Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv ! egy ilyen maradt .
Sziasztok.
Motul 20W50 jó bele?
Illetve nincs valakinek elfekvőben tanksapkája? Köszönöm
Egy kis érdekesség miért vigyázzon mindenki a benzin tankra
mert nem volt keresztanyja

egyébként meg két eltérő koncepciójú gépről van szó
Sziasztok!Tudja valaki,hogy ha a 600-asnak és az 1000-esnek van neve,akkor a 750-esnek miért nincs?Kíváncsi lennék rá.
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
Valakinek esetleg van eladó bordó / ezüst motor tankja? Képen látható motorhoz kellene. Esetleg ha nincs senkinek akkor tud valaki olyan szakembert aki javít + fest motor tankot? ( ököl méretű horpadast)
Na kérem szépen. A megoldás: fél liter víz a tankban. Hogy hogy került oda, arról ötletem sincs. Két évet állt, mielőtt megvettem, de azóta már mentem vele kb 1000 km-t, ki kellett volna jönnie rögtön az elején. Meg nem áztam nagyon azóta, csak néhány csepp. Mindig ponyva alatt van, szóval állva sem nagyon mehetett bele. A tanksapka kicsit laza, esetleg ott. Vagy a sz*r benzin. Ha valakinek van ötlete, szóljon :)
Benzinpumpát csak annyira nézte meg, hogy működik. Mikor pumpát kihagyva töltött benzint a karbiba, akkor is köhögött, szóval nem a pumpa a gond.
A szűrő, amiről mesélek két darab kis L alakú csövecske a karbisor kormány felőli oldalán a légszűrő alatt. Amennyire látom, levegőt szív onnan, csak nem tudom, hogy lehet olyan, hogy a légszűrőt kihagyva szív máshonnan levegőt.
A gyertyacsere tervben van, szerdán az is meglesz. Már csak el kéne juttatnom valahogy a motort a szerelőhöz, de egyelőre nincs ötletem. Max odatolom. Szerintem egy óra alatt odaérek vele :)
Tegnap mentem 5-10km-ert.. Beugrottam boltba.. Közbe járt a motor.. Mire vissza értem láttam hogy elkezdett csöpögni az olaj.. Felvillant a műszerfalon az olaj piros jelző.. Aztán egyszer csak kialudt mintha misem történt volna... Gyorsan haza mentem.. Kapu előtt jarattam tovább a motort hátha megint megtörténik.. De nem történt semmi.. Lelasitottam a motort és ilyen rotyogo/szörcsöcsö hang volt kb 4-5 percig.. Hűtő vizet néztem ott megvolt a kellő mennyiség.... Elmúlt pár hétben eléggé sűrűn kell olajat után töltenem.. Általában 3-4 fokozatba ha 5-8 ezres fordulatal megyek hamar kivilan az olaj jelző (hamar.. 1het használat után napi 100-150km) szóval durvan 700-800km után.. De ez a tegnapi jelenség meglepetés volt... Ma reggel néztem a motort egy csepp olaj se volt a motor alatt.. (eddig se) esetleg így elsőre valami tipp mi lehet?
heló! az üzemanyagot akkor szállitja rendesen, folyamatosan? (ha visszaolvasod, nekem is hasonló bajom volt, be is szartam), de nekem szerencsére csak benzinpumpa kapcsoló volt a baj, bár ha szerelőnél voltál, csak megnézte.. viszont a légszűrő után még egy szűrő? az enyémben nincs..hogy néz ki? próbáld azt kivenni, lehet, hogy nem benzint, hanem levegőt nem kap.. (a harmadik alap, meg a szikra még a kérdés)
na mindegy, ha kiderül, megirnád azért mi volt?
A helyedben elugranék Celldömölkre a CMA motorhoz, és / vagy felhívnám a nagykőrösi bontót.
Helló
Ilyen relét keresek
Uraim! Okulásképpen egy kis történet: Két hónapja nálam a motor, eddig még nem hajtottam meg rendesen. Két hete kb kimentünk vele végre autópályára. 150-160 körül egyszercsak ledadogott, rángatott, csörgött-zörgött, majd ahogy kihúzódtam egy benzinkúthoz, le is állt. Újraindult kb egy perc múlva, de onnantól komolyabb gyorsításra már nem képes, dadog, csörög, rángat, mintha nem kapna üzemanyagot.
Csütörtökön elvittem ismerős szerelőhöz, aki kitakarította a karbit (elég dzsuvás volt, főleg a schuber membránjai alatt), meg szinkronizálta is. Talált a légszűrő alatt két kis L alakú csövecskét, amik egy rövid gumicsővel csatlakoznak a karbisorhoz, és amiben elvileg van valami szűrő. Azok a szűrők mozognak benne és szerintem nem kéne, hogy mozogjanak, illetve szerinte a belseje van eltörve és az szemetelte tele a karbit. Mindenesetre nincs ötletem, hogy mi a fene lehet ez a két kis izé. Ha valaki hozzáértő elmondaná, örülnék.
Szóval a tisztítás utána mentem vele és semmi gond nem volt kb 40km-en keresztül, amikor megint előadta a kis rángatós, köhögős, dadogós magánszámát. Csakhogy most már alig akar elindulni. Folyamatosan leáll, métereket lehet vele megtenni csak. Jövő hét szerviz, aztán reméljük, hogy megtalálják a hiba okát. Addig is, ha a kedves márkatársaknak van valami ötletük, ne tartsák magukban :) Köszönöm
A képek:
Műanyag, javított meggy / fekete első sárvédő eladó.

Saját gépre akartam, de annyira más a rögzítés, hogy inkább nem vacakolok vele.
Ára 8k + posta
Hamarosan teszek fel képeket is.
ha jól tudom csak topcase van gyári tartó, épp úgy mint az fzr1000-hez

http://www.motorbikesandparts....
Idomokra nagyon Vigyaz, én közel fél évig rohangáltam jobb oldali idomért + ülés alatti idomért + fej idomért. Szerencsére hasznaltan oldal és ülés alatti idomot 36.000ft + benzin
. Megúsztam

Fejidomot most sikerült pont ma szereznem 40
000ft... Már csak a sötétített plexit várom (bubis) 32.000ft (ebay)

Vörös / ezüst... Nem össze keverendö a piros fehérrel ;)

Esetleg hátsó táska tartó + táskát (doboz) hol találok? Gondolom ebayen is van csak angolul nem tudom hogy mit írjak be. De ha netán valakinek van eladó akkor érdekelne

Nah de egyszóval gyári idomot nagyon nehéz találni megfelelő színben... Ebayen made in china után gyártott elvileg nem nagyon passzolnak + 1 év után hajlamos kifakulni.. Youtuben és pár ember tapasztalata szerint.
https://motoralkatresz.eu/termekek/Tourmax/050_601_uzemanyag_szivattyu_kapcsolo/
én múlt héten vettem meg ezt, nekem mondjuk egyáltalán nem vette fel a fordulatot, épphogy beindult, de most nagyon fasza ;)
Ide kint találni fogsz szépet biztosan. Sokkal jobb állapotban vannak az itteni gépek! Én ha elmegyek motorozni mindig találkozom egyel-kettővel!
A Mo.-i kínálat elég lehangoló, csak leszakadt gépek vannak és az áruk is magas ahhoz képest! Sőt egyre drágábbak mert jó ideje csak azok a motorok vannak az országban amik 2008-as válság előtt bekerültek. Amik azóta csak amortizálódtak...
Szia.
Hát... Az a helyzet hogy Németországban lakom és itt élek, szóval magyar papíros járművet nem nagyon használhatok.... Meg gyári kék színűeket keresgélek, jobban is tetszenek, meg pl a ruhám is kék. Szerencsére választék van idekint, szóval jobban járok ha itt keresek vasat, pláne hogy a TÜV sokkal keményebb mint a magyar műszakiztatás.
Azért köszönöm az ajánlatot.
Hello, javaslom az enyémet :) elég tuti darab :)
Nincs valakinek elfekvőben egy benzinpumpája? Szerelő szerint azért dadog gyorsításnál.
Sziasztok!
Terveztem "új" motor vásárlását... Sokáig tervezgettem hogy sokkal újabb motort veszek a jelenleginél (FZ 750 Genesis saját kezűleg átalakítva és tuningolva) de aztán leragadtam az R1 és a ThunderAce ötletnél... Aztán most sok morfondírozás után a Thunderace felé hajlik a mérleg.... Imádom a sportmotorokat, de én rengeteget megyek motorral, tavaly 43.000km-el zártam az évet, pedig volt másfél hónap kihagyásom baleset miatt... szóval kényelem miatt inkább ThunderAce amire a választás esne.
Szóval.... Nagyjából ismerem a típust, FZ/FZR-ek megfordultak nálam, (FZR 600, FZR 1000 Genesis, FZR 1000 EXUP és ugye FZ 750 Genesis) de mégis felteszem a kérdést.... mire kell nagyon figyelni vásárláskor? Alkatrész, idomok meg ilyesmi mennyire beszerezhető hozzá? Jelenleg németországban élek, nézegettem idekint jópárat neten, jóval szeppek mint az otthoniak, de a küllem csak egy dolog ugyebár...
Sziasztok,

Eladó a kedvencem, mert nem használom... :(

https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_1000_r_thunderace-11581338