Kezdjük az elején. A kerékcsapágyak közül az elsők voltak jó szarok, kottyant a kerék, egyből észre vettem, hátsó még mehetett volna, de nyilván nem hagytam benne. a blokkrepedést viszont nem, a bal alsó blokktartó fül is le volt törve. A henger hibájáról nem tudtam semmit, Ezek szerint ő igen. Csak....na mindegy. A vizet zabálta, mert belenéztem az első motorozás után és majdnem 2 decit töltöttem rá, gondoltam hogy komoly gáz van. Jó pénzt keresett rajtam akkor. A himba és a lengővilla alkatrészei itt vannak nálam az összes többi alkatrésszel dobozba, meg tudom mutatni bárkinek, eléggé össze voltak rohadva. Az eredeti ok ami miatt elkezdtük bontani, az a kuplung tengely beállása volt, jobban mondva az azon levő siklócsapágyas fogaskerék hegesztődött rá gyakorlatilag a tengelyre, a második motorozás közben magas fordulaton blokkolt a motor visítva, de egyből tudtam hogy nem a henger lesz a ludas, mert tudtam rúgni a motort nehezen, behúzott kuplungnál. A dugattyú valóban jó volt, viszont a hajtókar kottyant már, és a főtengelycsapágyak se voltak jók. De ezen nem problémáztam már, minden egyes csapágy és szimering új japán most benne, el se kezdem felsorolni a teljes listát mert reggelig írnék, de lejjebb gondolom láttad a javát. A váltó fogaskerekek, a főtengely meg a kuplung, ami benne maradt. Egy penge motort faragok belőle műszakilag és esztétikailag is. Ha nem laksz messze, akár meg is lesheted majd, szerintem max 2-3 hét és feláll a gép.
Viszont az átbaszás részét elég nehezen nyelem le, nem is biztos, hogy annyiba marad, ezek szerint itt vagy te mint tanú, hogy hengerhibásan adtad el a motort. És itt vagyok én, az áldozat, aki egy "pöpec" motort vett. Másodmagammal voltam megvenni,, így még egy tanúm van arra, hogy nem volt megemlítve az amúgy 120 000 forintba kerülő új henger szükségessége.
http://www.sportmotor.hu/album...
meg is találtam a felújítás utáni galériát mindent kicseréltem benne én is amiket felsoroltál, szóval normál esetben egy olyan motort kellett volna venned az emberkétől amihez egy henger kellett volna meg a láncvezetők lánckereket is adtam neki 2-3 darabot...
Ez így elég gáz :(
Helló!
A motor az enyém volt mielőtt elvitték! Én hengerhibásan hírdettem meg a hengerfej le volt véve mikor elvitték! A hegesztési kókányolás csak egy próba volt amivel egy métert se ment a motor. Miután kiderült hogy nem jött össze úgy hírdettem meg. A gyerek nemtom miket cserélt ki rajt de a dugóba kb 6 üzemóra volt (kétszer voltam vele pályán) A hajtókarba annyi van amennyi az üzemóra mérőbe ha az van rajt azaz 70 óra körül vagyis mínusz 18 mert 18 óránál lett minden cserélve. A futóműbe 20 üzemóra van az is teljes felújításon szelepelésen esett át! Kerékcsapágyakba himbaszettbe mindenbe 70 óra volt ami biztos :) szóval nemtom miket cserélt ki a gyerek hogy ilyen szar állapotba került hozzád minden része :( Csodálkoztam is hogy elvitték hengerhibásan 4 órán belül a motoromat. De akkor megvan az oka rátette a hengerfejet és adta is tovább. :( ha kell lánckerék vagy féktárcsa szólj maradt egy csomó!
Mi Győrben szoktuk csináltatni a hüvelyezést 2T-t nem szeretnek vállalni de szépen megcsinálják. drz-be saját hüvelyt raktak és az is szépen vizsgázott hibátlanul megy azóta is.
Huhuuu, akkor szerencsesnek mondhatom magam, en 415ert vettem 2001-es 125-ost. Elso fekbetetet es lancszettet kellett csak csereljek. Sajnos utolso meretes dugo van benne, ezert en nem is foglalkozom jelenleg a felujitassal, varom hogy elszabaduljon benne valami.
Perselyezesrol mik a tapasztalatok ? Megiscsak negyede ár lenne mint az uj henger vagy a nicasilozas
Helló! Győr mellett az Ergomar-ban. A cégünk sokat visz oda horganyozni, így ez a 2 kiló amit odavittem, ingyen meglett, kilós áron számolnak, de semmi durva nincsen. Amit egy motoron le lehetne kezelni, az max párezer forint. Szóval az ár miatt nem kell aggódni.
Abszolut igaz. Ez maradt még ki az írásomból, csak nem akartam annyit okoskodni, hogy vehetsz te 1 milláert 3 4 éveset is. Jó eséllyel abba is bele kell nyúlni, aztán többszázezer ugyan úgy rámegy azokra is.
Kollégámnak most vettünk egy rm250 et. sok extra van rajta ,jó a gép de így is 2kiló rámegy .úgy látom, bármelyik most vett motorunkra, 200, ha motorikusan is bele kell nyúlni akkor 350 et kell plusszban rászánni. sajnos akkor sem nő ez értéke ennyivel, de legalább elégedetten mehetünk haza motorozás után.
Hasonlóképp vagyok én is . Csak az enyém 2005 os. 7 ért vettem, de már 3 kilót ráment. mire olyan lett amilyennek lennie kéne, ha mindent időben,üzemóra vagy kopás szerint kicserélnének. Úgy látom hogy minél fiatalabb a motor elvileg kevésbé van elhanyagolva, de mindig vannak kivételek. láttam már 12 es kawát, 900 ért .és az új gazda 450 ráköltött. 1.6 ért. meg lett volna vatta új. nem 4 éves..sajnos ilyen a használtpiac.
Meg van az adásvételid? meg van rajta említve a hiba? vagy bármi?
Kezdjük az elején. A kerékcsapágyak közül az elsők voltak jó szarok, kottyant a kerék, egyből észre vettem, hátsó még mehetett volna, de nyilván nem hagytam benne. a blokkrepedést viszont nem, a bal alsó blokktartó fül is le volt törve. A henger hibájáról nem tudtam semmit, Ezek szerint ő igen. Csak....na mindegy. A vizet zabálta, mert belenéztem az első motorozás után és majdnem 2 decit töltöttem rá, gondoltam hogy komoly gáz van. Jó pénzt keresett rajtam akkor. A himba és a lengővilla alkatrészei itt vannak nálam az összes többi alkatrésszel dobozba, meg tudom mutatni bárkinek, eléggé össze voltak rohadva. Az eredeti ok ami miatt elkezdtük bontani, az a kuplung tengely beállása volt, jobban mondva az azon levő siklócsapágyas fogaskerék hegesztődött rá gyakorlatilag a tengelyre, a második motorozás közben magas fordulaton blokkolt a motor visítva, de egyből tudtam hogy nem a henger lesz a ludas, mert tudtam rúgni a motort nehezen, behúzott kuplungnál. A dugattyú valóban jó volt, viszont a hajtókar kottyant már, és a főtengelycsapágyak se voltak jók. De ezen nem problémáztam már, minden egyes csapágy és szimering új japán most benne, el se kezdem felsorolni a teljes listát mert reggelig írnék, de lejjebb gondolom láttad a javát. A váltó fogaskerekek, a főtengely meg a kuplung, ami benne maradt. Egy penge motort faragok belőle műszakilag és esztétikailag is. Ha nem laksz messze, akár meg is lesheted majd, szerintem max 2-3 hét és feláll a gép.
Viszont az átbaszás részét elég nehezen nyelem le, nem is biztos, hogy annyiba marad, ezek szerint itt vagy te mint tanú, hogy hengerhibásan adtad el a motort. És itt vagyok én, az áldozat, aki egy "pöpec" motort vett. Másodmagammal voltam megvenni,, így még egy tanúm van arra, hogy nem volt megemlítve az amúgy 120 000 forintba kerülő új henger szükségessége.
meg is találtam a felújítás utáni galériát mindent kicseréltem benne én is amiket felsoroltál, szóval normál esetben egy olyan motort kellett volna venned az emberkétől amihez egy henger kellett volna meg a láncvezetők lánckereket is adtam neki 2-3 darabot...
Ez így elég gáz :(
A motor az enyém volt mielőtt elvitték! Én hengerhibásan hírdettem meg a hengerfej le volt véve mikor elvitték! A hegesztési kókányolás csak egy próba volt amivel egy métert se ment a motor. Miután kiderült hogy nem jött össze úgy hírdettem meg. A gyerek nemtom miket cserélt ki rajt de a dugóba kb 6 üzemóra volt (kétszer voltam vele pályán) A hajtókarba annyi van amennyi az üzemóra mérőbe ha az van rajt azaz 70 óra körül vagyis mínusz 18 mert 18 óránál lett minden cserélve. A futóműbe 20 üzemóra van az is teljes felújításon szelepelésen esett át! Kerékcsapágyakba himbaszettbe mindenbe 70 óra volt ami biztos :) szóval nemtom miket cserélt ki a gyerek hogy ilyen szar állapotba került hozzád minden része :( Csodálkoztam is hogy elvitték hengerhibásan 4 órán belül a motoromat. De akkor megvan az oka rátette a hengerfejet és adta is tovább. :( ha kell lánckerék vagy féktárcsa szólj maradt egy csomó!
Erre az alkatreszre lenne szuksegem
Akinek van kerem jelezze!
Perselyezesrol mik a tapasztalatok ? Megiscsak negyede ár lenne mint az uj henger vagy a nicasilozas