Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Másik lehetőség, hogy igaza van Kutyának, de akkor 250-es kampókat adott :)
Nem egyformák. A 250-esét nem tudom, de a 400/600 és az 1100 kampói eltérőek.
Hát gondoltam.... Kutya Úrtól szereztem tavaly valamikor. Állítólag teljesen egyformák a kampók 400-astól 1100-ig. Lehet, hogy mégsem?
Hát nekem nem pont így néz ki!
A csomagrögzítő kampók szerintetek így jól állnak?
1100-asra utólag szerzett cucc.
Helló!
Mivel nem férek bele egyikbe se, eladom az összes Kawás cuccomat! A többség S/M körüli női póló!
Folyamatosan töltöm fel a termékeket a Vaterára (kicsit lassan...)! Mindegyik gyakorlatilag új! A benzintyúk biztos örülne!
Vatera link a termékeimhez
szerintem sem nagy durranás szétszedni-összerakni a féket,nekem is olyan van mint a tiéd most tartalékos állományban van mert karmantyúzásra vár
A hátsó fékkel nekem is akadt némi gondom,állandóan "felpuhult" de Kutya-bácsi garázsából előkerült egy használható fék-szett aztán ez a gond is megoldódott
Ha hivatalosan akarod, akkor bajos, egyszerűbb egy hatszázast venni. A leggyorsabb/olcsóbb, ha egy 600-as blokk belső alkatrészeit veszed meg, és Áronék átfűzik a Te blokkodba: az munkadíjba' megáll 50-60-ból, és csak motoroznod kell vele.
egy kérdés, gondoltam, ha kinövöm, veszek helyette egy 600-ast, de mi az akadálya, menete, ha csak blokkot, és műszerfalat cserélnék?
Gondolom a papírmunka sincs ingyen, de ha a másik átíratását számolom, nem érné meg jobban?
Vélemény?
zx400k004718
4000ft gyári
Respekt Valószinű már más is kérdezte egy kilométer óra spirál kellene a zzr-hez. tudtok valkakit ill valahol ahol ezt emberi áron be lehet szerezni? Előre is köszönöm a választ.
Szia!
Vannak porvédöim ,küld el a vázszámát!
köszi!
Vidd le Áronékhoz, biztosan nem először találkoznak a problémával
A karmantyú lenne a gumigyűrű?
Nos én nagyon szeretem a hátsó féket, s javarészt azt is használom, megszokás kérdése. De akkor kit is ajánlanál, itt a városban?
Na mindegy, lehet mindgyárt kimegyek a garázsba, s futok még egy kört.
Használatim nincs sajna, esetleg tudtok valami linket adni, ahonnan letölthetem?
Hátsó betétet és fékolajat tudok adni, karmantyúkat sajnos nem...
Az amerikás hatszázas nekem is kétdugós hátul - nézegettem is aztán rájöttem, hogy a Glockner hajtűkanyarjain kívül sehol nem használom a hátsó féket... szóvalja, nem tökmindegy nekem, hogy hánydugós?
A hátsó fék az nekem egy dugattyús, úszónyerges, a tiéd nem olyan?
Egy internetes oldalon nem javasolják a féknyergek házilagos szétszedését, az országban pár helyen foglalkoznak csak ilyennel - szerintük. Ezt azután olvastam hogy szétszedtem, összeraktam, és még mindig élek Mellesleg ha már ennyire szétjött, nem árt neki egy nagytakarítás, darabokra robbantással. Rajz található hozzá a manualban
az a baj, hogy az egyiket se tudom a helyére tolni, mert addig jön ki a másik, és az, már nekiütközött, a külső fékporának.
Amúgy nincs ebbe semmi csavar, és tényleg nem látni, hogy jön szét.
Kutya, kit is ajánlottál szerelőt a városban, asszem inkább elviszem, hisz a fék nem játék...
Vissza lehet tolni, de ahhoz le kell fogni az először helyére tolt dugattyút, különben csiki-csukizhatsz egésznap. Kifelé is így jönnek, először a helyére az egyiket ütközésig, lefogni egy arra alkalmas fogóval, majd kipumpálni a másik dugyattyút. De visszagondolva az enyémen mintha rémlene olyan, hogy ketté lehet szedni a féknyerget, két 13-as kulcsnyílású csavar fogja össze - és csak az elsőknél fért ki a dugyattyú a fent vázolt formában.
Helló

Mennyinek kell lennie a 250 zzr szelephézaga? Van e más lánc a blokkba a vezérműláncon kívül? Én nem tudok róla!
Hogy a legegyszerűbb a vezérműlánc cseréje?

Köszönöm!
Szia.
Nem olyan rég políroztam fel a vázat. Érdemes csiszolókorongot venni, amit a fúrógépbe bele tudsz fogni, mert megyorsítja a csiszolást, és pontosabb mint kézzel. A polírozás előtt 320-400-as csiszolópapírral kell előkészíteni. A polírozást ronykorongal, és polírpasztával csináltam. A lakkozást megkérdeztem, de azt mondták, hogy nem fog megtapadni a polírozott felületen.
Sziasztok,
HELP!
Létezik az, hogy az egész blokkot szét kell szedni, hogy hozzáférjenek a váltó visszahúzó rugóhoz? (mivel nem húz vissza alaphelyzetbe, lerakom lent marad feltolom fent)
Vagy esetleg a kuplung felől elég megbontani?
Szerelő azt mondta,h valószínű szét kell szedni.. de még megnézi:(