-lánc(DID), lánckerekek(JT), fékbetét előre(EBC), első féktárcsa
-gumik
-főleg első telók esetleges olajszivárgása
-hátsó telóban a gáz megléte
-motor: erről sokat lehetne írni, de az általános dolgokat nézd-hallgasd rajta(vagy szerelő) Egy helyes karbi és szelephézag beállítás csodákra képes. Vezérmű lánc se jó ha meg van nyúlva.
-kuplung állapota
-kormánycsapágy állapota
Ezek általános dolgok, én nem gondolom hogy van típusra jellemző hibája, bár a második fokozatot sokan mondják hogy nagyon érezni kell mert általában az reccsen egy kicsit az egyesből felváltáskor (nekem is)
És ne a km óra állás alapján dönts, hanem a műszaki állapotot nézd. Egy 97-es gépbe nagy valószínűséggel úgysem a valós futást mutatja a magyar piacot ismerve. Nekem is 97-es egyébként, nevetek is azon hogy az 50000-et most léptem át a héten.
Kényelmesnek kényelmes lesz, de ezzel a testsúllyal (és most nem leszólás vagy fikázás, félre ne értsd) igen csak pörgetned kell majd hogy menjen is. Ha kényelmesen szeretsz motorozgatni, akkor elég a Cat. De ha mondjuk vinnéd az asszonyt is, ahogy én is szoktam, akkor hogy a csapattól ne maradjak le, 6-7000 körül kell forgatni minimum. Ilyenek a 600-asok.
Szóval a kérdés az: mire akarod használni?
Motor vásárlás előtt állok, így bátorkodom egy kis segítséget kérni Tőletek veteránoktól
Mikre kell odafigyelni a vásárláskor? Egy 97-est néztem ki, van rajta műszaki is.
Egy 192 centis 110 kilós embernek mennyire lesz kényelmes?
Én mindig kitűnően érzem magam,főleg ha nem vagy ott.... Na jó legyen Vasárnap majd lebeszélem a Pappal,hogy kicsit kések a miséről, úgy is hamar elmegy a kedved az egésztől vagy te is kikötsz a Merényiben.......
.. nem is tudom ki ajánlotta a csapatot, vidd el, pikk pakk megóóódják. .. motor nélkül kicsit nehéz, de épp ezért írtam a apróóóbetüst, csak hogy ne érezd magad szarul.
Te senkiházi 2.0, pont ennyi az iQ is. A Mr El b@szta bandi legalább ki mert állni Te pöcs!Nem 1 klímás irodából írogatott.Először lépjél ki a Való világba majom.Úgy tényleg nehéz körbemotorozni valakit ha el sem jön na ennyit rólad......
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni, cat vezérműlánc gyári méret kellene mert szerintem megnyúlt! Hallottam hogy úgy nézik meg hogy 20 szemet megmérnek és összehasonlítják a gyári mérettel
-gumik
-főleg első telók esetleges olajszivárgása
-hátsó telóban a gáz megléte
-motor: erről sokat lehetne írni, de az általános dolgokat nézd-hallgasd rajta(vagy szerelő) Egy helyes karbi és szelephézag beállítás csodákra képes. Vezérmű lánc se jó ha meg van nyúlva.
-kuplung állapota
-kormánycsapágy állapota
Ezek általános dolgok, én nem gondolom hogy van típusra jellemző hibája, bár a második fokozatot sokan mondják hogy nagyon érezni kell mert általában az reccsen egy kicsit az egyesből felváltáskor (nekem is)
És ne a km óra állás alapján dönts, hanem a műszaki állapotot nézd. Egy 97-es gépbe nagy valószínűséggel úgysem a valós futást mutatja a magyar piacot ismerve. Nekem is 97-es egyébként, nevetek is azon hogy az 50000-et most léptem át a héten.