Rendőr még egyáltalán? Csak azért mert úgy tudom van pénzük rendesen. Hátha átszált a családi bizniszbe. Ha látod mond neki, hogy üdvözli őt pohi a PK.
Az ACE nagyon kényelmes és nagyon megy, ha hosszú távokra tervezed, ha nem akarsz hasalni a motoron akkor azt válaszd (a szélvédelem is nagyon jó, mert nagyok az idomok). A kanyarban jó, ha ráéreztél, de jóval nehezebben kezelhető mint egy sportmotor, mert nehéz (az R1-től 30 kilóval nehezebb), testes, széles. Ha nem jött volna össze ilyen jó áron az R1 valószínűleg újra Ace-t vettem volna.
Eladtam 350.000 Ft-ért. Amúgy sérült az összes idom, az első villák használhatatlanná törtek, a segédváz elgörbült kicsit, szívatókar letört, más minden egybe maradt. Az első kerék jónak tűnt de fene tudja. Motorikusan jó volt, kipufogó állatul szólt és egyben maradt.
Azt elhiszem nektek, csak tudod az én 54 évemmel már a derekamra is figyelemre kell lennem, meg félek hogy a békaülés se szereti a lábam. De majd meglátjuk mert még tényleg nem tudtam vele menni.
Apropo: egy elérhetőséget írjál légyszi hogy tudjak jelentkezni a kipuff miatt: az enyém: lipics@wald.hu
Pohi szerinted mennyivel turásabb a Thunderace mint az R1-es? Nagy a külömbség?
Mert ugye pályára , kanyarvadászatra nyilván az R1 sokkal jobb, de nálam sajna már a kényelem fontosabb.
Ti nem csináltok magatoknak profilt?
Van még egy ismerősöm Sárisápról őa Schummel Zsolt együtt jártunk rendőr suliba, őt is ismered?
Az ACE nagyon kényelmes és nagyon megy, ha hosszú távokra tervezed, ha nem akarsz hasalni a motoron akkor azt válaszd (a szélvédelem is nagyon jó, mert nagyok az idomok). A kanyarban jó, ha ráéreztél, de jóval nehezebben kezelhető mint egy sportmotor, mert nehéz (az R1-től 30 kilóval nehezebb), testes, széles. Ha nem jött volna össze ilyen jó áron az R1 valószínűleg újra Ace-t vettem volna.
Ő az így már beugrott a neve. Kérj tőlle bocsánatot a nevemben ha találkozol vele, amiért ilyen sorsra jutott az ACE.
Eladtam 350.000 Ft-ért. Amúgy sérült az összes idom, az első villák használhatatlanná törtek, a segédváz elgörbült kicsit, szívatókar letört, más minden egybe maradt. Az első kerék jónak tűnt de fene tudja. Motorikusan jó volt, kipufogó állatul szólt és egyben maradt.
Apropo: egy elérhetőséget írjál légyszi hogy tudjak jelentkezni a kipuff miatt: az enyém: lipics@wald.hu
Mert ugye pályára , kanyarvadászatra nyilván az R1 sokkal jobb, de nálam sajna már a kényelem fontosabb.