Sokat mentem az Ace-el kb. 10.000km-t.Horvátországot is megjártuk vele.
Mivel hiányosan vettem 2005 Januárjában("97-es évj.) igen nehéz volt az alkatrészeket beszerezni hozzá mivel az országban ha jól tudom 50db-nál kevesebb van belőle.Ezért kihangsúlyozom vigyázzatok rá nagyon, az alkatrészeit horrorisztikus árba mérik,és bár nem egy túl drága motor(1M-1,5M) a motortolvajok is kedvelik ezért ha tehetitek és be akarjátok biztosítani magatokat egy ABUS(15-20as biztonságszintű) lánc ill. egy Pageres riasztó majdhogynem esélytelenné teszi az ellopását, legalábbis nem a tieteket fogják vinni hanem egy könnyebben vihetőt.Ez is valami.a lánc kb. 20-25e, a risztó 65e örökélet garival pagerrel(Boldog Gabi féle ).Azért vagyok óvatos mert az enyémet eladás előtt 2 nappal akarták elvinni, valószínű vagy megzavarták vagy vissza akartak jönni érte később mindenesetre a láncomat("gyagyi" anyagú volt) 98% ban átvágták-az ACE-be még nem volt riasztó. .Az alkatrészek némelyikét az E bayről vettem(hűtő,csavarszett,műszerfaltartó idom..stb)bár ott sincs mindig minden van amire heteket hónapokat kell várni mire felrakják...és amikor megjön nem teljesen az jön amit vártál.A hűtőm jó volt viszont a műszerfaltartó javított,sérült volt ami csak felrakáskor derült ki.Idegileg a januártól májusig tartó időszakban teljesen kikészültem az alkatrész pótlások miatt(volt hogy előre utaltam 60e ft-ot és nem tudtam kapok e érte valamit!)Jó motor,erős motor, a Mátrában nagyokat borítottam vele bár a súlyából adódóan nem teljesen oda való de azért egy jó gumiválasztás ami esetleg kicsit "ragadósabb",sportosabb sokat segít a kanyarvadászaton.
A fék bitang jó volt rajta, de erről a yamaha mindig is híres volt.Mivel túraplexi volt rajta autópályán óra szerint 270-nél nem tudtam többet menni vele ami 250km/h körül van valójában.Amiért megváltam tőle az elsődlegesen az olajfogyasztása volt.(1,2L/1000km)
Mindent kipróbáltam de nem csökkent, és egy kicsit kezdtem unni, hogy több olajat veszek mint benzint.A túrák alkalmával olajcipelés,töltögetés mindig játszott és ez egy kicsit üröm volt az örömben....
Sokat foglalkoztam a kérdéssel a motorfórum.hu-n is ott még részletesebben leírtam miért is váltottam valójában GSX-R 1000-re.A 2. személynek a hátsó ülés nem túl kényelmes a látszat ellenére, a mi esetünkben "térdfájdítós" volt.Akrapovic Titan dob volt rajta tehát a hangjával nem volt gond....
Előtte az FZR 1000 is zabálta az olajat úgyhogy besokaltam!A gixxer 2002-es évj. és koránál fogva mérgesebb,erősebb,könnyebb és nem fogyaszt 1dl olajat se 6-7e km alatt.
De azért a Thunderace a zömök,telt formáival,erős blokkjával azért még mindig a szívem csücskében van!
Sziasztok!
Benéztem hozzátok ha nem gond bár a motorforum.hu-n lelkesen írogattam ameddig be nem döglött... 8 hónapot nyüstöltem az ACE-t tapasztalatom van róla bőven...
Pohi:
"96 ban volt R1? Sztem csak "98-ban debütált addig FZR 1000 volt....
Az árát nem tudom pontosan de ami tuti "00-ben 2,5M volt az utsó évjáratoké("01-"02) pedig 2,7-2,8M.
Meg nem mondom mennyi volt...... , de szerintem biztos volt vagy 2.5 milla 96-ban, bár fene tudja, akkor végülis csúcsgép volt, ha csak sport-túra is, az R1 miatt.
Na ezen én vagyok, mikor megvettem a ruhámat. A moci épp takarítás alatt volt szétszedve.
Ott ahol kilóg a kulcs.... ott kell felnyúlni. De szerintem szedd le a hátsó idomot és akkor látványosabb, könnyebben meglátod megvan e. A jobb oldali elméletileg hiányozhat, ha valami barom letörte, de a bal oldali egybe van építve az ülészárral.
Nem én vagyok egyiken sem, csak a net.-ről szedtem le őket annak idején.
A tesztelő hülyéknek meg ne hidd el, hogy nincs kapaszkodó, mert VAN! Ha megnézed a hátsó farok idomot van rajta mindkét oldalt egy rés, na ha ott benyúlsz azon belül van a kapadszkodó. Az enyémbe is csak akkor vettem észre mikor szétszedtem. Eléggé ki volt lötsögősödve a jobb oldali, mert műanyag pattintós. Egy kis bilinccsel összehúzattam és már stabil is lett. Tehát nézd meg jobban van ott kapaszkodó
Mijjé nem tudok képet feltölteni?Túl nagy?
Mivel hiányosan vettem 2005 Januárjában("97-es évj.) igen nehéz volt az alkatrészeket beszerezni hozzá mivel az országban ha jól tudom 50db-nál kevesebb van belőle.Ezért kihangsúlyozom vigyázzatok rá nagyon, az alkatrészeit horrorisztikus árba mérik,és bár nem egy túl drága motor(1M-1,5M) a motortolvajok is kedvelik ezért ha tehetitek és be akarjátok biztosítani magatokat egy ABUS(15-20as biztonságszintű) lánc ill. egy Pageres riasztó majdhogynem esélytelenné teszi az ellopását, legalábbis nem a tieteket fogják vinni hanem egy könnyebben vihetőt.Ez is valami.a lánc kb. 20-25e, a risztó 65e örökélet garival pagerrel(Boldog Gabi féle ).Azért vagyok óvatos mert az enyémet eladás előtt 2 nappal akarták elvinni, valószínű vagy megzavarták vagy vissza akartak jönni érte később mindenesetre a láncomat("gyagyi" anyagú volt) 98% ban átvágták-az ACE-be még nem volt riasztó. .Az alkatrészek némelyikét az E bayről vettem(hűtő,csavarszett,műszerfaltartó idom..stb)bár ott sincs mindig minden van amire heteket hónapokat kell várni mire felrakják...és amikor megjön nem teljesen az jön amit vártál.A hűtőm jó volt viszont a műszerfaltartó javított,sérült volt ami csak felrakáskor derült ki.Idegileg a januártól májusig tartó időszakban teljesen kikészültem az alkatrész pótlások miatt(volt hogy előre utaltam 60e ft-ot és nem tudtam kapok e érte valamit!)Jó motor,erős motor, a Mátrában nagyokat borítottam vele bár a súlyából adódóan nem teljesen oda való de azért egy jó gumiválasztás ami esetleg kicsit "ragadósabb",sportosabb sokat segít a kanyarvadászaton.
A fék bitang jó volt rajta, de erről a yamaha mindig is híres volt.Mivel túraplexi volt rajta autópályán óra szerint 270-nél nem tudtam többet menni vele ami 250km/h körül van valójában.Amiért megváltam tőle az elsődlegesen az olajfogyasztása volt.(1,2L/1000km)
Mindent kipróbáltam de nem csökkent, és egy kicsit kezdtem unni, hogy több olajat veszek mint benzint.A túrák alkalmával olajcipelés,töltögetés mindig játszott és ez egy kicsit üröm volt az örömben....
Sokat foglalkoztam a kérdéssel a motorfórum.hu-n is ott még részletesebben leírtam miért is váltottam valójában GSX-R 1000-re.A 2. személynek a hátsó ülés nem túl kényelmes a látszat ellenére, a mi esetünkben "térdfájdítós" volt.Akrapovic Titan dob volt rajta tehát a hangjával nem volt gond....
Előtte az FZR 1000 is zabálta az olajat úgyhogy besokaltam!A gixxer 2002-es évj. és koránál fogva mérgesebb,erősebb,könnyebb és nem fogyaszt 1dl olajat se 6-7e km alatt.
De azért a Thunderace a zömök,telt formáival,erős blokkjával azért még mindig a szívem csücskében van!
Mondtam én, hogy ideje már otthagyni a másik fórumot . Ott még mindíg Iván napja van nem ?
Benéztem hozzátok ha nem gond bár a motorforum.hu-n lelkesen írogattam ameddig be nem döglött... 8 hónapot nyüstöltem az ACE-t tapasztalatom van róla bőven...
Pohi:
"96 ban volt R1? Sztem csak "98-ban debütált addig FZR 1000 volt....
Az árát nem tudom pontosan de ami tuti "00-ben 2,5M volt az utsó évjáratoké("01-"02) pedig 2,7-2,8M.
Meg nem mondom mennyi volt...... , de szerintem biztos volt vagy 2.5 milla 96-ban, bár fene tudja, akkor végülis csúcsgép volt, ha csak sport-túra is, az R1 miatt.
Még egy kérdés: ujkorában mennyi volt az Aceknak az ára? Esetleg a ma még futó tipusokhoz képest (R1,/R6) hogy arányolhatott.
kb. 15 perc alatt le tudsz szedni mindent, kivéve a fejidomot. Nekem elsőre volt vagy 30 perc még lekínlódtam meg a felrakása is csak külön
Na ezen én vagyok, mikor megvettem a ruhámat. A moci épp takarítás alatt volt szétszedve.
Ott ahol kilóg a kulcs.... ott kell felnyúlni. De szerintem szedd le a hátsó idomot és akkor látványosabb, könnyebben meglátod megvan e. A jobb oldali elméletileg hiányozhat, ha valami barom letörte, de a bal oldali egybe van építve az ülészárral.
Nem én vagyok egyiken sem, csak a net.-ről szedtem le őket annak idején.
A tesztelő hülyéknek meg ne hidd el, hogy nincs kapaszkodó, mert VAN! Ha megnézed a hátsó farok idomot van rajta mindkét oldalt egy rés, na ha ott benyúlsz azon belül van a kapadszkodó. Az enyémbe is csak akkor vettem észre mikor szétszedtem. Eléggé ki volt lötsögősödve a jobb oldali, mert műanyag pattintós. Egy kis bilinccsel összehúzattam és már stabil is lett. Tehát nézd meg jobban van ott kapaszkodó
2.Apa tanítja, hogy is kell ezt