Az olajpumpája két részből áll, egy nagy szállítású és egy kis szállítású fele van, a nagy szállítású egyfolytában nyomja fel a váztartályba az olajat, onnan ráfolyik a kisszállítású felére, az pedig küldi mindenfelé a blokkban.
Ahogy írták, használat után kell nézni a szintet, járatod üzemmelegre, leállítod és akkor kell megnézni. Állás közben a pumpa visszaereszti szépen lassan a blokkba, nincs azzal gond.
Nemrég vettem egy Yamaha yzf 450-es gépet (2003-as évjáratú). Ami nem tiszta számomra egyértelműen a motor olajzása. Váltókar felöli oldalon van ugye a nyilás ahol az olajat tudom beönteni, és fent a hűtő felett van a nivó pálca ami a vázba megy bele. Na ez ami nekem nem érthető, hogy elvileg az olajszintet ott tudom megnézni, de pl most hidegen néztem, és a nivópálcán olajnak nyoma se volt. Viszont a múltkor mikor a motor járt utána megnéztem, akkor jó volt benne a szint. A szervízkönyvébe néztem már ábrát az olajcirkulációról, azt vágom hogy oda az olajpumpa tolja fel az olajat a vázba, de laikus szemmel nézve ha áll a motort oda hogy folyik fel az olaj? Szóval hogy van ez? Hogy tudom én egyértelműen megállapítani hogy a motorba megfelelő mennyiségű olaj van?
http://www.jofogas.hu/csongrad/Yamaha_Yz125_250_1996_01_komplett_Matrica_Szett_38468839.htm?first=1
Itt van egy pár ami egész jónak tűnik és nagy szett de a minőségét nem tudom milyen lehet.
Nekem is ugyan ilyen 2001-évjáratú van és én se vettem még idomszettet mert nem találtam egy értelmes matricaszettet rá.
Erre én is kíváncsi vagyok hátha valakinek van valami jó ötlete.
Srácok ezt ne hagyjátok ennyiben,ez szándékos,átbaxás,lehúzás,félrevezetés....
A kupec tudta hogy hengerhibás a motort ezért vette meg olcsón,majd ugyanezzel a hengerrel adta el drágán,elhallgatva a hibáját....mindkettőről készült adásvételi ahol rajta van hogy minden hibáról,problémáról tájékoztatva lett az az eladó/vevő fél.
Pont az ilyen suttyókat kellene kidobálni a használt motor piacról hogy senki ne legyen megvezetve!!!
Szépen el kell neki mondani hogy tiszta véletlen megismerte egymást a motor előző és jelenlegi tulaja így mindenféle félrebeszélés értelmetlen...
Amikor szétszedtük a hengert, lötyögött a víztérnél az öntvény egy darabja, ahogy megfogtuk, le is törött. Tudom, hogy a krosszmotorokra nincsen újként sem garancia, de itt nem a motor garanciájáról van szó, hanem arról, hogy elhallgatta, amit kötelessége lett volna közölni. A kettő nem ugyan az. És támadható. Utána jártam.
Nem lakok messze megnézem majd :) Az a baj ezzel hogy egy dolog hogy én úgy eladtam neki de mondhat akármit hogy kkicserélte meg ilyenek. adásvételire nem írtunk semmi extrát nem írtunk bele el se hittem hogy 4 órán belül megveszik a hengerhibás motoromat. Nem kérdeztem de biztos voltam benne hogy van egy másik hengere a polcon :) a vizet azért ette mert a tömítést nem támasztotta meg a fal. Én direkt ilyen miatt hírdettem meg úgy hogy hibás és le volt véve a hengerfej....
sajnos ilyen motornál nem tudsz mit csinálni pereskedni meg ilyenek még a vadi újra sincs garancia....
Motor eladása után megmaradtak ezek az alkatrészek.
Esetleg ha valakit érdekelne valami írjon nyugodtan.
Tel.: 0670/772-8918
Ahogy írták, használat után kell nézni a szintet, járatod üzemmelegre, leállítod és akkor kell megnézni. Állás közben a pumpa visszaereszti szépen lassan a blokkba, nincs azzal gond.
yamaha yz250f 2005 service manuál nem lenne véletlen valakinek ??
Nemrég vettem egy Yamaha yzf 450-es gépet (2003-as évjáratú). Ami nem tiszta számomra egyértelműen a motor olajzása. Váltókar felöli oldalon van ugye a nyilás ahol az olajat tudom beönteni, és fent a hűtő felett van a nivó pálca ami a vázba megy bele. Na ez ami nekem nem érthető, hogy elvileg az olajszintet ott tudom megnézni, de pl most hidegen néztem, és a nivópálcán olajnak nyoma se volt. Viszont a múltkor mikor a motor járt utána megnéztem, akkor jó volt benne a szint. A szervízkönyvébe néztem már ábrát az olajcirkulációról, azt vágom hogy oda az olajpumpa tolja fel az olajat a vázba, de laikus szemmel nézve ha áll a motort oda hogy folyik fel az olaj? Szóval hogy van ez? Hogy tudom én egyértelműen megállapítani hogy a motorba megfelelő mennyiségű olaj van?
Köszönöm a válaszokat!
Keresek yamaha yz gázkart.(cm3 nem számít)
http://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=98bd44393cdda81b3df277ebd5a40c41
Itt van egy pár ami egész jónak tűnik és nagy szett de a minőségét nem tudom milyen lehet.
Erre én is kíváncsi vagyok hátha valakinek van valami jó ötlete.
Matricaszettre varok ötleteket, en nem talaltam sehol szolod visszafogott megis szep matricaszettet :(
A kupec tudta hogy hengerhibás a motort ezért vette meg olcsón,majd ugyanezzel a hengerrel adta el drágán,elhallgatva a hibáját....mindkettőről készült adásvételi ahol rajta van hogy minden hibáról,problémáról tájékoztatva lett az az eladó/vevő fél.
Pont az ilyen suttyókat kellene kidobálni a használt motor piacról hogy senki ne legyen megvezetve!!!
Szépen el kell neki mondani hogy tiszta véletlen megismerte egymást a motor előző és jelenlegi tulaja így mindenféle félrebeszélés értelmetlen...
Üzenj az emailemre privátba, köszi!
sajnos ilyen motornál nem tudsz mit csinálni pereskedni meg ilyenek még a vadi újra sincs garancia....