Húzunk még nyugi:) Most csak érdekesség képp hírdettem meg. ' hét után leszedem. Ősszel akarom cak eladni.
Jövő hétvégén Györökön leszek, vasárnap meg persze sármellék. OB futam lesz, szal várhatóan elégsok izmos gép lesz szal tuti nemindulok mert akik a bajnokságban mennek azokat nemtudnám már elkenni veszíteni meg utálok
Én benne vagyok egy közös gurulásba ,csak dél körül megyek szülinapozni és nem tudom mikor végzek! 2-3körül max szerintem úgy hogy csörgök amint tudok indulni és utánnatok megyek... Valami elérhetőséget adjon aki tuti megy!
A gumi típusa a gyári profilmélység (mm) 27 kör után bal oldalon elől/hátul (mm) 27 kör után középen elől/hátul (mm) 27 kör után jobb oldalon elől/hátul (mm)
Érdekesek az adatok. A Bridgestone bírta a legjobban, bár a Michelin sem maradt sokkal el tőle. Ellenben a Pirelli látványosan jobban kopott. Hátul bal és jobb oldalon is pár tized mm-rel kevesebbet mértünk, mint a többinél, középen viszont több, mint 1 mm volt a különbség. Ez nagyon sok, de az első guminál még nagyobb eltéréseket találunk. Gyakorlatilag ugyanolyan mértékű kopást olvastunk le az első Supercorsa-n, mint a hátsóján, míg a másik két márkánál bal és jobb oldalon sokkal több gumi maradt. Ha abból indulunk ki, hogy minél lágyabb egy abroncs, annál többet "kenünk fel belőle" az aszfaltra, ami ugye annál nagyobb tapadásra vezethető vissza, akkor elméletben Rizinek a Pirellivel kellene a leggyorsabb időt produkálnia, majd utána a Michelin-nek és végül szinte ugyanolyan kör mellett a Bridgestone-nak kell jönnie. Hát akkor nézzük az időket. A táblázatban emellett a hátsó gumi felületi hőmérsékletét is feltüntettük, amit egy lézeres mérővel mértünk meg a gyors körök után.
A gumi típusonként a legjobb kör és a mért hőmérséklet BenZso Endre Rizmayer Gábor bruttó kisker. ár / garnitúra
Michelin Power One 2,07.3 / 64°C 2,25.6 / 48°C 2,00.5 / 74°C 99.000 Ft
Bridgestone BT-003 2,07.0 / 58°C 2,22.3 / 48°C 2,00.7 / 58°C 88.600 Ft
Pirelli Diablo Supercorsa 2,06.2 / 59°C 2,21.1 / 52°C 1,59,4 / 62°C 82.000 Ft
Húzunk még nyugi:) Most csak érdekesség képp hírdettem meg. ' hét után leszedem. Ősszel akarom cak eladni.
Jövő hétvégén Györökön leszek, vasárnap meg persze sármellék. OB futam lesz, szal várhatóan elégsok izmos gép lesz szal tuti nemindulok mert akik a bajnokságban mennek azokat nemtudnám már elkenni veszíteni meg utálok
Valami közös gurulás és majális?
Május 1-én milyen program lesz Keszthelyen nem tudjátok?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Valaki kéri?:)
Menni kéne valamerre.....
Michelin Power One 4,2 3,2 / 2,5 3,3 / 3,2 3,0 / 2,2
Bridgestone BT-003 4 3,4 / 2,6 3,3 / 3,6 3,1 / 2,3
Pirelli Diablo Supercorsa 3,9 2,0 / 2,2 2,4 / 2,1 1,9 / 1,9
Érdekesek az adatok. A Bridgestone bírta a legjobban, bár a Michelin sem maradt sokkal el tőle. Ellenben a Pirelli látványosan jobban kopott. Hátul bal és jobb oldalon is pár tized mm-rel kevesebbet mértünk, mint a többinél, középen viszont több, mint 1 mm volt a különbség. Ez nagyon sok, de az első guminál még nagyobb eltéréseket találunk. Gyakorlatilag ugyanolyan mértékű kopást olvastunk le az első Supercorsa-n, mint a hátsóján, míg a másik két márkánál bal és jobb oldalon sokkal több gumi maradt. Ha abból indulunk ki, hogy minél lágyabb egy abroncs, annál többet "kenünk fel belőle" az aszfaltra, ami ugye annál nagyobb tapadásra vezethető vissza, akkor elméletben Rizinek a Pirellivel kellene a leggyorsabb időt produkálnia, majd utána a Michelin-nek és végül szinte ugyanolyan kör mellett a Bridgestone-nak kell jönnie. Hát akkor nézzük az időket. A táblázatban emellett a hátsó gumi felületi hőmérsékletét is feltüntettük, amit egy lézeres mérővel mértünk meg a gyors körök után.
A gumi típusonként a legjobb kör és a mért hőmérséklet BenZso Endre Rizmayer Gábor bruttó kisker. ár / garnitúra
Michelin Power One 2,07.3 / 64°C 2,25.6 / 48°C 2,00.5 / 74°C 99.000 Ft
Bridgestone BT-003 2,07.0 / 58°C 2,22.3 / 48°C 2,00.7 / 58°C 88.600 Ft
Pirelli Diablo Supercorsa 2,06.2 / 59°C 2,21.1 / 52°C 1,59,4 / 62°C 82.000 Ft