Sziasztok valaki tudna adni egy kiindulópontot suzuki rmz 250 2006 hidegen pöcröfre indul de viszont miután brmrlegdzik az istenér nem akar beindulni valaki valami ötlet???
Sziasztok! Van valaki aki régebbi Yamaha yz tipusu motorral foglalkozik vagy foglalkozott? Hatalmas segítségre lenne szükségem illetve tanacsot szeretnek kérni..:)
Nem tudom jó helyen kérdezek, de felteszem. 125ös hengerekhez létezik 180as upgrade kit, aminek a lényege, hogy az 52es hengerfurat és dugattyút egy 62es furatuval cseréljük és így kicsit erősebb motort kapunk. Arról viszont sehol sem írnak, hogy a hengerfejnek a megmaradt 52es átmérője, ami belelóg így a 62mmes furatba azzal mi legyen. elvileg a dugattyú nem érheti el, kérdés, sűrítésnél, égésnél mennyire akadályoz. Mint plusz térfogat az égéstérben nagyobb kompresszióarányt ad vagy éppen miután a dugattyú és ez a perem között a fhp-nál nem lehet több tizedek, vagy max 1 mm-nél még okozhat kopogásos égést is. Az eltávolításával növekszik a térfogat és ezen kételyek megszűnnének, csak kérdés csinált-e már valaki ilyen cserét meghagyva az eredeti 125ös hengerfejet, és ment problémák nélkül.
szarazkarteres a blokk, lehet kulon tartalyba tarolni az olajat meg az ureges vazban kialakitott helyen. az hogy drz eseten miert ott azt nem tudom megkellene kerdezni a nagyon okos japan mernokoket.
de szerintem sporolni akartak a hellyel hogy a blokk minel kisebb/ kompletteb legyen igy ott alakitottak ki neki helyet. meg mivel nem kelett kulon tartaly talan faragtak a motor sulyan is par dekat..
de ez Yamaha krossz topik semmi koze az utcai drz sm-hez szoval ugorj at oda, talan okosabbak is vannak ott mint en.
Sanko_Stuntriding olajcserés videóját néztem a 400-as DRZ-ről és ott mondta :D tudom hogy nem Yamaha csak érdekelt ez a dolog :)
menniyvel jobb a vázban az olaj mint a blokkban? vagy mi ott a szerepe? :D
Amennyit, és ahogyan használod a motorod, bőven elég ha 40-50 liter benzin elfogyasztása után cseréled az olajat. Üzemórát tekintve ez a benzin mennyiség 8-10 üzemórának felel meg. A motul 300v 10w40 a javasolt olaj.
https://ownersmanuals2.com/yam...
innen letudod tölteni a service manual-t és benne lesz minden.
De az alap az 5 óránként olajcsere 10 óránként olajszűrőcsere légszűrő minden motorozás után mosás olajozás minden motorozás után láncot jól kimosni és befújni.
És akkor erre jön rá a himba lengőkar kormánycsapágy zsírozások fékolajcserék stb.
A blokk üzemóra generál az pedig benne lesz a manualba.
17"-os excel sm ráfot vennék 36 lyukasat.
Köszi
Teljesen halott 1.5 évet állt. Így vettem.
Mi a baja folyik csak vagy krómozni eloxálni is kéne?
Nem tudom jó helyen kérdezek, de felteszem. 125ös hengerekhez létezik 180as upgrade kit, aminek a lényege, hogy az 52es hengerfurat és dugattyút egy 62es furatuval cseréljük és így kicsit erősebb motort kapunk. Arról viszont sehol sem írnak, hogy a hengerfejnek a megmaradt 52es átmérője, ami belelóg így a 62mmes furatba azzal mi legyen. elvileg a dugattyú nem érheti el, kérdés, sűrítésnél, égésnél mennyire akadályoz. Mint plusz térfogat az égéstérben nagyobb kompresszióarányt ad vagy éppen miután a dugattyú és ez a perem között a fhp-nál nem lehet több tizedek, vagy max 1 mm-nél még okozhat kopogásos égést is. Az eltávolításával növekszik a térfogat és ezen kételyek megszűnnének, csak kérdés csinált-e már valaki ilyen cserét meghagyva az eredeti 125ös hengerfejet, és ment problémák nélkül.
de szerintem sporolni akartak a hellyel hogy a blokk minel kisebb/ kompletteb legyen igy ott alakitottak ki neki helyet. meg mivel nem kelett kulon tartaly talan faragtak a motor sulyan is par dekat..
de ez Yamaha krossz topik semmi koze az utcai drz sm-hez szoval ugorj at oda, talan okosabbak is vannak ott mint en.
menniyvel jobb a vázban az olaj mint a blokkban? vagy mi ott a szerepe? :D
melyik Yamahanal olvastal ilyet
A krosszmotorok vázába miért kell olajat tölteni? :D
A háttérben a csizma nem eladó?
innen letudod tölteni a service manual-t és benne lesz minden.
De az alap az 5 óránként olajcsere 10 óránként olajszűrőcsere légszűrő minden motorozás után mosás olajozás minden motorozás után láncot jól kimosni és befújni.
És akkor erre jön rá a himba lengőkar kormánycsapágy zsírozások fékolajcserék stb.
A blokk üzemóra generál az pedig benne lesz a manualba.