Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de igen :(
Riding ez hol? Csak nem a 76-os? :(
mekkora méret?
Küldd freemail óriásfájlba.
Jéé, ma már tök simán lábra tudtam állni

Joci bekresselt a feltőltés, baszatom újból. Tudtok valami oldalt ahol gyorsan lehet küldeni? Toldacuccot.hu mérethatáros lett
pancsesz nem lesz nyüstölve.
Ja azt hittem az RR hez akarsz a kormányvégsúlyhoz passzoló felniket... na mindegy a véleményem akkor is ez! Bár a Pannoniát nyilván nem nyüstölöd olyan sokat...
oks, megnézem.
Pannónia cuccairól van szó.
Joci az egyik képen az iwiw oldaladon nem te vagy hanem a Balázs a másik 600RRrel... Azon a képen amin a Tornyi meg én vagyunk még rajta. Neked le volt ragasztva alámpád meg a ruha sem stimmel...
Sajnos nem tudok rá semmi okosat
Ja, hogy az érdekel. Most már leesett. Innen ollóztam: http://www.carstyling.hu/tunin...
Joci a kocsimon is polírozottak a felnik szélei... Szépen meg van mosva szárazra törölve ,de két fékezés és bemattul a fékportól! Ha nincs időm letörölgetni akkor meg rá is ég és annyi... Amúgy évente újra kell políroztatnom. Gumishoz el-gumi le-polírozóhoz el-gumishoz vissza-gumi fel és legalább két napig tök szép! Én azt mondom a polírozott felni vagy bármilyen más alkatrész annak való aki otthon nézegeti a gépet! Mindennapos használatra alkalmatlan! Talán valami hyper-super-extrajó tökátlátszó lakkal... De állítólag az se oldja meg véglegesen és ha azt kell leszedni és újrapolírozni ,na az a macera...
de mikor írták ?
Hát nem Én tesztelem.
Köszi!
Mikor tavasszal? jövőre?
Üdv Jocee!
Ezt ollóztam ki a polírozott felületek karbantartásáról:


A polírozott felnik karbantartása

Tény viszont, hogy a polírozott kerekek sokkal érzékenyebbek is, mint bármelyik festett, vagy akár króm felni. Sokkal jobban kell rá vigyáznunk, nem csak a külső sérülések, hanem a felület érzékenysége miatt is. Bármilyen szennyeződés is éri, érdemes a lehető legrövidebb időn belül eltávolítani róla, legyen akár esővíz, sár, vagy bármi, ami megmarhatja a tükörsima felületet. Tisztítani csak tiszta vízzel, esetleg – ilyen felniken biztosan kipróbált – autósamponnal javasolt, hiszen a mosók által használt vegyszerek is könnyen ellenségünkké válhatnak: a kátrányoldót és társait akár el is lehet felejteni, a makacs szennyeződésekre ezentúl a nitrohigító lesz a hatékony eszköz. A tisztítás kizárólag kézzel, vagy magasnyomású berendezéssel történhet, értelemszerűen a kefés mosó sem az, amit az így megmunkált felnik szeretnek.

A legfontosabb pedig, hogy takarítás után a nedvességet minden esetben puha, pamut ronggyal távolítsuk el, ugyanis oldottan a csapvíz is tartalmaz sót, ami a polír felni legfőbb ellensége. Így azt mondani sem kell, hogy a téli, felsózott utakra végképp ne használjuk őket. Az elhanyagolt felni nagyon rövid időn belül lemattul, a só pedig foltokban ki is fehérítheti az aluminiumot.
Továbbá a felni polírozásához a gumiköpenyt minden esetben el kell távolítani, így annak a költségével még számolni kell.
A gyakorlatban mindez persze nem ennyire borzasztó, mint elsőre tűnik. A tapasztalat az, hogy a hazai időjárási viszonyokat tekintve, ha felsózott úton nem használjuk, esős napokat követően pedig estére rendre áttörölgetjük a felniket, 1-2 évig biztosan megtartják a fényüket. Az ápolásban segítségünkre lehetnek mindebben a különféle, kifejezetten erre a célra készült kézi polírozó paszták is, melyekkel időközönként újjávarázsolhatjuk a felni fényét. Hacsak nem padkázzuk őket halálra, az időszakos újrapolírozás költségei sem magasak egyáltalán, tekintve, hogy durván csiszolni ez esetben már nem kell.

Egyéb megoldások

A polírozott felnik védelmére, a rendszeres ápolást kiváltandó, egyéb megoldások is léteznek. Az egyik kézenfekvő opció, a gyárilag krómozott kerekekhez hasonlatosan, a felnik lakkozása lehet. Ennek hátulütője, hogy a polírozott alumíniumon a lakk egyáltalán nem tapad meg, gyakorlatilag olyan lesz, mintha a felületre egy fóliát zsugorítanánk rá. Ezek után azonban nem elég, hogy a felni fénye sem lesz ugyanolyan, mint natúr állapotában, de elég egy egészen apró kavics, amitől a lakk megsérül, a víz aláfolyik, és már szép nagy darabokban pattogzik is le az egész – mellékhatásként pedig még a polír felület is szépen bemattul.

A másik ismert lehetőség a nanotechnológiás kezelés. Hasonlóan a szélvédőhöz és a lakkozáshoz, kifejezetten felnikre is létezik eljárás, ami a víztaszítóvá teszi a felületüket. A technológiáról hamarosan oldalunkon is részletesen olvashattok, az pedig, hogy mindez polírozott esetben is működik-e, jelenleg is tesztelés alatt áll. Az eredményekről tavasszal beszámolunk!
Tomi:
Mint szerelő biztos vannak ismerőseid, kapcsolataid. Nem tudnád nekem megkérdezni hogy políozott alumíniumot érdemes-e valamivel lekezelni (lakk vagy mittomén), hogy ne oxidálódjon?
Üdv jimmy1!

Most már nálunk is ömlik, remélem holnapra elcsitul.
Szia Tomi!

Mi a fene van már megint? Nem csereszabatos a kipuffantó? Az önindító volt a rossz? Csütörtökön kijöhetnél velem, a sátrat is segíthetnéd felverni.
hogy rohassza rá az eget! Motorral jöttem dolgozni tegnap este,most meg szakad az eső
Jól van,akkor már lehet hogy rám is rámfér egy nagy adag kv
Csak benézek egy KV ra
Sajna ez mindig igy van....ha valamit kicserél az ember azt tuti faragni kell mert nem passzol. De mi ott leszünk és várunk téged
Jó nektek!Ma megscináltam az öninditómat,meg felraktam az uj kiput,de sajna a hátsó két felfogatócsavar helye 2 cm el hátrább és lejjebb van ,igy holnap a szerelő barátomnál du kissé majd átalakul a lánghegesztőtől azthiszem!
Pacsára első nap akkor ha összejön a motor kinézek egy rövid időre ha az öregek is ugy lesznek!