Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viszont nekem lenne olyan kérdésem használt már valaki a cicusban XADO olajat?Milyen a viselkedése,jobb vagy nem a Motul-tól?
Az enyém be van fújva.Fékcsőre meg nem tudok én még mondani semmit viszont fékolajat a szerelő ismerősöm azt mondta hogy csak dot4-et tegyek.
Nekem most több szerelő is azt mondta, hogy ezt nem kell fújni semmivel, csak a sport légszűrőket.
Légszűrő olajjal be kell fújni
Írtam az előbb, csak nem válaszban, hogy megrendeltem a Hiflofiltro 4611-es levegőszűrőt. Köszi a segítséget!

Ezeket a levegőszűrőket kell valahogy kezelni? Vagy csak egyszerűen bele kell tenni?
Köszi a választ! Megrendeltem már a Hiflofiltro 4611-et, csak még azt nem tudom, hogy teszem bele...

És ha már alkatrészekről beszélünk
Fékcsövet és fékolajat is szeretnék cserélni rajta. Tudtok tippet adni, hogy mire érdemes?
OEM Parts itt ki tudod keresni motor tipus és évjárat szerint
Sziasztok!

Tudtok segíteni, hogy gyárilag milyen levegőszűrő kell a Thundecat-be?

Köszi előre is!
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül kinél, merre kódorog az exmotorom?
Rendszáma: UJN-585
2001-es
Köszi!
Rég elvitték...
Szia Cat-tis lehet hogy érdekelnének a karok de nekem yzf 1000-es tunderace van arra is jó lenne? és mi az ára
Helló Mindenki.Nagyon Boldog Karácsonyt!
Itt az alkalom hogy meglepjétek magatokat Karácsonyra:
T6 alumíniumból, CNC esztergált, rövidített-sport fékkarjaim új gazdát keresnek! 6 fokozatban állítható a kar távolsága a csutkától. Nagyon szép kékes árnyalatú, olyan mint amikor a leömlő a hő hatásától elszíneződik. E-bay-es cucc Indonesiaból!
Keressetek itt: cserebere0000@gmail.com
Köszi.
És még egy 5let: ha pl alapjáraton vagy menet közben 5e-s fordulat elérésekor a moci megy rendesen de a mutató visszaesik, az gondolom, szerencsésebb esetben a mérő hibája, bár a szerkezeti működése miatt azt várnám hogy addig felmegy és ott marad, rosszabb esetben, amire saccolnék, az elektronika vezérő dobozában lehet a problematika. Ergó: én egy másik vezérlővel kipróbálnám első körben.
A fordulatszám mérő hibakijelzése nem teljesen így működik!
Alapjáraton ha van valami hiba a mutató felmegy valamelyik számhoz, majd visszaesik. A konkrét számokhoz tartozik maga a hiba oka. De a hibakódokat ne kérdezd, mert jó a gép

Egyszerűen csekkolható a rencer: pl a tank alatt széthúzod az elektromos csatit ( üa szint kontrol), ennek a hibakódja a 7-es, tehát alapjáraton kis idő eltelte után a fordszám mutató beáll a 7-esre, majd vissza az alapjárati értékre.
Nálam egyszer volt egy utángyártott fejidom, az illesztések jók voltak, de az anyag sokkal vékonyabb és hajlékonyabb volt. Én megváltam tőle...

Ha van valakinek esetleg egy fejidom tartó konzol a sufniban, ami 1000% hogy nem volt már deformálódva, az keressen meg. Emil az adatlapomon.

Ha valakinek meg kellene mindkét oldalra "oldalidom" az is írhat
Sziasztok!Tud valaki véleményt mondani utángyártott fejidomokról?Majosházán találtam egy ilyet akik legyártják vagy van legyártott csak nem tudom mennyire stimmelnek.Köszi előre is a választ.
Ha jól emlékszem Ez még igy jelzi a hibàt mert ilyen kőkorszaki moci, nincs benne computer.A Többiek megirjàk ez mit jelent.
Üdv mindenkinek!
Olyan ügyben fordulok hozzátok, hogy most szeretnék venni egy Thundercatot és azt szeretném kérdezni mire figyeljek oda vételkor?
Az eladó azt mondja, hogy a fordulatszámmérő 5-ezerig mér utána visszaesik ennek mi lehet az oka és, hogy lehet orvosolni a problémát?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Szia! Milyen fogaskerekek maradtak? Nekem a hátsó tengelyen ,amin a lánckerék van , a lánckeréktöl az első második kellene ha jók! A képen látod ! Léptetővillát már rendeltem.
Nekem maradt pár használt fogaskerék. A kettest anno nekem is kidobta ezért cseréltük ki inkább az összeset. Léptető villát is érdemes megnézni.
Sziaszto! Tud valaki thundercat váltó fogaskereket külön , nem egyben váltót?
Abszolute