Igen az lesz, csak már míg jó idő van a futóműt még be szeretném állítani aztán télen lesz idő a fúvókázásra.
Gondoltam én is hogy a belső patronba finomabbat kéne tenni de holnap Gyulán kiderül így milyen a teló ha kemény lesz akkor kap egy vékonyabb olajat.
Na akkor most kéne belepróbálni 1 el nagyobb alapjárati fúvókát. és kb visszaállítani 2,5 re. teleszkópba szerintem sok a 10 w. túl sűrű. én merevnek éreztem ütötte a kezem. nem tudott elég gyorsan áramolni. én 5w st motul factory line-t használok. 20 óra és kell cserélni , hamar elkoszolódik , de cserébe nem horror az ára. mivel a motul családon belül keveréssel tetszőleges vizkozitás állítható be. próbáltam már 2,5 est is. kb +5 kattintást kellett ráadni,hogy hasonló érzés legyen mintha 5 ös lenne benne. sokan csinálják azt hogy a belső patronban 2,5 est használnak,így nem kell a lamellákat piszkálni, gyorsan áramlik az olaj, és a külső szárba pedig 5w st öntenek. próbáltam már maxxima-t is és öhlins et is kb ugyanazt tudták.még a kayaba olaj is jó,de azt nehéz beszerezni.
Megoldódott a probléma nem hibátlan még de a szezon végére még jó lesz.
Keverékcsavart a gyári 2.5nél jobban ki kellett tekerni 3.5 re így szépen jár nem pörög fel alapjárat jó szivatóra reagál.
De valószínű a télen a fúvókákkal kicsit játszani kell.
Köszönöm a segítséget (csorbaz).
Másik kérdés elsőteló.
Fel lett újítva összes csúszópersely minden kis ógyűrű.(prox)
Kicsit viszont most keménynek találom a gátlót.
Ki milyen olajat használ én most 10w-s medium Motult raktam bele.
Felöltözve olyan 100kg vagyok de lehet hogy elég lett volna az 5w?
Sziasztok már írtam ide hogy yamaha yz 250 kinyírja folyamatosan a gyertyát és írtátok hogy valószínűleg a tekercs zárlatos, na most szétszedtem még nem látok semmit meg nem is próbáltam mérni semmit egyetlen egy dolog viszont felkeltette figyelem hogy megráztam a lendkereket és zörgő hangja volt hogy létezik hog yel van törve a mágnes és ezért basza ki a gyertyát. válaszotokat előre is köszi
Volt nekem is doma rendszerem. a gyakorlat nálam az volt,hogy a fő fuvókát 170 ről175 re , az alapjáratit 42, ről 45 re kellett kicserélni. ahogy kiveszem a szavaidból előtte is lassan ejtette a fordulatot. próbáld meg az alapjárati fuvókát + 5 el nagyobbra kicserélni.
Doma rendszer van rajta. előtte igazából annyi baja volt hogy néha fent maradt a fordulat és kicsit később állt vissza alapjáratra. De most még ezt az állapotot is alig tudtam elérni mert most még úgy se akar visszaállni alapjáratra. Van manual a vezérlést ott néztem meg. Most megpróbáltam drasztikusan változtatni a tűt a legmagasabb pozícióba raktam és ugyan az csak teljesen kitekert keverékcsavarnál van szép alapjárat de akkor viszont gázadásra felpörög nem akar visszaállni.
Sajnos ilyenkor jön ki a 4t bonyolultsága. Innen a nehéz megmondeni mi lehet a baj. ....gyári e a kipufogó, mert ha tuning cső van ,akkor a gyári fúvóka már kevés. Az a baj ha előtte jó volt ,akkor ott kell újra végig ellenőrizni mindent amihez hozzányúltatok,ha előtte jobb volt mint lett.. deknit levenni,mindent jelre tekerni. újramérni mindent. lehetőleg egyszere csak 1 dolgot. és utána próba.. A tűt ne piszikáld. csak ha már megváltoztattad. .akkor csinálld vissza..tölts le egy service manual-t. abban bent vannak a gyári értékek. annak kell lenni az alapnak. onnan lehet lépésenként változtatni..http://www.procircuit.com/jett...
Akkor ezek szerint pont hogy kevés üzemanyagot kap? én pont az ellenkezőjére gondoltam.
A tű most közép állásban van 4. ben. Akkor ha minden igaz azzal kéne próbálkoznom hogy a tűt feljebb teszem?
szia. ebben lehet igazad van. vezérlés az biztosan jó feszítő után is felsőholtpontra forgattuk jelek mindenhol stimmelnek.
viszont még a 4t karbi új nekem 2t-m volt eddig csak. Nem veszem kioktatásnak minden tanács jól jön. Esetleg ha még tudsz mondani egy pár dolgot azt megköszönném.
Üdv Imi
Szia. bocs nem akarok kioktató lenni, de...a ütemű yamaha karbin nincs levegő csavar... tehát. az állító csavar a suber előtt van akkor levegőt, ha a súber után szabályoz akkor + üzemanyagot állít. Jelen esetben üzemanyagról van szó.ha elzárod szegényedik az alapjárati keverék, minéljobban nyitod annál több üzemanyagot adsz neki..Ha előtte jó volt akkor lehet hogy ott kéne keresgélni.Lehet hogy szerelési hiba van . pl el lett rakva a vezérlés esetleg...1 foggal. Látatlanban nehéz megmondani. üdv.
sziasztok
olyan problémám van hogy vettem egy yz250f 2007. szelephézagot belőttük karbi szétszed kitakarít ugyanúgy összerak.
Összes fúvóka gyári méret. gyári beállítások és nem jó.
Csak úgy jár ha a levegőcsavar kivan tekerve vagy 5-re de így meg az alapjáratot alig ejti.
Kérdés esetleg gyertya probléma lehet e. fojtószelep állás érzékelő állítható de gyári jelölésen van esetleg azon kéne fordítani?
Vagy bármi ötlet?
Ja és előtte járt a motor semmi gond nem volt vele csak 1 szívószelep hézag nem volt jó és egy kipufogó hézag.
Köszönöm.
Sziasztok! Már írtam ide yz 250 kapcsolatba hogy kinyírja a gyertyát és itt írták ketten amit köszönök szépen, hogy valószínűleg gyújtás lesz a baja annyi segítséget szeretnék még kérni , hogy valahogy nem lehet kimérni hogy most pontosan mi lehet a baj a tekercs vagy valami más megoldást mert használtan 40000 -ér nem akarok gyújtást venni :D előre is köszi.
Gondoltam én is hogy a belső patronba finomabbat kéne tenni de holnap Gyulán kiderül így milyen a teló ha kemény lesz akkor kap egy vékonyabb olajat.
Keverékcsavart a gyári 2.5nél jobban ki kellett tekerni 3.5 re így szépen jár nem pörög fel alapjárat jó szivatóra reagál.
De valószínű a télen a fúvókákkal kicsit játszani kell.
Köszönöm a segítséget (csorbaz).
Másik kérdés elsőteló.
Fel lett újítva összes csúszópersely minden kis ógyűrű.(prox)
Kicsit viszont most keménynek találom a gátlót.
Ki milyen olajat használ én most 10w-s medium Motult raktam bele.
Felöltözve olyan 100kg vagyok de lehet hogy elég lett volna az 5w?
Még most a melegindítót nézem át nem e ott van valami gond.
az nem gyári hiba , a 250-es négyüteműek annyit szoktak elmenni. Aki tovább használja az bátor és hazárdőr...
A tű most közép állásban van 4. ben. Akkor ha minden igaz azzal kéne próbálkoznom hogy a tűt feljebb teszem?
viszont még a 4t karbi új nekem 2t-m volt eddig csak. Nem veszem kioktatásnak minden tanács jól jön. Esetleg ha még tudsz mondani egy pár dolgot azt megköszönném.
Üdv Imi
Hallottatok már olyan gyári hibáról hogy a yamaha yz250f 2000-2002-ig a hajtókar100 üzemóra után megfekszik ?
olyan problémám van hogy vettem egy yz250f 2007. szelephézagot belőttük karbi szétszed kitakarít ugyanúgy összerak.
Összes fúvóka gyári méret. gyári beállítások és nem jó.
Csak úgy jár ha a levegőcsavar kivan tekerve vagy 5-re de így meg az alapjáratot alig ejti.
Kérdés esetleg gyertya probléma lehet e. fojtószelep állás érzékelő állítható de gyári jelölésen van esetleg azon kéne fordítani?
Vagy bármi ötlet?
Ja és előtte járt a motor semmi gond nem volt vele csak 1 szívószelep hézag nem volt jó és egy kipufogó hézag.
Köszönöm.
YZ250FX 2016.05.
FX ENDURO VÁLTOZAT 6 seb. váltó ÖNINDÍTÓ ventilátor 18" kerék gyárilag
UFO idomszett gyári dekor Gyári idomszett 0km
30 üzemóra tubliss hátul
Bővebben hívjatok és mondom