Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Létezik.
Nem bonyolult tőlük venni,csak legyen paypalod és minden egyszerű.
Szia! Rossz helyen nézted! 12500ft
Nem jó hír... sajnálom. Monnyuk én tuti úgy halnék éhen, hogy a Zizit szorongatom

Mennyi az annyi?
Már benne van a termékfigyelőbe egy ideje . Ha lenne felesleges 100.000-em, már rá is repültem volna, a maradékot csak előszedtem volna valahogy
-Legegyszerűbben, hogy tudom lecserélni?
Elviszed egy szerelőhöz..
kérdezz rá hogy vezérműlánccsere, szelephézag állítás, karbiszinkront mennyiért vállalnak..

nekem óra szerint ~38ezernél cserélték Áronék
tiedbe mennyi km van? (bocs ha kérdeztem már)

tank, oldalidomok leszed, víz, olaj leenged, bovdenek elektronika vízcső a blokk felett kiakaszt széthúz, szelepfedél kuplungdekni le és szét van szedve lánccserére találsz videókat neten összerakni tovább tart.. - tömítések

asszem //lehet h nem feltétlenül kell ennyire lebontani
Sziasztok,

Létezik, hogy a ZZR400 hoz a gyári hűtőgomba 20 ezer ft körül van?
Terméseztesen nem ez lett belerakva.. de megdöbbentem..

Sanyeee
csak fz van ráírva, de ahogy most kerestem képeket a googléban, lehet, hogy tényleg 2003-as, mert olyan csúnyácska hegyes eleje van, volt, mivel abból nem sok maradt, de akkor valaki rosszul emlékszik, hogy mióta van a garázsba, szóval már én se tudom, ki kéne menni a tulajhoz, bár ha nem válaszolt...
Igen, ezért kérdeztem: FZ-ből nem volt 1100-es, de szerintem ezres sem.
FZR 1000 esetleg?
bocs, 1000, 998 ccm
yamaha
Mi az az FZ1100
kimennék én a címre, de egymagam nem akarok, s minden haver nyaral...
mármint kb 98-99 óta áll ott bukfencesen, szóval nem is sokat futott, ezért sajnálom, egy 1100-as fz
csak az gyanús, hogy 10 éve áll a garázsba, minimum, a váz szerint 93-as, de még régen volt rendszám rajta. Akkor írtam egy cetlit a tulajnak, hogy megvenném, erre eltűnt a rendszám, de a motor ott maradt, pedig akármikor ledózerolhatják az épületet, garázs szomszéd volt, nem volt válaszfal, 2 garázs egybe, így láttam. Szóval mindent kipakolt, csak ezt hagyta itt, és nem is válaszolt, de kikutattam a címét, bár még nem kerestem fel. Ami legfőbb érdekes, hogy a rendszáma szerint 2003-as...
Viszont a törött idomokon kívül és a teleszkópokon kívűl semmi baja, vétek otthagyni, hogy bedózerolják.
Az az 1 Ft már 9000-nél tart,és 15-20.000 felmegy álltalában
Ha gyanús, akkor hagyjad - ez alap. A többi nem vészes: a villa (ha nem rogyott) ki lehet egyengetni, és a forgalomba helyezés sem gáz.
értem, akkor tárgytalan.

Másik kérdés, talán tudok szerezni egy yamahát, borultak vele, de csak az első teleszkópok mentek ki, bár az se vészes, de mint tudjuk, a kicsi is számít. Viszont pár éve kivonták a forgalomból, így ugye rendszáma sincs.
Azt valahogy vissza lehet helyeztetni, vagy az is nagyon macerás.

(bár hozzáteszem, vannak gyanús dolgok vele....)
Igen, értettem. Arra írtam, hogy nincs értelme, mert elég sok pénz, és főleg macera.
Vadonatúj Kawasaki bőrdzseki továbbra is 1 Ft-os Vatera aukcióban!
Vatera link a termékekhez
Holnap lejár!
Én arra gondoltam, hogy nem cserélem a blokkot, hanem azt helyeztetem üzembe
Nagyon sok pénz, mire műszakira alkalmassá válik. Vagy az eladó "csúsztassa át" ha tudja, és akkor még esélyes lehet.
Ilyenekkel nem nagyon éri meg bajlódni, max. úgy, ha tökéletes a blokkja, mert a többiből akkor ki tudsz árulni egy 60-80 ezret.
Szia4 Gyáriban tudok segiteni kampo 3500ft/db alá gumi 550ft/db
http://www.vatera.hu/item/view...


Ennek mennyi lenne a forgalomba helyezése?
Eladnám az én 400-asom, abból tuti kijönnének a papirok, meg a köntöse, nem?
És 95-ös, 600-as.
Vélemény?
Nem elbizniszelni az orrom elöl
Köszi a választ!
Igen csörög ilyen periodikus csörgést hallok menet közben, meg a kilométer szerint is cserés. Legegyszerűbben, hogy tudom lecserélni?