Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából attól függ mekkora az olajfogyasztás.Ha 0,5L alatt van érdemes kisérletezni sűrűbb olajjal.
1L fogyasztásnál sajnos nem sokat ér a sűrűbb olaj.A gyári szervízkönyv szerint 20W-40 olaj való bele, de mivel az olajak is fejlődtek a 20W-50 talán a legjobb választás.Kalkuláljátok be a 20W-s olaj azáltal hogy sűrűbb 65-70fok alatt ne nagyon induljatok el vele.Rendesen át kell melegíteni,viszont ha átmelegedett nagyobb teljesítmény mellett illetve városi araszolgatásban amikor a víz 100fok körül mozog optimálisabb kenést biztosít mint a 10W-s társaik.


mondtam mar lehet annyit eszik de nem is megy :DD nem ccm a vilag. haha
Gyerekek még mindin nagyon ovatossan közlekedem a Thunderaceval- no azért a choppererseket helybenhagyom , de még 5,5 lityit se fogyasztott most és 900 km után olajfogyás még nem észlelhető, persze 5-6 ezer fölé nem szoktam pörgetni mert nem volt minek.
Hello C.J.! Én jövö 7en cserélem le az olajat 20w50es motul ásványira.Majd irok,hogy mi a szitu.Nekem 1000km-en 2-3 decit eszik a szintetikusból.Mondjuk hozzáteszem,hogy rákaptam a Hungaroringre és ez által eléggé forgatom a pályanapok alkalmával.
Ja és Feci!

Csináld majd meg az igazolványodat, ha lesz rá időd......, ha a nevemre kattintasz láthatod az enyémet is....
Ave nünü, kolléga!

Akkor ezek szerint jössz? Örülnék neki, úgyis te fertőztél meg, mega a Thunderace-d, ezzel a jóindulatú motoros kórral......... , meg amúgy is csípem a búrádat.......

Ha jönnél, akkor jöhetnél felénk is, bevárnánk és mehetnénk innen együtt, de majd kitalálod addig még.

Csövi!
Szia Pohi !
Sajna otthon még nincs , de egy kicsit tudok kalózkodni a melóhelyen.

Remélem Kunmadarason talákozunk !
Addig is jó ídőt, kanyargós tapadós aszfaltot , jó motorozást kívánok!
Szeva Feci!

Van net.-ed végre ismét.......Isten hozott!!!
Sziasztok Ace - fanok!
Én 2002 - ben cseréltem le a CBR 1000 F - emet egy 96 - os évjáratú piros - fehér - fekete TAcera.
Azóta a géppel már több tizezere kilómétert mentem, és igazából sok hibáját nem tudnám a szemére hányni. Sokvéle túrán ill. " állatkodáson " részt vettünk együtt, ahol igen sok féle és fajta motor volt, de sehol nem hagyott cserben, nem vallottam vele szégyent. Lehet vele gyorsan haladni a városban , szerpentinen kanyarogni , ill. az útóbbi ídőben két személlyel / párommal / ill. sok csomaggal túrázgattam.
Sajnos az enyémnek is van egy kis olajfogyasztása, melyet jeleztem több Yamahás szerelő ismerősömnek. Erre mind azt felelte, hogy " ásványi v. félszinti olaj " , de semmiképpen sem az új " vékony " versenyolajak.
Szerintem tipushiba még a kipufogóban lévő exup szelep " kikopása " mely alapjáraton kissé zavaró hangot ad, de ezzel kapcsolatban is megnyugtattak. hogy ez szerkezeti károsodással nem jár.
Én eddig sa motorinfon voltam regisztrálva , mint kisCheca / akárcsak Soprano / , így új vagyok köztetek. Már ott is terveztünk egy közös gurulást - nem betétlap cserés találkát - , fényképekkel megörökítve.
Amúgy nekem megvan a Superbike mindkét tesztje ,ill. a Motor revű 1996 - os két olyan száma, melyben tesztelik a gépet.
Bocsi, Thunderace-t akartam írni. Kétszer is sikerült elírnom
Sziasztok, üdvözlök minden Thundenrace tulajdonost és szimpatizánst!

Én most vásároltam egy Thunderrace-t, s egyenlőre nagyon meg vagyok elégedve a vassal.
Ellenben kicsit félek az általatok korábban már leírt olajfogyasztástól. Bár az előző gazdi esküdött, hogy nem eszi az olajat. De nyilván ehhez a megfelelő típusút kell választani.
Ezért kérdezem tőletek, hogy szerintetek melyik olaj, olajtípus a legmegfelelőbb ennek a gépnek???
Valóban csak ásványi olaj jöhet számításba???

Kellemes motorozást mindenkinek, üdv.
Igen, de ahhoz elöbb el kéne adni ezt.
egyszer azt mondtad veszel megint egy gs500-at itt az ideje
Nekem túl erős és sportos, inkább valami városi dugóhuzó kellene, de lehet hogy veszek mellé valami robogot. Egyébként meg hibátlan a moci!
Oldpiet

Miért adod el a verdát ??
Azért az nem semmi hogy 70.000 km-nél nincs mérhető kopás
Szerencsére nincs mérhető kopás a hengerben és a főtengely is tökéletes állapotban van amit cserélni kell az a gyűrű sor, mivel ezek fáradnak el a japán motorokban ez az enyémen is látszott , mivel a dugó széle körben szinte fényes volt ,és nem volt rajta korom lerakódás ,itt is szökhet az olaj nekem is meg kell csinálni +még a szelepszárszimringeket is ki akarom cseréltetni ,de csak a gyűrűk és a szimeringek 100 ba kerülnek ,természetesen nem házilag barkácsolom hanem egy nagyon jó szakműhelybe járok ahol nem az a cél hogy megkopaszanak hanem hogy elégedetten távozz a műhelyböl és legközelebb ha problémád van neked vagy a haverodnak ,akkor nyugodt szível és bizalomal tudj oda menni. Neked mit csináltak a mocidon?
Üdv!

Csak érdeklődés szinten kérdezem, mennyi volt a kopása a hengerednek, hány század? A főtengelyt kellett-e csapágyazni, és szakszervízben csinálták-e, vagy saját szerelés?
Mert hasonló műtéten esett án az én motorom is.
Halihó üdvözlök mindenkit!
Szertnék csatlakozni hozátok mivel én is Thunderace tulajdonos vagyok és hasonló tapasztalatom van ,mint már előtem is irtátok az olaj fogyasztásrol 1000km 1 liter olaj használattol fügetlenül ,mondjuk lassan járni azt nem lehet vele és nem is szoktam ,tavaj vettem a gépet és most szedem egy kicsit renbe ,mert az előző gazdája csak hajtotta de a karbantartást azt elhanyagolta rendesen .még bontatlan volt a blokkja amit most kelett szétszedni ,a generátor lánc cseréje miatt ,mert már egy kicsit hangos volt hidegen de jó hír mindenkinek hogy ez kb:70 ezer körül jelentkezik ami sajnos nekem most jött el ,persze az óra szerint csak 45 volt mikor vettem a végére még teszek egy képet.
Ha valakinek megvan az ACE tesztje külgye már át nekem a suzigsxf@freemail.hu címre
Egyébként van elfekvőben egy thunderace Corbin túraülésem ami kényelemben nem hasonlítható össze a gyárival.. Akit érdekel jelezzen mindenképp mert áprilisig tuti elkel.
OldPiet:
Sajnos nem az eredeti szine volt.Amcsiból jött mert ott csúsztak vele, és sajnos a fényezés nem lett túl meggyőző de én már így vettem, egyébként tuti letörtem volna a kezét a fényezőnek!
Tök mindegy mit használsz ha szar akkor gyárilag szar.A "98 as évjárattól orvosolták a problémát amit a 2 belső henger olajlehúzó gyűrűje okozott.Ha már az olajon múlik az régen rossz, ill. 3dl ből lehet 2dl-es fogyasztást csinálni de 1,2L-ből.....
Thommyy:
Örülök hogy tetszik. Ma voltam fékpadi mérésen...háát elég meggyőző volt.Lett beletéve egy "kütyü" is ami az 1,2,3 fokozatból kiveszi a tiltást így 100LE helyett ebben a 3 fokozatban is leadja a 165Le-t.Brutál lett!
Úgy tudom öntvény hengerei vannak az ACE-nek.
A ThanderAce-nek már nikaciles a hengere, vagy az is még öntvényhenger mint az Fzr-é?
Anthony!

A mostani motorodról a képet nem kellett volna feltenned, rámvaló tekintettel. Ezzel baltát állítottál a szivembe! Szerintem ennek a motornak amúgy is ez a szín áll a legjobban, nekem pedig ez a motor áll legközelebb a szivemhez.
Nagyon szép motor! Gratula. Na de nekem aztán sosem lesz ilyen.,......
Üdv!
Antony! Az enyémben van egy csomó ezüst szin , a spoileren meg a tankon. A tied is gyári szin volt?
Olajfogyasztásról: téma volt ,asszem az R1-es topicban is és írták hogy nem szintetikus olaj való bele. Te mit használtál?
2004 tavaszán lett meg az első igazi japán, egy kis FZR 400 "89-es évj. 92-es Nikacilos tunning blokkal...ami elvileg 600-as volt... előtte éveket nyomultam Mz-vel!
Az első japán motorom egy "84-es CB 400-as honda volt amit szelepszárszimeringesen 2db telefonra cseréltem! Soha nem gondoltam volna hogy 1,5 év múlva gixxerem lesz úgy hogy azalatt a 1,5 év alatt 2db 1000-es motor is megfordult a kezem ügyében..
Soha nem lehet tudni mit hoz a jövő!Lehet jól alakul az év neked és idénre meg is lesz a vas!
Az becsüli igazán a paripáját legyen bármi,ha küzdött érte hogy meglegyen a vas,epekedett érte éveken át,lapozgatta fanatikusan a motoros újságokat azt mormolva "nekem ilyen sosem lesz" címszóval.Aki pedig nem így szerezte örülhet mert akkor jól áll anyagilag, viszont azt az érzést soha sem fogja érezni mint amikor egy várva várt álom megvalósul!