felsrófolni,de ezeket Németben,UK-ban alapból is halálmotornak,meg özvegycsinálónak hívták, hát még egy ilyen "agyműtét" után mi lett belőlük...
Az 500-ban én nem igazán bíznék,mert NSR-ben azokat csak versenymotornak csinálták. 250-ben meg fogjál ki olyat,aminek egybe van ám a főtengelye,mert abban nem lehet hajtókart cserélni,egy új meg... 500-at meg tudtommal hármat dobtak közútra. (sportgépről beszélünk) RD-RZ500-as Yamaha,meg az én kedvencem,az RG 500-as Suzuki
Én valami NSR125 és CR125 kombinációra gondoltam.
Súlyban nagyon jó az RG.
De hidd el,a 250-es bőven elég
RD500LC
RG500 GAMMA